Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hopeakettun markkina-arvo on huikea

Silver Fox
25.06.2018 |

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet ikisinkku koska?

Vierailija
2/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska voin ja haluan. Miksi ottaisin koko lehmän, kun haluan vain maitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos. Mieluummin otan 20-vuotiaan kuin yli kolmekymppisen eltaantuneen ukon.

Vierailija
4/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hopikset olemme muutenkin huikeita.

Vierailija
5/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silver Fox kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan sen jälkeen kun olet ensimmäisen kerran saanut maitoa.

Vierailija
6/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kiitos. Mieluummin otan 20-vuotiaan kuin yli kolmekymppisen eltaantuneen ukon.

Ihan mielenkiinnosta... Kun täytät itse 30, luokitteletko silloin myös itsesi "eltaantuneeksi"?

Vierailija
7/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö demi ole teille lapsille parempi sivusto?

Vierailija
8/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhuh.... No, onnea niille kolmevitosille. Mulle  ei kyllä mikään hopeakettu kelpaa. Miehen parasta ennen on tuossa 30 vuoden kieppeillä, ja vientiä riittää. T. Mamma 50 v

Vierailija
9/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa hopeakettu. Jos sulla oikeasti olisi nuori nainen kainalossasi, et kävisi jankkaamassa täällä asiaa jatkuvasti, vaan nauttisit elämästäsi täysillä. Jos sinulla ei ole nuorta naista, kuten luulen, lohduttaako sinua jotenkin, että muilla hopeaketuilla on?

Vierailija
10/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40 vuotiasta ei voi edes sanoa mieheksi vielä, poikasia ne ovat, joten 40-55 vuotiaat ovat parasta mitä maa päällään tarjoaa. Jo katseesta se näkyy.

N44

Vierailija
11/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhhuh.... No, onnea niille kolmevitosille. Mulle  ei kyllä mikään hopeakettu kelpaa. Miehen parasta ennen on tuossa 30 vuoden kieppeillä, ja vientiä riittää. T. Mamma 50 v

Ajatuksissasi vain.

Vierailija
12/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänä vuonna vuorossa Gambia vai Turkki?

Vierailija
13/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt? Kyseisessä jutussa kirjoitettiin että JOPA 35-vuotiaat huolii 50 vee äijän 😃.

Vierailija
14/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettun? Oikeasti?

Vierailija
15/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kur kur, te vanhemmat naiset  tuotte lisää likviditeettiä seksisuhdemarkkinoille ja hyöty siitä valuu pelimiesten laariin ja häviäjiä on ne nuoret naiset jotka haluu parisuhteen ja perheen. Te teette karhunpalveluksen nuorille naisille. . Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa.

ps. onko kukaan heistä halunnu pitää sinua ja milloin koko kylän polkupyöränä olemasta tuli kerskailun aihe?

Vierailija
16/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silver Fox kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan sen jälkeen kun olet ensimmäisen kerran saanut maitoa.

Kiitti päivän ekoista nauruista! 😂😂😂

Vierailija
17/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap huomannut, että kaikki mitä iltapäivälehdissä kirjoitetaan ei ole totta? Noilla jutuilla on tarkoitus tuottaa mielenvirkistystä vanhusten arkeen.

Vierailija
18/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi, kuten ennenkin ;)

Vierailija
19/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi, kuten ennenkin ;)

Kieltämättä noita somppuja ja muita haisunäätiä alkaa ikävä kyllä meiltäkin löytymään.

Vierailija
20/77 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kur kur, te vanhemmat naiset  tuotte lisää likviditeettiä seksisuhdemarkkinoille ja hyöty siitä valuu pelimiesten laariin ja häviäjiä on ne nuoret naiset jotka haluu parisuhteen ja perheen. Te teette karhunpalveluksen nuorille naisille. . Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa.

ps. onko kukaan heistä halunnu pitää sinua ja milloin koko kylän polkupyöränä olemasta tuli kerskailun aihe?

Mutta eikös niiden nuorten naisten pitänyt olla noiden hopeakettujen perään? Voihan niidenkin kanssa lisääntyä. Joo, on - ja missä kohtaa olen sanonut olevani koko kylän polkupyörä? Minähän se valitsen, kenelle annan ja kenelle en. Useimmille en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi