Hopeakettun markkina-arvo on huikea
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk…
Näin se vaan menee tytöt ja mummelit.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmikettu kirjoitti:
Pitääkö tuoda 20+ tyttöystävä näytille mammojen kahvipöytään vai mitä pitäisi olla, että uskotte?
Paljon sä maksat siitä, että joku esittää sun tyttöystävää? 500e tunti?
Mammoilla harvinaisen sitkeä pinttymä, että charmikas herra ei voisi saada huomiota parikymppiseltä ilman rahaa.
Huomiota satelee: pas.kaset naurut ja jos yrität kähmiä nyrkki otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Charmikettu kirjoitti:
Pitääkö tuoda 20+ tyttöystävä näytille mammojen kahvipöytään vai mitä pitäisi olla, että uskotte?
Ja maksu etukäteen. Ei sis oikeutta koskea.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kettuja saalistaville ikävä uutinen: ei seiso.
Ei se lurpsahtanut nakki muutenkaan kiinnosta. Sen paremmin kuin ryppyinen ukko jossa se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmikettu kirjoitti:
Mammoilla harvinaisen sitkeä pinttymä, että charmikas herra ei voisi saada huomiota parikymppiseltä ilman rahaa.
En mä ainakaan minkään muun takia antaisi huomiota vanhalle papalle.
Parikymppinen nainen
Mies joka nimittää itseään hopeaketuksi tai charmikkaaksi herraksi herraksi saa aikaan oksennusrefleksin ja inhon puistatuksen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota Mia Halosta, kun hän meni juuri itse 51-vuotiaana naimisiin 52-vuotiaan komean miehen kanssa. Ilmeisesti hän on löytänyt oman nicheensä jota hokemalla pääsee aina taatusti lööppeihin. Kusemalla omanikäisten naisten muroihin, vaikka on itse esimerkki siitä että on väärässä. Ja taas lauma "hopeakettuja" jää ikuiseen yksinäisyyteen haaveilemaan "tytöistä".
Totta! Ja aika harvassa on ne viisikymppiset sinkkumiehet, jotka oikeasti haluavat alkaa enää mihinkään vaipparalliin, kun juurikin on saanut ensimmäisen lauman omilleen.
Alle ja vielä vähän päälle nelikymppisillä naisilla kun on vielä melkoisesti tuota lisääntymispotentiaalia ja saattaa olla jopa ainut motiivi löytää se mies.
Viisikymppisten naisten kanssa voikin sitten vaan ottaa ilon irti "rentoutua" ilman suvunjatkamispaineita.Tämä. Jokainen nuorella emännällä rehvasteleva ja ikäisiään naisia lyttäävä mies saa hirveimmän rangaistuksen, KAIKKI alkaa alusta 😀. Kohta on hehkeä nuorikko paksuna ja vaipparalli alkaa ja kun siitä putkesta tulee ulos on vanha ja varaton mies. Samaan aikaan oman ikäinen nainen nauttii uudesta aikuisen elämästä ilman lapsia. En IKINÄ vaihtaisi osia.
Kun emme me kaikki lisääntymisikäiset naisetkaan sitä perhettä halua, minkäänikäisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhhuh.... No, onnea niille kolmevitosille. Mulle ei kyllä mikään hopeakettu kelpaa. Miehen parasta ennen on tuossa 30 vuoden kieppeillä, ja vientiä riittää. T. Mamma 50 v
Onko tänä vuonna vuorossa Gambia vai Turkki?
Suomi, kuten ennenkin ;)
Kieltämättä noita somppuja ja muita haisunäätiä alkaa ikävä kyllä meiltäkin löytymään.
Me somput olemme pidempiä ja isompi mlkkusia kuin te suomipojat. Jättäkää naiset meille oikeille miehille.
Ei ole senkin löllöpeppu. Mulla 50 v. Naisena on tosielämässä toimivat pelit toisin kuin sulla.
Kyllähän oikeasti nuorekas ja fiksu viisikymppinen kelpaa, ei mikään vanhanaikainen sovinistipappa.
Oh hoijaa.No jos te viisikymppiset papat välttämättä nolata itsenne, niin eikun porukalla iskemään kolmevitosia. Saadaanpa hyvät naurut.Mutta paha mieli saattaapi tulla,siis teille.
Ei kiitos ikinä viisikymppistä ukkelia, vaikka olisi miten sporttinen ja menestynyt jne. jne.Hyi yäk!Ukkiosasto pysyköön ihan vaan siellä vanhainkodissa....
T. N32
Olen aina kuvitellut palstan hopeaketun olevan mies, mutta paljastuikin näemmä Mia Haloseksi.
Joo, siitä tehdään karvahattu harrastajateatterin rekvisiitaksi.
Ja se pannaan Mielensäpahoittajan päähän.
Tiedät olevasi vanha kun sinua sanotaan nuorekkaaksi. Se on sama kuin hyvinsäilynyt.
Nuorille ei tosin säilykkeet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmikettu kirjoitti:
Charmikas herra hakee päiväkahviseuraa...
Yrjö lentää.
Enpä usko.
Turkikset ei ole muodissa.