Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämmöisiä markkinoita löytyy? Lähden heti sinne. Vai pitääkö olla rikas? Rikkaille löytyy kyllä naisia täältäkin päin suomea.

Vierailija
182/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Kaikki naiset saavat seksiä miehiltä.

Vain harvat naiset harrastavat irtoseksiä.

Edelleen.

Höpö höpö. Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa. Tämä jo ennen kuin täytin neljäkymmentä, ikää nykyään 50v. Ja en ole/ollut läheskään A-korin alfauros, ehkä ihan ok nuorena. Nykyään olen se hieman ylipainoinen keski-ikäinen mies, sinkku. Tilastokamaa.

Eli väitteesi on aivan chaissea. Naiset paneskelee aivan samalla innolla kuin miehet. Kuinka monta naista YTM alfa-mies olisi voinut kaataa, reilusti useamman kuin minä mutta taisi vain poimia ne kauneimmat pois kuleksimasta. Yhä edelleen olisi jonkin verran vientiä, ei vaan kiinnosta. Naisen pinnallisuus ja yksinkertaisuus vie kaikki himot.

Kyllä se valitettavasti on tuo sun ikä mikä ne himot on vienyt 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla deittivalmentajalla on kummia mielipiteitä. Ihmettelen miten voi olla ammatissaan. Sanoisin erikoinen tyyppi.

Vierailija
184/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 35v nainen oikeasti haluaa jonkun viisikymppisen äijän ellei sillä ole hitosti rahaa tai muita tavoiteltavia asioita. Ei kukaan.

Jos tuo "ei kukaan" pitää paikkansa, kertoo se kaikkien naisten olevan hu0ri4, joiden mielestä seksiä voi jakaa maksullisesti ihan ok.

Vierailija
185/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla deittivalmentajalla on kummia mielipiteitä. Ihmettelen miten voi olla ammatissaan. Sanoisin erikoinen tyyppi.

Sillä on liian köyhä mies, että voisi kustantaa vaimolleen muoti- tai sisustusboutiquen, joten on keksinyt itselleen tuollaisen ammatin, missä kokee olevansa asiantuntija (kauniilta näyttäminen ja tyhjäaivoinen jutustelu).

Vierailija
186/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v mies. Voin todeta, että miehet komistuvat vanhetessa kun taas naiset rupsahtaa.

Nuorena en ollut mikään komea, jonka perään naiset ensimmäisinä katsoivat. Nyt vanhemmiten etenkin parran kasvatettuani ympärillä pyörii pyytämättä ja yllättäen niitä "kauppaopistonnaisia" , jotka parikymppisinä olisivat minulle antaneet pakit ensi vilkaisulla. Nyt on varaa valita. Ovat vaan yleensä sellaisia tyhjäpäitä, että jäävät yhdenyön- tms. lyhytsuhteisiin. Seksitarpeet siis hoituvat, mutta muuten tyydyttävämpien suhteiden syntyminen vaatii sen "oikean" kohtaamista.

Vierailija
187/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v mies. Voin todeta, että miehet komistuvat vanhetessa kun taas naiset rupsahtaa.

Nuorena en ollut mikään komea, jonka perään naiset ensimmäisinä katsoivat. Nyt vanhemmiten etenkin parran kasvatettuani ympärillä pyörii pyytämättä ja yllättäen niitä "kauppaopistonnaisia" , jotka parikymppisinä olisivat minulle antaneet pakit ensi vilkaisulla. Nyt on varaa valita. Ovat vaan yleensä sellaisia tyhjäpäitä, että jäävät yhdenyön- tms. lyhytsuhteisiin. Seksitarpeet siis hoituvat, mutta muuten tyydyttävämpien suhteiden syntyminen vaatii sen "oikean" kohtaamista.

Kunhan ei lihoa.

Vierailija
188/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "deittityyppi" on tylyttänyt naisia ennenkin. Vaikka itse on nainen. Ihmettelin sitä jo aiemminkin kun luin hänen kommenttejaan. Ehkä hänellä itsellään on itsetunto-ongelmia ja projisoi ne muihinkin naisiin.

Tylyttänyt? Mitä tylyttämistä siinä on, että toteaa asian joka on melko selkeää faktaa? Aina naisia on kiinnostanut itseään vanhemmat miehet toisin kuin miehiä ei yleensä kiinnosta lähtökohtaisesti lihat joiden päiväys alkaa olla pitkällä.

Kommentistasi saa käsityksen, että nainen ei saisi naisten tekemisiä kommentoida ainakaan "negatiivisessa" valossa vaan pitäisi aina olla omien puolella.

Ne vanhemmat miehet on yleensä maksimissaan 5 vuotta vanhempia.

Yleisimmin joo, mutta paljon on pareja joissa mies on 60v ja nainen 40-50v. Toisinpäin noin ei ole juuri koskaan.

Missähän niitä näkee? :D ei juuri missään ja ne julkkikset joilla on nuoremmat naiset ovat rikkaita ja niillä on statusta.

Myös julkkisnaisilla ja korkean statuksen naisilla on hyvin nuoria miehiä, joten kyllä se oikeasti toimii molempiin suuntiin. Perinteisesti vain korkea status on patriarkaalisessa yhteiskunnassa ollut enemmän miehillä, joten nuo suhteet ovat olleet yleisempiä. Mutta kun nainen on ollut vallassa, samalla tavalla häntä kiinnostaa nuori mies. Katariina suuresta lähtien.

Vierailija
189/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän teorian mukaan ei Jennifer Lopezin (49 v.) kannata deittiprofiilia nettiin laittaa. Eihän häntä lähestyisi kukaan!

Vierailija
190/190 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 51v. Koulutettu, paljon työn ja urheiluharrastusten vuoksi matkustava, kiinnostunut itseni sivistämisestä ja kulttuurista, opiskelen, nikkaroin kotona ja mökillä. Olen hyvätapainen, osaan seurustella ja olen kuulemma komea. Olen ollut useamman vuosikymmenen parisuhteessa. Lapsia hän ei valitettavasti halunnut. Olen varmaankin lehtijutun kuvailema mies. Kyllä minulla olisi vielä naiselle käyttöä ja annettavaa. On kuitenkin muutama asia miksi näin ei todennäköisesti tule tapahtumaan. Ensinnäkin olen paljon matkoilla ja kotona ollessani en juuri välitä lähteä ylimääräisiin rientoihin. Toisekseen kyllästyn nopeasti jos nainen ei ole hauska ja älykäs. Kolmanneksi naisen pitää olla liikunnallinen ja reipas ulkoilmaihminen. Viimeisenä kammoksun kaikenlaisia perisuhdemarkkinoita netissä tai livenä. Olenkin pitkälle valmis siihen että työ, harrastukset ja sukulaisten seura riittävät minulle ukkokotiin saakka. Siellä taas en aio pitkään viihtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi