Kaverin ghostaaminen
Olen ollut useita vuosia tekemisissä kaverin kanssa, viesteilty lähes joka päivä, jaettu toistemme kanssa henkilökohtaisia asioita parisuhteesta ja perheessämme. Olemme jakaneet onnistumiset ja epäonnistumiset. Päivän kuulumiset ja oikeastaan kaikki.
Muutama kuukausi sitten tapasimme sattumalta baarissa ja meno menikin nopeasti suuteluksi, tanssiksi jne. Ei kuitenkaan sen pidemmälle.
Tämän illan jälkeen tämä kaveri sitten ghostasi mut. Olen koittanut kysellä selitystä mutta hän ei vastaa mitään. Mihinkään.
Onko hän shokissa tapahtuneesta?
Annanko vaan olla ja poistan kavereista?
Itse voisin aivan hyvin jatkaa kaverina ja vaik selvittää asian.
Todella outoa käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Onko teille käynyt näin?
Kommentit (9)
Siis onko tässä kyse kahdesta heteronaiseta, joilla meni sekoiluksi vai tilanteesta, jossa oikeasti on voinut olla kipinää?
Ja ei ole itselle käynyt kyllä, siksi hämmentää.
Siis oletteko mies ja nainen vai samaa sukupuolta? Joka tapauksessa, varattu ihminen varmasti hämmentynyt tapahtuneesta ja miettii uskaltaako enää hengata sun kanssa ettei menisi pidemmälle.
Hän ei ollut varattu, minä taas kyllä.
Taitaa olla aika yleistä seurustellessa ja deittaillessa. Kaveruudessa en oo kokenut.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Ghostaaminen on yksi henkisen väkivallan muodoista.
Helppoa ehkä tekevälle osapuolelle mutta ihan munatonta niin mieheltä kuin naiseltakin. Jättää haavoja siihen joka jää tilanteen kanssa yksin.
Toisaalta jättää myös tekijään ongelmia sillä asioita ei käsitellä eikä puhuta avoimesti.
En ymmärrä sitä ollenkaan.
On käynyt, saattaa esim. seurustella ja oli virhe.