Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/25/tutkimus-25-vuotias-nainen-on-…

Itse asiassa tämä on erittäin ikävä uutinen miehille koska vain niin harvat miehet saavat kauniita tuon ikäisiä naisia. Nekin jotka saavat ovat yleensä samaa ikäluokkaa.

Vierailija
162/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias, viime vuonna ns. toiselle kierrokselle päätynyt. En ollut ajatellut ikää kovin ratkaisevana tekijänä, kun miestä aloin etsiä. Minulle olisi siis periaatteessa käynyt vaikka 50-vuotias mies.

Kaljuuntumiselle ei voi mitään, joten sellaista en katsonut pahalla. Lievä elintasokumpukin menetteli, jos mies oli muuten mukava ja liikunta edes jollain tapaa osa elämää. Sanoisin, että hampaat kertoo ihmisestä uskomattoman paljon. On se ja sama kuinka nuorekas joku on, jos nauraessa suusta pilkottaa ruma näky. Enkä tarkoita että pitäisi olla täydelliset hampaat, mutta edes puhtaat. Eräältä 49v:lta jopa puuttui yksi hammas. Suutelu ja yhdessä nauraminen ovat tosi oleellisia asioita parisuhteessa, joten pitäkää hyvät ihmiset hampaistanne huolta.

Tämän on pakko olla huumoria, koska suurimmalta osalta tuon ikäisistä ihmisistä puuttuu hampaita. Entä jos hampaita on menettänyt liikunnallisuuden takia? 

Sitten ostaa tilalle kruunun/implantin. Kyllä murtuneet raajatkin korjataan. Miten hampaat eroaa sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hampaista. Paljon nolompaa, että 38 vuotias nainen tyytyy viisikymppiseen.

Vierailija
164/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Tampereellahan suurin osa on juntteja, ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ainakin helsinkiläisen tai turkulaisen näkökulmasta katsottuna.

Turku on suomen persreikä ja Helsinki kaikkia vit...taa. Näin muun Suomen mielestä

Vierailija
165/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen työpaikan kahvikeskustelussa pari vuotta sitten eronnut viisikymppinen mies selitti onnellisena olevansa kuumaa kamaa deittimarkkinoilla tuon Halosen jutun perusteella. Yritin kertoa, että ehkä huippumiehillä on kova kysyntä. Katsoi minua hämmästyneenä ja kysyi, eikö hän muka ole huippua. Ihan ok. ja kunnollinen mies, mutta ylipainoa on noin 50-60 kiloa. Ei pääse nousemaan tuolista tai sohvalta käsillä auttamatta. Verenpainelääkitys on. Kovasti on niska-, polvi- ja muuta vaivaa.

Vierailija
166/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "deittityyppi" on tylyttänyt naisia ennenkin. Vaikka itse on nainen. Ihmettelin sitä jo aiemminkin kun luin hänen kommenttejaan. Ehkä hänellä itsellään on itsetunto-ongelmia ja projisoi ne muihinkin naisiin.

Tylyttänyt? Mitä tylyttämistä siinä on, että toteaa asian joka on melko selkeää faktaa? Aina naisia on kiinnostanut itseään vanhemmat miehet toisin kuin miehiä ei yleensä kiinnosta lähtökohtaisesti lihat joiden päiväys alkaa olla pitkällä.

Kommentistasi saa käsityksen, että nainen ei saisi naisten tekemisiä kommentoida ainakaan "negatiivisessa" valossa vaan pitäisi aina olla omien puolella.

Vierailija
167/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "deittityyppi" on tylyttänyt naisia ennenkin. Vaikka itse on nainen. Ihmettelin sitä jo aiemminkin kun luin hänen kommenttejaan. Ehkä hänellä itsellään on itsetunto-ongelmia ja projisoi ne muihinkin naisiin.

Tylyttänyt? Mitä tylyttämistä siinä on, että toteaa asian joka on melko selkeää faktaa? Aina naisia on kiinnostanut itseään vanhemmat miehet toisin kuin miehiä ei yleensä kiinnosta lähtökohtaisesti lihat joiden päiväys alkaa olla pitkällä.

Kommentistasi saa käsityksen, että nainen ei saisi naisten tekemisiä kommentoida ainakaan "negatiivisessa" valossa vaan pitäisi aina olla omien puolella.

Ne vanhemmat miehet on yleensä maksimissaan 5 vuotta vanhempia.

Vierailija
168/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v tosin timmi ja hyvätuloinen. En pidä 39-vuotiasta naista mitenkään erityisen nuorena itselleni eikä sen ikäiset naiset ole pitäneet minua vanhana. Jos nainen on alle 30-vuotias, silloin ikäerosta tullut joskus ongelma.

Vierailija
169/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisimmin joo, mutta paljon on pareja joissa mies on 60v ja nainen 40-50v. Toisinpäin noin ei ole juuri koskaan.

Vierailija
170/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49v tosin timmi ja hyvätuloinen. En pidä 39-vuotiasta naista mitenkään erityisen nuorena itselleni eikä sen ikäiset naiset ole pitäneet minua vanhana. Jos nainen on alle 30-vuotias, silloin ikäerosta tullut joskus ongelma.

Ehkä et, mutta kymmenen vuoden ikäero on aikamoinen vaikkapa silloin, kun toinen on 50 ja toinen 60.

Vierailija
171/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisimmin joo, mutta paljon on pareja joissa mies on 60v ja nainen 40-50v. Toisinpäin noin ei ole juuri koskaan.

Missähän niitä näkee? :D ei juuri missään ja ne julkkikset joilla on nuoremmat naiset ovat rikkaita ja niillä on statusta.

Vierailija
172/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu... koettu on. 

Kuulun siihen hyvin yleiseen viisikymppisten naisten kategoriaan, joissa ei ole muuta vikaa kuin ikä. 

Eli olen tervepäinen, en käytä päihteitä satunnaista viinilasillista enempää, olen hoikka ja liikunnallinen, naamassa ei mitään vikaa paitsi tietysti ikä tuo omat piirteensä. 

Olen korkeasti koulutettu, vakavarainen ja uskaltaisin sanoa, että fiksu kaikin puolin. 

Totta kai meissä jokaisessa on omat huonot piirteensä. Mutta minussa ei ole mitään, mikä olisi sinänsä parisuhteen esteenä kellekään. 

Onko vastaavia vapaita miehiä? Ei ole! Ne viedään käsistä kuin paidat alelaarista, jos tällainen helmi on päivänkin vapaana.  

Tarjolla on jos jonkinlaista loiseläjää kaljamahalla varustettuna. Elämämkoulu on tullut perusteellisesti käytyä, eipä muuta...  Eli ottajia olisi, ei siinä mitään. 

Vähintään 90 prosentilla on jokin tason alkoholiongelma, katkeruutta elämää kohtaan, entinen vaativa puoliso jne.. 

Suutantuminen naisiin olisi luojan lykky, mutta minusta ei ole lesboksi. Niin hyvä kuin se tässä tilanteessa olisikin. Ilman kumppania on ankea elää :(

Entinen puoliso vaativa ja näköjään tulevakin on :D

On se kauheaa elää naisena kun miestä pitäisi saada, mutta kun ne kaikki vaan on niin paskoja.

Kiitän luojaa siitä, että en näe naisia noin huonoina puutteistaan huolimatta.

Vierailija
173/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tuollaista paria tunnet? Oma tuttavapiirini on laaja, mutta en tunne yhtään 60/40 paria. Pari sellaista pariskuntaa tiedän, joissa mies vaihtoi viidenkympin villityksessä nuorempaan eli 30-40 vuotiaaseen. Molemmissa tapauksissa oli kyse hyvännäköisestä, menestyvästä miehestä, jolla oli siis jo yksi sarja lapsia tehtynä. Ei naisettomista miehistä. Itselläni ja miehelläni on ikäeroa 8 vuotta, mies on ylittänyt nyt 60 vuotta ja minun ikäni alkaa edelleen viitosella. Merkittävä ikäero tilanteessa, jossa mies on jo myös osa-aikaeläkkeellä ja tekee vain pienimuotoista yritystoimintaa samaan aikaan, kun minulla on edessäni vielä ainakin kymmenen vuotta kokopäivätöitä ja ainakin tällä hetkellä vaativaa sellaista. Vaikea kuvitella, että nelikymppisenä uraansa kiihkeimmillään rakentava nainen pariutuisi puoliksi eläkkeellä jo köpöttelevän tai ainakin siitä jo haaveilevan miehen kanssa.

Vierailija
174/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Teidän ongelma on, että ei riitä että on seksiä vaan sen pitää olla laadukasta ja varpaita kipristelevää. Koska te olette naisia ja läsnä samassa huoneessa niin tottakai miehen on velvollisuus antaa teille laatuseksiä!

Vierailija
175/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäni on monta paria, joissa nainen on muutaman vuoden vanhempi. Ulkonäöstä sitä ei kyllä huomaa.

Vierailija
176/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Kaikki naiset saavat seksiä miehiltä.

Vain harvat naiset harrastavat irtoseksiä.

Edelleen.

Totta, mutta kaikki saisivat. Valintakysymys

Mitä iloa on siitä, että saisi jotain, mitä ei halua? Kaikki naiset eivöt saa hyvää parisuhdetta kunnollisen miehen kanssa, ja tällä on merkitystä, koska tätä naiset arvostavat. Sinäkin saat syödä hiekkaa niin paljon kuin ikinä haluat, mutta tuskin pidät sitä kovin merkittävänä etuna elämässäsi.

Kommentistasi saa käsityksen, että kaikki miehet saisivat laadukkaan naisen ja parisuhteen jos vain ottaisivat. Ja laadukasta seksiä koska onhan vasta puolena Nainen!

Edelleenkin, se että nainen ei ota vastaan saamaan seksiä, tarkoittaa sitä että valittaa ei voi. Munaa/seksiä saisi jos vaan ottaisi.

Vierailija
177/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittausvalmentaja (hih) olettanee, että viiskyt vee mummelit hakee kunnollista aviomiesehdokasta, kun tosiasiassa varmaan moni tuon ikäinen haluaa asua itsekseen mutta etsii seksiä ja seuraa.

Vierailija
178/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tasokkaat miehet, komeat ja fiksut löytävät seuraa. Samat, jotka löysyivät seuraa jo nuorena. 50-vuotias mies ei saa enää 30-vuotiasta naista, ellei ole todella komea.  Lapsia miehen on lähes turha toivoa tuossa iässä, ellei niitä ole jo aikaisemmin. Samat syrjäytyneet miehet ovat syrjäytyneet jo nuoresta lähtien, eivätkä he löydä 50-vuotiaanakaan ketään. Naisista osa ei enää 50-vuotiaana edes halua miestä ja tarpeet voi tyydyttää nuorten miesten kanssa aina ilman suhdettakin. Miesten lyhyempi elinikä ei tässä ikäluokassa vielä vaikuta juuri ollenkaan.

Jokainen ylipainoinen alkoholisoitunut 50-vuotias mies voi kokeilla, kuinka helppoa se naisten saaminen itse asiassa onkaan. Saman ikäinen nainen pystyy edelleen pokaamaan nuoren miehen seksiin.

Juuri näin.

Miksi viisikymppinen nainen edes haluaisi aloittaa ”kotileikit” jonkun kanssa. Siinä sitten katselee sitä vanhenevaa ukkoa vuosikymmeniä ja kuuraa kuselle haisevaa vessaa, lajittelee ukon lääkkeitä dosettiin ja toimii varaäitinä hamaan hautaan. Miehillä kun testotasot laskee niin niistä tulee poikasia jälleen ja kumppanista ilmainen piika. No thanks!

Vierailija
179/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittausvalmentaja (hih) olettanee, että viiskyt vee mummelit hakee kunnollista aviomiesehdokasta, kun tosiasiassa varmaan moni tuon ikäinen haluaa asua itsekseen mutta etsii seksiä ja seuraa.

Joo. Aika monella eronneella on nuorempi mies, jonka kanssa harrastavat seksiä ja jotkut viettävät muutenkin aikaa yhdessä. Eikä näillä naisilla on tarkoitustakaan ns. vakavaan suhteeseen.

Vierailija
180/190 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ison ikäeron pareja paljoa ole. Montako mahtuu sinun tuttavapiiriisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi