Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murheellinen laihduttaja tuntee itsensä niin totaaliseksi luuseriksi. Koko hommasta ei tule mitään.

Vierailija
27.04.2006 |

Kaksi kuukautta takana, eikä kiloa eikä senttiä hävinnyt yhtään minnekään. Vihaa vatsamakkaroitani, jotka pursuilevat housuista ja kiristävät paitaa. Vihaan vartaloani, joka on tullut 15 kg suuremmaksi kuin tunnen itseni olevan. Vihaan ennen kaikkea itseäni etten onnistu laihtumaan. Mikään menetelmä ei tunnu sopivan minulle (ainakaan niin, että tekee elämässään muutakin kuin lahduttaa. Eri asia jos voisi keskittyä joka päivä vain suupaloihin ja juoksemisen.)

Ensin kävin jumpassa, jossa kuulin ettei pelkällä aerobisella liikunnalla laihdu. Pitää treenata lihasmassaa, käydä kuntosalilla. Siellä opin että lihasmassan kasvu vaan lisää painoa ja senttejä, pitää lisätä aerobista osuutta. Aloin juoksemaan, sinnikkäästi joka päivä niin pitkälle kuin huonolla kunnolla ja kiloineni jaksoin. Sunnuntaisin pidin vapaata, kun järki käski pitää lepopäivää. Ruokavaliossa puolitin kaiken. Söin puolta pienempiä annoksia, suklaanhimoon ostin levyn sijasta pikkupatukan.

Olen läski ja ruma, vetelä roikkomaha. Miten minustakin tuli tällainen höllyvä ankka.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti olisitko oikeasti onnellinen vaikkapa 15 kg kevyempänä? Mitä sitten tekisit?

Vierailija
2/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin tuosta vasta, kun siirryin vapaaseen karppaukseen. Jätin kaikki viljat, perunat, riisin pois, samoin sokerin ja söin muuten vapaasti.

Ei tarvitse laskea, paino laskee ekan kahden viikon jälkeen kun elimistö vähentää nälkää automaattisesti ja jää laskemiset taakse loppuiäksi.

Tiedän kyllä mitä tuo on :-( Vuosia laihdutin painonvartijoilla, kutraamalla, liikkumalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa itseäsi peilistä silmiin, sinulla on kauniit kirkkaat silmät. Hymyile ja huomaa kuinka ihastuttava hymy sinulla on. Katso käsiäsi ja mieti mitä kaikkea olet niillä elämäsi aikana tehnyt, kuinka voisit pitää niitä rumina?

Olet kaunis ihminen, ainutlaatuinen ja upea. Sinunlaistasi ei ole toista. Sinä olet suuri persoona ja mahtava luomus!

Laihduttamisesta; ymmärrän että haluat laihtua. Oletko varma, että syömäsi ruoka-annokset ovat oikeanlaisia? Syötkö usein ja pieniä aterioita jotta ruoansulatuksesi toimii aktiivisena? Syötkö piilorasvaa? Jätä kaikki makkarat ja leikkeleet suosiolla pois, laita leivän päälle joko kevytlevitettä tai kevyttä juustoa. Vihanneksia voit laittaa vaikka kuinka paljon. Älä syö viinereitä tai perunalastuja. Syö vihanneksia ja hedelmiä paljon. Samoin juo vettä paljon.

Liikunnasta; aerobinen liikunta on tärkeää jotta kulutat enemmän kuin syöt. Harrasta hyötyliikuntaa; kävele portaat ja unohda hissi, kävele kauppaan, käy sauvakävelyllä, juoksemassa, uimassa, jumpassa.

Tiedän että laihdutus on vaikeaa. Toivotan sinulle vain kovasti tsemppiä ja ennenkaikkea USKOA ITSEESI! Usko lujasti siihen, että kun olet jotain päättänyt, voit sen päätöksen myös pitää. Älä koskaan anna itsesi luulla, että tekemäsi päätökset eivät tule pitämään. Jos hairahdut laiharilta muutaman kerran, aloita laihis seuraavana päivänä uudestaan. On aivan inhimillistä sortua joskus herkuttelemaan mutta sinä lujatahtoinen ihminen pystyt aloittamaan laihduttamisen taas uudestaan. Et ole yhtään huonompi kuin kukaan muukaan ja mieti kuinka moni ihminen on onnistunut laihduttamisessa. Niin varmasti sinäkin.

SINÄ PYSTYT SIIHEN!

Vierailija
4/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärömakkarat!! Arvaapa uudestaan.

Oikea vastaus alkaa s:llä ja sitä on joka helkutin " kevyt" tuotteessa, ei vain suklaalevyssä. Vatsamakkarat on tehty sokerista ja huonoista hiilihydraateista=peruna, valkoiset jauhot, maissi ja sokeri.

Ei tarvitse uskoa mutta niin se vain on. Testi on helppo tehdä ja ilmainen, viikko ilman edellämainittuja aineksia ja taatusti huomaat eron. Rasvoina voi ja oliiviöljy, kevytp**kat voit laittaa kenkärasvaksi.

Vierailija
5/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainkain minulla se sai jymähtäneen aineenvaihdunnan toimimaan, kiloja putosi viikon aikana yli 3 ja sen jälkeen pidin kevyttä linjaa ja paino putosi. Ennen aineenvaihduntadiettiä paino ei noussut eikä pudonnut, sypmiset ei siihen juurikaan vaikuttaneet.

Vierailija
6/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin kaikki vähätkin käyttämäni makeat, keksit, karkit, suklaat kokonaan pois, valkoista leipää, puuroa, pastaa ym. ja perunaa en ole ennenkään syönyt. Ainoa viljatuote on ollut Bran Flakes pieninä annoksina. En käytä alkoholia, paitsi herkkupäivinä 1 lasi viiniä.

Aloin syödä lounaaksi raejuustoa, broilerinrintaa, lohta ym. salaatin kanssa ja liikkua (entistäkin) enemmän. Kävelen työmatkoja jo entuudestaan n. 20-30 km viikossa, lisäksi harrastan kuntoliikuntaa 2-4 kertaa viikossa. Nyt monipuolistin liikuntaa, eli harrastan spinningiä, uintia, salilla käyntiä ja juoksua.

En tosiaan retkahdellut, pidin tiukan linjan. Herkkupäivinä sain syödä sen laskennallisen kulutukseni verran (1600-1700 kcal/vrk). Pidin kaiken tämän. Mutta: en laihtunut tuon enempää. Nyt vyötärö on samassa kuin aloittaessani, reisistä on 1 cm poissa. Vain itsetuntoa on vähemmän kuin aloittaessa, sillä tunnen itseni tosi huonoksi.

Tuntuu, että mulla on tie totaalisesti noussut pystyyn, sillä tämän enempää en voi enää ottaa itseäni niskasta kiinni :-( Ymmärrän sua ap paremmin kuin hyvin!

Mitä seuraavaksi? Rasvaimuko?

Vierailija
7/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla ei oikein löytynyt mitään kovin fiksua ohjetta. Luulenpa että tuo voisi tehota minullekin.

t. 1 kilon laihduttanut luuseri

Vierailija
8/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käyttänyt mainitsemiasi tuotteita puoleentoista vuoteen, eikä mun 15 kg:n ylipainoni ole siitä heilahtanut yhtään mihinkään.

Vierailija
9/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) karkit, pullat, keksit, sipsit, limsat pois

b) etsi liikuntalaji, josta todella pidät ja joka oikeasti on laihduttava, eli jossa oikeasti tulee hiki ja joka oikeasti kestää kerrallaan riittävän kauan, älä huijaa itseäsi, sillä että " kyllä mikä käyn salilla 5 kertaa viikossa" , jos käyntikerta ei ole riittävän tehokas

c) syö normaalia perusruokaa, vähennä rasvaa, valitse rasvattomia tuotteita, paljon kasviksia ja hedelmiä

d)syö säännöllisesti

e)pienennä annoksia, älä huijaa itseäsi:" syön rasvattomia kevyttuotteita jne" , jos annoskoko on valtaisa

f)päätä, että perhana sentään, nyt loppui tämän mamman ruikutus ja sitä pientä toppia vielä eräänä kauniina päivänä pidän päälläni

g)ota vastuu itsestäsi, ymmärrä että asia on sinun ja vain sinun vastuullasi , tehtävissäsi ja päätettävissäsi.

Tsemppiä! Vaikutat hauskalta ja ihanalta ihmiseltä!

Vierailija
10/15 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun se pääsee vauhtiin, loppu sujuukin ihan huomaamatta.

t.30 kg, 1 v, 3 kk.

Vierailija
11/15 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla niin vaikeaa? itse kk:n laskenut painonvartijoiden pisteitä ja 6 kg lähtenyt. mul ei oo ollu mitään vaikeuksia...

Vierailija
12/15 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin. Minä myös suosittelen painon vartijoita. En millään onnistunut itse laihduttamaan vaikka kuinka yritin. Painon vartijoissa olen laihduttanut nyt 11 kg. Vielä olis 4 jäljellä.

Vierailija
13/15 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) karkit, pullat, keksit, sipsit, limsat pois

b) etsi liikuntalaji, josta todella pidät ja joka oikeasti on laihduttava, eli jossa oikeasti tulee hiki ja joka oikeasti kestää kerrallaan riittävän kauan, älä huijaa itseäsi, sillä että " kyllä mikä käyn salilla 5 kertaa viikossa" , jos käyntikerta ei ole riittävän tehokas

c) syö normaalia perusruokaa, vähennä rasvaa, valitse rasvattomia tuotteita, paljon kasviksia ja hedelmiä

d)syö säännöllisesti

e)pienennä annoksia, älä huijaa itseäsi:" syön rasvattomia kevyttuotteita jne" , jos annoskoko on valtaisa

f)päätä, että perhana sentään, nyt loppui tämän mamman ruikutus ja sitä pientä toppia vielä eräänä kauniina päivänä pidän päälläni

g)ota vastuu itsestäsi, ymmärrä että asia on sinun ja vain sinun vastuullasi , tehtävissäsi ja päätettävissäsi.

Tsemppiä! Vaikutat hauskalta ja ihanalta ihmiseltä!

Ei ole mitään hölynpölyä että jos haluaa pysyviä tuloksia täytyy muuttaa koko elämätapaa eikä siihen tarvita mitään ihmedieettejä.

Ja paino ei laske kannattaa miettiä mitä voisi vielä tehdä syömisten suhteen toisin. Joskus tietenkin voi olla vikaa aineenvahdunnassa... kannattaisiko silloin jos ei mitään tapahdu kaikesta yrittämisestä huolimatta käydä vaikka terveydenhoitajan juttusilla.

Vierailija
14/15 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan neuvoa, täällä yksi vastaaja kertoi ns. aineenvaihduntadieetistä.

Vierailija
15/15 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ylipainoa on paljon ja muutos entiseen alkaa, paino putoaa suhteessa nopeammin, ja ne viimeiset liikakilot istuvat sitkeimmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi