Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 35-vuotias en todellakaan deittaillut 50-vuotiaita vaan noin 28-35-vuotiaita. Nyt olen 49 ja edelleen tulee viestejä nuoremmilta miehiltä ihan parisuhdemielessä. Se johtunee siitä että olen nätti ja koulutettu ja minulla on jotain tarjottavaa.

Sen sijaan 50 vee miehet ovat usein jo ihan karseassa kunnossa, jotain persuja ja rasisteja yms.

Naisena hävettää lukea tuollaisia kommentteja. Toki kerrot tuossa vain niistä piireistä, joissa itse liikut. Omaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu erittäin paljon älykkäitä, hyväkuntoisia, hyvännäköisiä viisikymppisiä miehiä.

Liikutko 50 v. sinkkupiireissä?

Monella 50 v. perheellisellä miehellä ja naisella alkaa ikä näkymään vyötärönseudussa, älykyyttä se tosin ei alenna.

Ohis. Ei ikä vyötärönseudulla näy, vaan elintavat. Olin tuossa juhannusjuoksulla, ja siellä oli sutjakoita miehiä ja naisia myös seniorisarjoissa. 

Vierailija
122/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 35-vuotias en todellakaan deittaillut 50-vuotiaita vaan noin 28-35-vuotiaita. Nyt olen 49 ja edelleen tulee viestejä nuoremmilta miehiltä ihan parisuhdemielessä. Se johtunee siitä että olen nätti ja koulutettu ja minulla on jotain tarjottavaa.

Sen sijaan 50 vee miehet ovat usein jo ihan karseassa kunnossa, jotain persuja ja rasisteja yms.

Naisena hävettää lukea tuollaisia kommentteja. Toki kerrot tuossa vain niistä piireistä, joissa itse liikut. Omaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu erittäin paljon älykkäitä, hyväkuntoisia, hyvännäköisiä viisikymppisiä miehiä.

Monella 50 v. perheellisellä miehellä ja naisella alkaa ikä näkymään vyötärönseudussa, älykyyttä se tosin ei alenna.

Ohis. Ei ikä vyötärönseudulla näy, vaan elintavat. Olin tuossa juhannusjuoksulla, ja siellä oli sutjakoita miehiä ja naisia myös seniorisarjoissa. 

Kyllä naisilla se on ihan ikä. Kun vaihdevuodet tulevat, vaihtuu rasvan paikka elimistössä. Siis sen rasvan, joka siellä on jo aiemmin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisilla se on ihan ikä. Kun vaihdevuodet tulevat, vaihtuu rasvan paikka elimistössä. Siis sen rasvan, joka siellä on jo aiemmin ollut.

Siis mitä? Mihin se paikka vaihtuu?

Vierailija
124/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Taitaa sitten meidän jouksuporukan kaikki naiset olla poikkeuksia, kun meillä ei ole vaihtunut.

Vierailija
125/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamattomiin miehiin iskee myös sarkopenia. Takapuolet häviävät, kädet ovat narut ja hartiat luisut.

Vierailija
126/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Kaikki naiset saavat seksiä miehiltä.

Vain harvat naiset harrastavat irtoseksiä.

Edelleen.

Höpö höpö. Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa. Tämä jo ennen kuin täytin neljäkymmentä, ikää nykyään 50v. Ja en ole/ollut läheskään A-korin alfauros, ehkä ihan ok nuorena. Nykyään olen se hieman ylipainoinen keski-ikäinen mies, sinkku. Tilastokamaa.

Eli väitteesi on aivan chaissea. Naiset paneskelee aivan samalla innolla kuin miehet. Kuinka monta naista YTM alfa-mies olisi voinut kaataa, reilusti useamman kuin minä mutta taisi vain poimia ne kauneimmat pois kuleksimasta. Yhä edelleen olisi jonkin verran vientiä, ei vaan kiinnosta. Naisen pinnallisuus ja yksinkertaisuus vie kaikki himot.

Vierailija
127/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en liiku 50 v sinkkupiireissä vaan liikun 50v helsinkiläispiireissä. Elän varmaan kuplassa mutta teen sen ihan omasta valinnastani, koska omaan tuttavapiiriini kuuluu ihan muita kuin persuja ja rasisteja. Vyötärönympäryksiä on moneen lähtöön, mutta pelkkä vyötärönympärys ei tee kenestäkään persua tai rasistia.

Vierailija
128/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Kaikki naiset saavat seksiä miehiltä.

Vain harvat naiset harrastavat irtoseksiä.

Edelleen.

Höpö höpö. Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa. Tämä jo ennen kuin täytin neljäkymmentä, ikää nykyään 50v. Ja en ole/ollut läheskään A-korin alfauros, ehkä ihan ok nuorena. Nykyään olen se hieman ylipainoinen keski-ikäinen mies, sinkku. Tilastokamaa.

Eli väitteesi on aivan chaissea. Naiset paneskelee aivan samalla innolla kuin miehet. Kuinka monta naista YTM alfa-mies olisi voinut kaataa, reilusti useamman kuin minä mutta taisi vain poimia ne kauneimmat pois kuleksimasta. Yhä edelleen olisi jonkin verran vientiä, ei vaan kiinnosta. Naisen pinnallisuus ja yksinkertaisuus vie kaikki himot.

Edelleen on olemassa joukko naisia, jotka eivät harrasta irtoseksiä. Et tietenkäön ole harrastanut kenenkään ko. ryhmän naisen kanssa irtoseksiä. En ole koskaan harrastanut enkä aio.

Vierailija
129/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Mihin se paikka vaihtuu?

Lantiolta vyötärölle, kun naishormonit vähenevät. Vartalosta tulee miesmäisempi.

Vierailija
130/190 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Taitaa sitten meidän jouksuporukan kaikki naiset olla poikkeuksia, kun meillä ei ole vaihtunut.

Jossette käytä hormonikorvaushoitoja niin kyllä vaihtuu. Tottakai mitä vähemmän rasvaa on, sitä pienempiä nuo muutokset ovat. Mutta kyllä vaihdevuosi-ikäisellä naisella pitää jonkin verran rasvaa olla.

Vierailija
132/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat viedään käsistä kirjoitti:

Kyllä se vaan niin taitaa olla että hyvät naiset/miehet ovat aina kysyttyjä olivatpa he sitten minkä ikäisiä tahansa, jotkut tosi hyvät saavat selvästi itseään nuoremman kumppanin.

Moni tuntemani tasoltaan ala-arvoinen on sarjaseurustelija, minä taas ihan ok-näköisenä ja oloisena naisena olen jäänyt yksin ja katsellut vierestä kuinka "räväköitä" ja helppoja kavereitani isketään kuin liukuhihnalta. Ei kaikki sinkut ole ȟuonoja ja kaikki seurustelevat mitään erityisiä ihmisiä.

Vierailija
133/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää huolestuko, minä en ainakaan ole viemässä teidän keski-ikäisten naisten miehiä. Tinderissä haen vain oman ikäistä seuraa. T. 36-v. kaunotar. 

Sinä olet itsekin keski-ikäinen. Mahdollisuutesi pariutua oikeasti, varsinkaan ikäisesi kanssa vähenevät koko ajan.

36-v ei ole lähelläkään keski-ikää.

45-v. on keski-iän alussa.

36-vuotias on juuri siirtymässä keski-ikään. 40-vuotias on jo tukevasti keski-iässä. Keski-ikä päättyy joskus 60-70 -vuotiaana vähän terveyden, kunnon ja elämänasenteen mukaan.

Vai onko sinulla parempi nimitys 36-vuotiaalle?

Minusta lapsi, joka ei vielä osaa kävellä, on vauva. Kävelemään oppinut lapsi on jonkin aikaa taapero (lapsen alaryhmä) ja sitten lapsi, kunnes muuttuu nuoreksi suunnilleen murrosiän alkaessa. Nuoruus ei jatku ihmisten kuvitelmista huolimatta ikuisesti, vaan noin 20-25 -vuotiaana ihmisestä tulee nuori aikuinen. 35-40 -vuotiaana aletaan siirtyä keski-ikään, kunnes sitten 60-70 -vuotiaana siirrytään viimeiseen vaiheeseen eli vanhuuteen. Vanhuudesta voisi erottaa jonkinlaisen varhaisvanhuuden, kun ihminen on jo selvästi ohittanut keski-iän, mutta ei vielä kärsi varsinaisesta vanhuuden raihnaisuudesta. Kun ennen ihmiset olivat jo selvästi vanhoja 70-vuotiaina, nyt samassa kunnossa olla kenties 80-vuotiaina.

Ilmeisesti keski-ikä on joillekin hyvin negatiivinen käsite, eikä keski-ikäistymistä haluta tunnustaa, koska se merkitsisi heille sitä, että elämä on ohi. Eihän se niin ole, mutta mikään muu ei oikein selitä sitä, että jotkut keski-ikäistyvät yrittävät elää kuin nuoret. Ei keski-ikäistyminen tarkoita sitä, että mitään hauskaa ei voi enää tehdä, mitään ei voi muuttaa, eikä mitään uutta aloittaa. 

Vierailija
134/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossette käytä hormonikorvaushoitoja niin kyllä vaihtuu. Tottakai mitä vähemmän rasvaa on, sitä pienempiä nuo muutokset ovat. Mutta kyllä vaihdevuosi-ikäisellä naisella pitää jonkin verran rasvaa olla.

Mitä sille rasvalle tapahtuu?

Vierailija
135/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä:

- 50v ikävuoteen on miehistä kelkasta jo tippunut yllättävän iso osa ( kuolleetsairastuneet,syrjäytyneet)

- 50v mies jos on pysynyt työelämässä ja on edes suhteellisen menestynyt on ihan mukavan vakavarainen

- 50v mies on jos on edes jokseenkin hyvässä kunnossa on nuorekkaampi kuin saman ikäinen ja samankuntoinen nainen-

Tässä vajaa 40v:nä ilmiön alkaa jo hieman huomata.

Ei riitä " jokseenkin hyvässä kunnossa", kyllä pitää olla oikeasti todella hyvässä kunnossa. Mutta jos näin on niin silloin 50- v mies saa valita ja on nuorekkaamman näköinen kuin saman ikäinen nainen.

Näitä miehiä on vain niin vähän

Ja sitten kun tulee vielä lisää ikää, mies kurppaantuu vauhdilla ja ohittaa samanikäiset naiset.

Vierailija
136/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta naiset taas käyttää miehiä kuin sukkaa nuorena ja miehet eisaa nuorena "valita", otetaan mikä saadaan, voi tietysti valita olla yksin lopun ikäänsä

Vierailija
137/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppisiä, terveitä ja nuorekkaita miehiä on niin vähän markkinoilla, että tottakai heillä on vientiä. Vastaavia naisia taas on paljon enemmän. Mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään, sitä enemmän on yksinäisiä naisia, miehet kun kuolevat niin paljon nuorempana ja kuolemaakin edeltää vuosia kestänyt sairastelu. Ei kai kukaan nainen halua vaivoikseen sairasta miestä? Eri asia tietenkin, jos on oltu naimisissa jo pitkään, silloinhan sitä useimmat haluaa rakastaan hoitaa. Mieluummin varmasti on yksin kuin omaishoitajana.

Ja sitten se, että naiset on paljon krantumpia kuin miehet. Miehillehän yleensä riittää, että nainen elää ja hengittää. Naisilla vaatimustaso on korkea ja mitä vanhempi, sitä korkeampi. Miehille kelpaa työtön, köyhä, monen lapsen äiti ja mummo, ei haittaa vaikka joskus ottaa viinaa enemmän, suurinta osaa ei haittaa tupakointi, ylipaino jnejne. 

Ihan esimerkkinä omasta tuttavapiiristä: 

Mies, vähän päälle 50 v, ikäisekseen nuorekas, urheilullinen, hyvin toimeentuleva, normaalipainoinen, mukavasti omaisuutta. Eron jälkeen uusi nainen kyllä 10 v nuorempi, mutta pienituloinen 4 lapsen kaksi kertaa eronnut äiti, vähän ylipainoinen ja näyttää ikäistään vanhemmalta.

Toinen vastaava mies haki Thaimaasta parikymppisen naisen, avioituivat ja saivat 2 lasta. Selvisi, että naiselle onkin Thaimaassa 2 lasta lisää, joiden isät länsimaalaisia, mutta ei nimiä tiedossa. Nyt ovat eronneet ja uutta vaimoa ei ole löytynyt. 

Nainen, 50+, löysi eronsa jälkeen yli 10 v nuoremman naimattoman, komean maatalon isännän. Nykyään ovat naimisissa. Naisella on 2 aikuista lasta ja nainen on ihan tavallisen näköinen.

Toinen nainen löysi ikäisensä tavallisen miehen, itsekin on kaikinpuolin tavallinen, mutta omaisuutta kummallakin mukavasti. Ja molemmilla 2 lasta.  

Vierailija
138/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikut siis jossakin lähiöpubeissa.

En liiku. Käykääs huviksenne katsomassa vaikka Tampereen 50-vuotiaat sinkut missä tahansa deittipalvelussa. Kyllä ne ovat aika säälittäviä juntteja.

No eikö se vieläkään ole teille mennyt jakeluun, millaisille ihmisille "deittipalvelut" on tarkoitettu.

Siis panosovellukset. Ei ne ole tervejärkisten- ja moraalin omaavien ihmisten paikkoja.

Vierailija
139/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä:

- 50v ikävuoteen on miehistä kelkasta jo tippunut yllättävän iso osa ( kuolleetsairastuneet,syrjäytyneet)

- 50v mies jos on pysynyt työelämässä ja on edes suhteellisen menestynyt on ihan mukavan vakavarainen

- 50v mies on jos on edes jokseenkin hyvässä kunnossa on nuorekkaampi kuin saman ikäinen ja samankuntoinen nainen-

Tässä vajaa 40v:nä ilmiön alkaa jo hieman huomata.

Kolmas kohta ei minusta pidä lainkaan paikkaansa. Vielä vähemmän se pitää paikkaansa kuusikymppisissä. Siinä ikäryhmässä miehet ovat järjestään jo ukkoutuneita, kaavoihin kangistuneita jääriä. 

No ei tietenkään pidä. Sinusta (suomalainen, arvaan) mies on ihan hevon perseestä. Ja varsinkin vanhemmat miehet, koska mikä olisikaan halveksittavampaa nykyään kuin vanheneminen (miehillä, tietysti).

Pidän vanhemmista herrasmiehistä, sellaisista jotka ovat avuliaita ja ystävällisiä. Ikä näkyy heistä mutta heillä on käytöstavat jäljellä. Joissakin tilanteissa tällaisiin miehiin törmännyt. Ovat olleet varattuja ja itsekin olen varattu ja tilanteet ovat olleet täysin asiallisia. Itselläni on nuorempi mies mutta ymmärrän viehätyksen vanhempiin miehiin. Olen törmännyt myös vanhoihin kiukkuisiin miehiin ja se on totaalinen turn off. Ä

Vierailija
140/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos kulkee silmät auki ulkona niin sen havaitsee että nykyiset kolmikymppiset ovat huonommassa kunnossa kuin nelikymppiset ja viiskymppiset. v

2000-luvulla syntyneet vasta paksuja on! Ja huonoryhtisiä, apaattisia ja tympeäkäytöksisiä.

Heitä suositaan työpaikoilla, palkataan mieluiten 90-luvun loppupuolella tai 2000-luvulla syntynyt kun.ovat diginatiiveja ja asialaspalvetutaitoisia ekstroverttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi