Hopeakettun markkina-arvo on huikea
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk…
Näin se vaan menee tytöt ja mummelit.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhhuh.... No, onnea niille kolmevitosille. Mulle ei kyllä mikään hopeakettu kelpaa. Miehen parasta ennen on tuossa 30 vuoden kieppeillä, ja vientiä riittää. T. Mamma 50 v
Kur kur, te vanhemmat naiset tuotte lisää likviditeettiä seksisuhdemarkkinoille ja hyöty siitä valuu pelimiesten laariin ja häviäjiä on ne nuoret naiset jotka haluu parisuhteen ja perheen. Te teette karhunpalveluksen nuorille naisille. . Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa.
ps. onko kukaan heistä halunnu pitää sinua ja milloin koko kylän polkupyöränä olemasta tuli kerskailun aihe?
No huomaa kyllä asenteestasi, että taidat olla 60 v., ellet peräti 70 v. Ei nykyään enää ajatella, että mies voi olla kuinka monen naisen kanssa vaan, mutta jos nainen on useamman miehen kanssa niin on koko kylän polkupyörä. Jospa pysyttelisit ikäistesi seurassa keinutuolissa istuen. Ja en ole tuo Mamma 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota Mia Halosta, kun hän meni juuri itse 51-vuotiaana naimisiin 52-vuotiaan komean miehen kanssa. Ilmeisesti hän on löytänyt oman nicheensä jota hokemalla pääsee aina taatusti lööppeihin. Kusemalla omanikäisten naisten muroihin, vaikka on itse esimerkki siitä että on väärässä. Ja taas lauma "hopeakettuja" jää ikuiseen yksinäisyyteen haaveilemaan "tytöistä".
Totta! Ja aika harvassa on ne viisikymppiset sinkkumiehet, jotka oikeasti haluavat alkaa enää mihinkään vaipparalliin, kun juurikin on saanut ensimmäisen lauman omilleen.
Alle ja vielä vähän päälle nelikymppisillä naisilla kun on vielä melkoisesti tuota lisääntymispotentiaalia ja saattaa olla jopa ainut motiivi löytää se mies.
Viisikymppisten naisten kanssa voikin sitten vaan ottaa ilon irti "rentoutua" ilman suvunjatkamispaineita.Tämä. Jokainen nuorella emännällä rehvasteleva ja ikäisiään naisia lyttäävä mies saa hirveimmän rangaistuksen, KAIKKI alkaa alusta 😀. Kohta on hehkeä nuorikko paksuna ja vaipparalli alkaa ja kun siitä putkesta tulee ulos on vanha ja varaton mies. Samaan aikaan oman ikäinen nainen nauttii uudesta aikuisen elämästä ilman lapsia. En IKINÄ vaihtaisi osia.
Vastaus on vasektomia
Jos muija haluaa lisääntyä, niin ei se silloin mitään tuhkamunaa huoli. Vai ajattelitko, että voisit salata pätkityt piuhat?
Tutulle miehelle kävi niin että eron jälkeen hakeutui nettideittien ihmeelliseen maailmaan josta joku munahaukka hänet bongasi. Vähintään kymmenen vuotta nuorempi ja lapsia jo ennestään parille miehelle. Alle puolen vuoden päästä oli jo uusi pulla uunissa ja sen jälkeen heti seuraava. Tätä kilttiä ja perässävedettävää miestä säälin ihan vilpittömästi, ensimmäisen liiton lapset oli jo lähes aikuisia kun talo pelmahti täyteen puolison aiempia ja uusia mukuloita. Ikänsä kunnollisesti elänyt mies oli kohta ulosotossa. Toivottavasti on tyytyväinen elämäänsä, joka on minun makuun lähinnä viittäkymmentä lähestyvän painajainen. Kun näin käy noille ikäisiään naisia säälimättä haukkuville, NAURAN :D.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40 vuotiasta ei voi edes sanoa mieheksi vielä, poikasia ne ovat, joten 40-55 vuotiaat ovat parasta mitä maa päällään tarjoaa. Jo katseesta se näkyy.
N44
Haha.
Mulla olisi täällä yksi risa 50+ tarjolla. Toimi vielä ihan hyvin kymmenen vuotta sitten.
Nyt kaljan, liiallisen työnteon yms. heikentämä. Noutaja saa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhhuh.... No, onnea niille kolmevitosille. Mulle ei kyllä mikään hopeakettu kelpaa. Miehen parasta ennen on tuossa 30 vuoden kieppeillä, ja vientiä riittää. T. Mamma 50 v
Onko tänä vuonna vuorossa Gambia vai Turkki?
Suomi, kuten ennenkin ;)
Kieltämättä noita somppuja ja muita haisunäätiä alkaa ikävä kyllä meiltäkin löytymään.
No voi sentään, kylläpäs pikkuisella meni tunteisiin. Se, että sinä et kelpaa minulle, ei tarkoita, etteikö joku sinua nuorempi ja parempi kantasuomalainen mies kelpaisi. Kullanmuru, ota sydänlääke ja rauhoitu. Turha tästä on kiihtyä - säästä se niille kolmevitosille ;)
Ei kiinnosta kelpaanko minä jollekin somppujen nussimalle mummelille, mutta ihmetyttää vaan että mitä víttua teet hopeakettuja käsittelevässä langassa jos ei aihe sinua kiinnosta?
Tämähän on tosi hauskaa kun hopeaketut yrittää pönkittää egoansa :D Ja mielipide on vapaa. Ja olen nainen 30-vuotias jota papparaiset ei kiinnosta. Pysyn ikäisteni seurassa. Ei kiinnosta tietää onko lääkitys kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiitos. Mieluummin otan 20-vuotiaan kuin yli kolmekymppisen eltaantuneen ukon.
Vielä voit ehkä valita, mutta muutama vuosi muuttaa kaiken. Valitat täällä, etteivät miehet pidä kynsistä naisista. Sinulla on ikää 17?
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ikisinkku koska?
Koska voin ja haluan. Miksi ottaisin koko lehmän, kun haluan vain maitoa?
Palataan asiaan sen jälkeen kun olet ensimmäisen kerran saanut maitoa.
On tässä ehditty myös olemaan naimisissakin 25 vuotta ja kasvatettu kolme lasta aikuiseksi. Enää ei sellainen puuha kiinnosta. Minulla on varaa ajatella itseäni.
Omat lapseni ainakin häpeäisivät silmät päästänsä, jos heidän isänsä haavelisi nuorista pimatsuista. Toimittaisivat kiireen vilkkaa vanhainkotiin suljetulle osastolle.
Tää jankkaaja on yhtä seko kuin paavo väyrynen.
Miehillä rappeutuu kropan myötä järki ja arvostelukyky.
Naiselle miehen kurttuinen nahka ja harmaantuva tukka (mikäli sitäkään on) on selvä varoitussignaali: pilaantunutta kamaa, älä koske.
Pappa siellä taas haaveilee. Karu totuus on, että suurin osa meistä alle kolmekymppisistä naisista halutaan ikäisiämme ja jopa nuorempia miehiä. Vanhoilla ukoilla ei ole mitään majdollisuuksia.
N27
Pitääkö tuoda 20+ tyttöystävä näytille mammojen kahvipöytään vai mitä pitäisi olla, että uskotte?
Charmikettu kirjoitti:
Pitääkö tuoda 20+ tyttöystävä näytille mammojen kahvipöytään vai mitä pitäisi olla, että uskotte?
Paljon sä maksat siitä, että joku esittää sun tyttöystävää? 500e tunti?
Charmikettu kirjoitti:
Joo, pitäis :) Tosin sehän ei onnistu anonyymillä palstalla, joten sun on helppo huudella.
Vierailija kirjoitti:
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä ehditty myös olemaan naimisissakin 25 vuotta ja kasvatettu kolme lasta aikuiseksi. Enää ei sellainen puuha kiinnosta. Minulla on varaa ajatella itseäni.
Omat lapseni ainakin häpeäisivät silmät päästänsä, jos heidän isänsä haavelisi nuorista pimatsuista. Toimittaisivat kiireen vilkkaa vanhainkotiin suljetulle osastolle.
Eikö artikkelissa kuitenkin kirjoitettu jostakin muusta kuin nuorten pimatsujen haaveilusta? Siitä, että itsestään huolta pitävän miehen arvo parisuhdemarkkinoilla ja luoja ties millä muilla pitää hienosti pintansa ikätovereiden keskuudessa. En muutoinkaan ymmärrä tätä kaunaista kommentointia tässä ketjussa. Tulisi olla vilpittömän iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänä vuonna vuorossa Gambia vai Turkki?
Suomi, kuten ennenkin ;)
Kieltämättä noita somppuja ja muita haisunäätiä alkaa ikävä kyllä meiltäkin löytymään.
No voi sentään, kylläpäs pikkuisella meni tunteisiin. Se, että sinä et kelpaa minulle, ei tarkoita, etteikö joku sinua nuorempi ja parempi kantasuomalainen mies kelpaisi. Kullanmuru, ota sydänlääke ja rauhoitu. Turha tästä on kiihtyä - säästä se niille kolmevitosille ;)
Ei kiinnosta kelpaanko minä jollekin somppujen nussimalle mummelille, mutta ihmetyttää vaan että mitä víttua teet hopeakettuja käsittelevässä langassa jos ei aihe sinua kiinnosta?
Tämähän on tosi hauskaa kun hopeaketut yrittää pönkittää egoansa :D Ja mielipide on vapaa. Ja olen nainen 30-vuotias jota papparaiset ei kiinnosta. Pysyn ikäisteni seurassa. Ei kiinnosta tietää onko lääkitys kunnossa.
viisi vuotta niin alkaa kiinnostaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silver Fox kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään lasteni ikäisiä (20-25v) katsele, Vaan selvästi vanhempia, yli kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias, enkä ikipäivänä ottaisi 50-vuotiasta miestä. Enkä edes 45-vuotiasta. Kun olisin itse 45, mun pitäisi olla jonkun 55-vuotaian köppänän kanssa, ei kiitos. Olen aina seurustelllut paria vuotta itseä nuoremman tai vanhemman miehen kanssa.
Eli sinulla ei ole kompetenssia edes arvioida hopeketun kollolla käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Charmikettu kirjoitti:
Paljon sä maksat siitä, että joku esittää sun tyttöystävää? 500e tunti?
Mammoilla harvinaisen sitkeä pinttymä, että charmikas herra ei voisi saada huomiota parikymppiseltä ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa hopeakettu. Jos sulla oikeasti olisi nuori nainen kainalossasi, et kävisi jankkaamassa täällä asiaa jatkuvasti, vaan nauttisit elämästäsi täysillä. Jos sinulla ei ole nuorta naista, kuten luulen, lohduttaako sinua jotenkin, että muilla hopeaketuilla on?
Solidarnöscz, nin kuin ennen vanhaan Puolassa karjuttiin.
Näitä kettuja saalistaville ikävä uutinen: ei seiso.
Huikeaa tuntuu olevan ap.n elämänmeno juu.
Keskellä kaunista kesäpäivää ei ressukalla ole muuta tekemistä kuin jankata yhtä samaa kulunutta provoaan anonyymipalstalle.
Sulla on tainnut mennä elämä aika pahasti pieleen? Ei työtä, harrastuksia, perhettä eikä ystäviä eikä edes rahaa.