Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tampereellahan suurin osa on juntteja, ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ainakin helsinkiläisen tai turkulaisen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
142/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Tampereellahan suurin osa on juntteja, ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ainakin helsinkiläisen tai turkulaisen näkökulmasta katsottuna.

Tämä oli siis vastaus viestiin 120.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 35-vuotias en todellakaan deittaillut 50-vuotiaita vaan noin 28-35-vuotiaita. Nyt olen 49 ja edelleen tulee viestejä nuoremmilta miehiltä ihan parisuhdemielessä. Se johtunee siitä että olen nätti ja koulutettu ja minulla on jotain tarjottavaa.

Sen sijaan 50 vee miehet ovat usein jo ihan karseassa kunnossa, jotain persuja ja rasisteja yms.

Naisena hävettää lukea tuollaisia kommentteja. Toki kerrot tuossa vain niistä piireistä, joissa itse liikut. Omaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu erittäin paljon älykkäitä, hyväkuntoisia, hyvännäköisiä viisikymppisiä miehiä.

Liikutko 50 v. sinkkupiireissä?

Monella 50 v. perheellisellä miehellä ja naisella alkaa ikä näkymään vyötärönseudussa, älykyyttä se tosin ei alenna.

Ohis. Ei ikä vyötärönseudulla näy, vaan elintavat. Olin tuossa juhannusjuoksulla, ja siellä oli sutjakoita miehiä ja naisia myös seniorisarjoissa. 

Tämä. Mieheni tuttavapiirissä on useitakin 45-50 -vuotiaita miehiä. Väitän että ne kaikki kelpaisivat heittämällä 35-40 -vuotiaille naisille jos olisivat sinkkuja. Mutta ne ovatkin kaikki a) urheilijoita ja b) vähintäänkin kohtalaisissa töissä. Yleensä muuten kulkee käsi kädessä tuo aktiivinen urheilu ja muu elämässä pärjääminen, oletteko huomanneet?

Vierailija
144/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma. Oma kokemukseni on aivan toinen. N50+

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Kaikki naiset saavat seksiä miehiltä.

Vain harvat naiset harrastavat irtoseksiä.

Edelleen.

Höpö höpö. Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa. Tämä jo ennen kuin täytin neljäkymmentä, ikää nykyään 50v. Ja en ole/ollut läheskään A-korin alfauros, ehkä ihan ok nuorena. Nykyään olen se hieman ylipainoinen keski-ikäinen mies, sinkku. Tilastokamaa.

Eli väitteesi on aivan chaissea. Naiset paneskelee aivan samalla innolla kuin miehet. Kuinka monta naista YTM alfa-mies olisi voinut kaataa, reilusti useamman kuin minä mutta taisi vain poimia ne kauneimmat pois kuleksimasta. Yhä edelleen olisi jonkin verran vientiä, ei vaan kiinnosta. Naisen pinnallisuus ja yksinkertaisuus vie kaikki himot.

Pareton laki pätee tässäkin. 20 prosenttia ihmisistä hoitaa 80 prosenttia irtosuhteista.

Kaikki ihmiset eivät siis harrasta irtoseksiä, mutta ne jotka harrastavat, tekevät sitä paljon.

Vierailija
145/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kun sitten noudattamaan tämän deittispessun ohjeita, kaikki viisikymppisen miehet!Eikun ryhdytte vaklaamaan, valinnanvaraa riittää, eiks jepulis!

Tämän jutun puusilmällä lukeneet miehet luulevat nyt että naistaivas on heille auennut, ja nyt vihdoin ja viimein he saavat sen mikä heille kuuluu, eli nuoren naisen......pettymys on suuri ja miesten katkeruus syvenee entisestään kun takkiin tulee ja kovaa.

En nyt hirveästi luottaisi pallon toisella puolella asuvan "valmentajan" kommentteihin, vaan ihan elämän realiteetteihin ja markkinatalouden lakeihin tässäkin asiassa.Ei se tilanne miksikään Tästä muutu!

Vierailija
146/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut sukupuolesi takia etuoikeuksia 15-vuotiaasta lähtien. Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa sinullekin?

Entä me alemmantason naiset, joilla ei ole koskaan ollut mitään etuoikeuksia? Eikö olisi ihan reilua, että jossain vaiheessa tasa-arvo koittaa meillekin, ja saisimme seksiä miehiltä?

Edelleen.

Höpö höpö. Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa. Tämä jo ennen kuin täytin neljäkymmentä, ikää nykyään 50v. Ja en ole/ollut läheskään A-korin alfauros, ehkä ihan ok nuorena. Nykyään olen se hieman ylipainoinen keski-ikäinen mies, sinkku. Tilastokamaa.

Eli väitteesi on aivan chaissea. Naiset paneskelee aivan samalla innolla kuin miehet. Kuinka monta naista YTM alfa-mies olisi voinut kaataa, reilusti useamman kuin minä mutta taisi vain poimia ne kauneimmat pois kuleksimasta. Yhä edelleen olisi jonkin verran vientiä, ei vaan kiinnosta. Naisen pinnallisuus ja yksinkertaisuus vie kaikki himot.

Niinno teitä on se kanilauma jotka panette toisianne. Teihin ei koske pitkällä tikullakaan kukaan terve ja tervejärkinen.

Vierailija
147/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä itsestään huolta pitäviä, komeita viisikymppisiä sinkkumiehiä on kovin vähän, siksi heillä on valinnanvaraa. Eipä kyllä olisi 35-vuotiaana kiinnostanut edes komea ja nuorekas 50-vuotias mies. 15 vuoden ikäero nyt vaan on itselleni liikaa. Ihan sama mikä status tai lompakon paksuus on. Seksi itseä huomattavasti vanhemman kanssa ei vaan kiinnosta ja hyvä seksi yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.

Vierailija
148/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

joo, mutta naiset taas käyttää miehiä kuin sukkaa nuorena ja miehet eisaa nuorena "valita", otetaan mikä saadaan, voi tietysti valita olla yksin lopun ikäänsä

Nuorista miehistä ihan jokainen voisi päättää, että ei suostu naisten vokotteluun teki nämä mitä tahansa. Mutta kun ne on niiiin helppoja, aina valmiina kuin partiolaiset. Totta kai nainen ottaa parhaan, jos saa valita monesta.

Vierailija
149/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat 50 vuotiaat naiset, jotka ovat naisellisia ja miellyttävän näköisiä. Yleensä nuo ovat yhtä pitkiä kuin paksujakin, lyhythiuksisia kekkoslaseilla varusteltuja tylsimyksiä. He eivät ole enää naisellisia millään tavoin. Miksi mies hakeutuisi tuollaisen seuraan.

No siksi kun mieskin on yhtä paksu kuin pitkä, mahakas, kaljuuntunut, tylsän näköinen.

Eikä saa muita kuin kuvaamiasi naisia.

Vierailija
150/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pilanneet mahdollisuutensa, kun eivät vaadi miehiltä ulkonäköä ja omaa ikää. Kaikki vanhat ukkelit kelpaavat. Nostaahan tuo miesten itsetuntoa, naisilla laskee.

Vierailija
151/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että ei naiset ole oikeasti tasa-arvon perässä. Hirveä perseenrepiminen ja defenssireaktio, kun joku sanoo, että jossain vaiheessa miehillä voisi olla etulyönti asema parinhaussa. Ehei se pitää olla aina naisilla!

Jos vanha mies saa nuoren naisen, se ei ole tasa-arvoa, vaan sen nuoren naisen tappio.

Nuori nainen siirtyy tilanteessa ennenaikaiseen vanhuuteen, tutustuu ongelmiin, joista hänellä ei olisi mitään tietoa omanikäisen miehen rinnalla. Ei riitä, että loppuelämä talutellaan käsikynkkää tipuaskelilla vanhaa ukkoa, eikä seksistä ole vuosiin tietoakaan, vaan myös kaveri kuolee rinnalta ennen aikojaan.

Nainen, joka tyytyy vanhaan ukkoon on joko rahan perässä tai sitten omaa niin huonon itsetunnon, että ei usko pystyvänsä pitämään oman ikäluokan miehiä itsellään. Fetissit sitten tietenkin erikseen.

Olen kuullut isohkojen ikäerojen suhteissa eläviltä naisilta monenlaisia faktoja.

Yksi surullisin oli "kun ottaa vanhan miehen, ei tarvitse välittää omasta vanhenemisestaan ja ulkonäöstään" Eikö tuo ole aika luovuttaneen kuuloista :( Vaikuttaa siltä, että naisen täytyy maksaa siitä, että saa vanheta ja olla vähemmän kaunis ja hinta on niinkin kova, kun tyytyä omaishoitajaksi vanhan ja ruman miehen passaajaksi?

Vierailija
152/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet mahdollisuutensa, kun eivät vaadi miehiltä ulkonäköä ja omaa ikää. Kaikki vanhat ukkelit kelpaavat. Nostaahan tuo miesten itsetuntoa, naisilla laskee.

Jos täällä palstalla sanotaan, että naiset ottavat vain vanhempia miehiä, se ei välttämättä pidä tosielämässä paikkaansa. 

Vierailija
153/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran tuo juttu luettiin väärin. Pienellä osalla miehistä on varaa valita niin ikäisistään kuin nuoremmistakin naisista. Mutta taas on luettu niin, että kaikki miehet saavat nuorempia naisia. Olin vuosi sitten netin deittisivustolla. Huomasin, että moni ikäiseni mies etsi vain itseään nuorempia. Yksi tällainen 54-vuotias mies, joka etsi naista ikäluokasta 28-46,  pommitti minua jatkuvasti viesteillään. En vastannut yhteenkään, sillä olin kolme vuotta liian vanha. Kyseisen mies asui pienellä paikkakunnalla ja oli tavallisen näköinen suomalainen mies. Pientä masua, hiukset harventuneet ja luisuhartiat. Kaksi kuukautta sitten autoin ystävääni tekemään samalle sivustolle oman profiilin ja kas kummaa tuo samainen mies pyöri siellä edelleen. Itse olin sivustolla alle viikon. Sovin kolmet treffit, joista yhdet peruin, sillä toisten treffien mies vaikutti mielenkiintoiselta. Nykyisin seurustelemme. 

Vierailija
154/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tasokkaat miehet, komeat ja fiksut löytävät seuraa. Samat, jotka löysyivät seuraa jo nuorena. 50-vuotias mies ei saa enää 30-vuotiasta naista, ellei ole todella komea.  Lapsia miehen on lähes turha toivoa tuossa iässä, ellei niitä ole jo aikaisemmin. Samat syrjäytyneet miehet ovat syrjäytyneet jo nuoresta lähtien, eivätkä he löydä 50-vuotiaanakaan ketään. Naisista osa ei enää 50-vuotiaana edes halua miestä ja tarpeet voi tyydyttää nuorten miesten kanssa aina ilman suhdettakin. Miesten lyhyempi elinikä ei tässä ikäluokassa vielä vaikuta juuri ollenkaan.

Jokainen ylipainoinen alkoholisoitunut 50-vuotias mies voi kokeilla, kuinka helppoa se naisten saaminen itse asiassa onkaan. Saman ikäinen nainen pystyy edelleen pokaamaan nuoren miehen seksiin.

Vierailija
155/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias, viime vuonna ns. toiselle kierrokselle päätynyt. En ollut ajatellut ikää kovin ratkaisevana tekijänä, kun miestä aloin etsiä. Minulle olisi siis periaatteessa käynyt vaikka 50-vuotias mies.

Kaljuuntumiselle ei voi mitään, joten sellaista en katsonut pahalla. Lievä elintasokumpukin menetteli, jos mies oli muuten mukava ja liikunta edes jollain tapaa osa elämää. Sanoisin, että hampaat kertoo ihmisestä uskomattoman paljon. On se ja sama kuinka nuorekas joku on, jos nauraessa suusta pilkottaa ruma näky. Enkä tarkoita että pitäisi olla täydelliset hampaat, mutta edes puhtaat. Eräältä 49v:lta jopa puuttui yksi hammas. Suutelu ja yhdessä nauraminen ovat tosi oleellisia asioita parisuhteessa, joten pitäkää hyvät ihmiset hampaistanne huolta.

Vierailija
156/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä palstalla sanotaan, että naiset ottavat vain vanhempia miehiä, se ei välttämättä pidä tosielämässä paikkaansa. 

Ei niin. Miehet kirjoittavat paljon naisina.

Vierailija
157/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen.

Yli 100 naista on tietenkin iso luku yhden miehen seksikumppaneiksi, mutta marginaalisen pieni määrä kaikkien naisten lukumäärään suhteutettuna. Ja todennäköisesti moni noista naisistakin on harrastanut seksiä monien eri miesten kanssa.

Se että sinä olet uittanut kikkeliäsi yli 100:ssa eri naisessa, kertoo paljon sinun seksuaalimoraalistasi, mutta ei kerro naisten seksuaalimoraalista yleisellä tasolla vielä yhtään mitään. Te kyläpyörät vaan paneskelette toinen toistenne kanssa.

Vierailija
158/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,ihan oikeasti. Tunnen tuttavapiirissäni (joka on laaja)tasan tarkkaan yhden tälläisen pariskunnan.Mies oli tutustumishetkenä tasan 50 ja nainen 38. Mies oli ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen,erittäin komea,piti huolta itsestään,oli hyvässä asemassa oleva,erittäin fiksu,hyväkäytöksinen ja huumorintajuinen.Ja naisella kamala vauvakuume ja viimeiset saumat saada lapsi.

Minä tiedän useampiakin. Joissain tapauksissa miehellä on ollut alkuperäinen perhe, mutta statuksen noustua urakehityksen myötä on paljon tasokkaammat naiset alkaneet kiinnostua kuin ekalla kierroksella, joten lopulta on kiusaus kasvanut liian suureksi...

Tulevaisuudessa näitä pareja tulee olemaan entistä enemmän, koska miehillä kestää niin paljon kauemmin saavuttaa edes jotakuinkin sama koulutus/urataso kuin naisilla.

Millonkas sulle rassukalle menee perille, että naisen kannalta "status ja urakehitys" on yhdentekeviä?

Mies voi olla vaikka ojankaivaja. Ns "ura" tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä että mies on koko ajan töissä. Ts. hänestä ei ole naiselle mitään iloa.

Oikeassa elämässä kuitenkin on näitä korkean statuksen omaavia uramiehiä, joilla on nuori vaimo huomattavasti enemmän kuin ”ojankaivajia” (ammattia mitenkään väheksymättä), joilla on huomattavasti nuorempi vaimo tai naisia, joilla on huomattavasti nuorempi mies.

Jaa, mutta aika vähän niitä siltikin on. Vai tunnetko henkilökohtaisesti montakin tuollaista paria? Minä en tunne.

Vierailija
159/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias, viime vuonna ns. toiselle kierrokselle päätynyt. En ollut ajatellut ikää kovin ratkaisevana tekijänä, kun miestä aloin etsiä. Minulle olisi siis periaatteessa käynyt vaikka 50-vuotias mies.

Kaljuuntumiselle ei voi mitään, joten sellaista en katsonut pahalla. Lievä elintasokumpukin menetteli, jos mies oli muuten mukava ja liikunta edes jollain tapaa osa elämää. Sanoisin, että hampaat kertoo ihmisestä uskomattoman paljon. On se ja sama kuinka nuorekas joku on, jos nauraessa suusta pilkottaa ruma näky. Enkä tarkoita että pitäisi olla täydelliset hampaat, mutta edes puhtaat. Eräältä 49v:lta jopa puuttui yksi hammas. Suutelu ja yhdessä nauraminen ovat tosi oleellisia asioita parisuhteessa, joten pitäkää hyvät ihmiset hampaistanne huolta.

Tämän on pakko olla huumoria, koska suurimmalta osalta tuon ikäisistä ihmisistä puuttuu hampaita. Entä jos hampaita on menettänyt liikunnallisuuden takia? 

Vierailija
160/190 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "deittityyppi" on tylyttänyt naisia ennenkin. Vaikka itse on nainen. Ihmettelin sitä jo aiemminkin kun luin hänen kommenttejaan. Ehkä hänellä itsellään on itsetunto-ongelmia ja projisoi ne muihinkin naisiin.

Totuuden kertominen on tylyttämistä? ja mitä tekemistä hänen sukupuolellaan on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi