Mitä "hyötyä" kotitöistä oikein on?
Minusta ei mitään. Siis miten niissä kehittyy ihmisenä ja tulee onnellisemmaksi? Miten jonkun elämän paras sisältö on se, että on onnellinen, koska on oma koti järjestyksessä, tajuatteko miten pientä ja vähäpätöistä se on millään mittarilla? Siis se, että kuluttaa melkein kaiken aikansa tehdessään KOTITÖITÄ?
Minusta se on aina aikaa hukkaan heitettyä, jos joudun kotona jotan typerää kotityötä tekemään, oli se sitten mikä homma vaan. Ei kyllä liiku paljoa sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä on järkevää ja älykästä käyttää elämäänsä kotitöihin.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Äitini lannisti minut, siitä tää kaikki johtuu. Ja hän teki sen aivan tahallaan. Halusi minulle pahaa.
ap
Vaikka oli korkeasti koulutettu?
Siinä näet että sivistyksellä ei ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa välttämättä.
Olet siitä hyvä esimerkki.
Teidän pitää myydä se tyhjä kaksio. Ja tehdä elatussopimus. Lapset ei siitä lainanmalsusta saa mahaa täuteen
Elävät köyhyydessä
Mitäs ihmettä täällä nyt raivotaan?
Juhannus on ohi joten kunnon ihminen tekee suursiivouksen seuraavan kerran jouluksi, nyt voi ottaa ihan rennosti 😉
Vierailija kirjoitti:
Ja oon sanonut äidillenikin siitä, että se, miten se kasvatti minut, ainoastaan lannisti minut, odottaen jonkinlaista pahoittelua, tai anteeksipyyntöä, osoitusta siitä, että hän kuitenkin rakasti minua.
Sain hirveää huutoa siitä, miten olin niin kamala (=huono tytär), vaikka en siis todellakaan ollut. Mä olin ihan tavallinen, normaali tytär, en tajua mitä se kitupillu sitten oikein odotti?
ap
Sä olet kaukana normaalista, sillä huonolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini lannisti minut, siitä tää kaikki johtuu. Ja hän teki sen aivan tahallaan. Halusi minulle pahaa.
apVaikka oli korkeasti koulutettu?
Siinä näet että sivistyksellä ei ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa välttämättä.
Olet siitä hyvä esimerkki.
Ei hän ollut korkeasti koulutettu, mutta sentään käynyt oppikoulun, eli peruslähtökohdat ihan kohdillaaan. Mutta totta kai kouluja käymätönkin voi olla sivistynyt ja fiksu, mutta palstalla nää tyhmimmät eivät ole myöskään kodeista, joissa vanhemmat ois käyneet edes oppikoulua. Se on minusta hämmentävää. Että he nyt ylipäätään elelevät täällä netissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oon sanonut äidillenikin siitä, että se, miten se kasvatti minut, ainoastaan lannisti minut, odottaen jonkinlaista pahoittelua, tai anteeksipyyntöä, osoitusta siitä, että hän kuitenkin rakasti minua.
Sain hirveää huutoa siitä, miten olin niin kamala (=huono tytär), vaikka en siis todellakaan ollut. Mä olin ihan tavallinen, normaali tytär, en tajua mitä se kitupillu sitten oikein odotti?
apSä olet kaukana normaalista, sillä huonolla tavalla.
No siis lannistaminen raivostuttaa minua, sehän nyt on täysin selvä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä hyvä esimerkki.Ei hän ollut korkeasti koulutettu, mutta sentään käynyt oppikoulun, eli peruslähtökohdat ihan kohdillaaan. Mutta totta kai kouluja käymätönkin voi olla sivistynyt ja fiksu, mutta palstalla nää tyhmimmät eivät ole myöskään kodeista, joissa vanhemmat ois käyneet edes oppikoulua. Se on minusta hämmentävää. Että he nyt ylipäätään elelevät täällä netissä.
ap
Mielikuvituksesi tekee taas tepposet. Sinä et tiedä täällä kenestäkään mitään
Ihan kuten äitisi kuvitteelliset huutamiset
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitää myydä se tyhjä kaksio. Ja tehdä elatussopimus. Lapset ei siitä lainanmalsusta saa mahaa täuteen
Elävät köyhyydessä
Mikä v*tun tyhjä? En varmana myy. Nyt se tuottaakin mulle monta sataa kuukaudessa. Toki sen remonttiin meni pääomaa, mutta en halua syödä pääomaa. Lisäksi asunto on hyvä ja mulle tunnearvokaskin. Ja perin piakkoin kuitenkin aivan tarpeeksi tarpeisiimme.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sääntö 1
Tässä logiikassa on nyt jotain vialla. Et halua siivota koska äitisi mielestä kotona piti siivota ja se lannisti sinua? Pitikö äitisi mielestä myös pestä itsensä, maksaa laskut, syödä ruokaa? Jätätkö nekin tekemättä ihan vain protestina äidillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä hyvä esimerkki.Ei hän ollut korkeasti koulutettu, mutta sentään käynyt oppikoulun, eli peruslähtökohdat ihan kohdillaaan. Mutta totta kai kouluja käymätönkin voi olla sivistynyt ja fiksu, mutta palstalla nää tyhmimmät eivät ole myöskään kodeista, joissa vanhemmat ois käyneet edes oppikoulua. Se on minusta hämmentävää. Että he nyt ylipäätään elelevät täällä netissä.
apMielikuvituksesi tekee taas tepposet. Sinä et tiedä täällä kenestäkään mitään
Kyllä tiedän, että idiooteilla, jotka eivät kykene edes lannistettua tukemaan (tai jättämään rauhaan) on vain kansakoulun käyneet vanhemmat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä logiikassa on nyt jotain vialla. Et halua siivota koska äitisi mielestä kotona piti siivota ja se lannisti sinua? Pitikö äitisi mielestä myös pestä itsensä, maksaa laskut, syödä ruokaa? Jätätkö nekin tekemättä ihan vain protestina äidillesi?
"Et nähnyt tarpeelliseksi"????????? Millainen kotikasvatus sulla oikein oli ollut? Oliko se puuttunut kokonaan? Kotona jo opetettiin, että äitien mielestä lasten on pakko tehdä noin, olitko kuriton ja pistit hanttiin? Eikö äitisi saaanut sinua vitsallakaan tekemään sitä jo heti pois kotoasi muutettuasi? Mitäh!!!? Miten sait olla noin vapaa!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
😁😁😁😁😁😁
Tulihan se julki mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävät köyhyydessä
Mikä v*tun tyhjä? En varmana myy. Nyt se tuottaakin mulle monta sataa kuukaudessa. Toki sen remonttiin meni pääomaa, mutta en halua syödä pääomaa. Lisäksi asunto on hyvä ja mulle tunnearvokaskin. Ja perin piakkoin kuitenkin aivan tarpeeksi tarpeisiimme.
ap
Remontoit siis teidän vanhan asunnon. Ja maksat siitä lainaa. Mitä se tuottaa
Miten mies hyötyy? Kuinka paljon annat lasten elatukseen rahaa kuukaudessa
Lapset ei voi syödä sitä tunnearvoa
Et varmaan halua että lapsesi elävät alle köyhyysrajan
Ei kannata vängätä tämän ihmisen kanssa. Hän tekee uusia aloituksia päivittäin koskien milloin mitäkin asiaa ja kuluttaa aikansa vääntämiseen asian kanssa. Ei ole pahemmin muuta elämää ihmisellä joten provoilee päivät pitkät.
Idea ei ole että oikeesti näitä ongelmia edes on tällä ihmisellä vaan se että pääsee pätemään asioilla. Apua ei tarvitse, haluaa vain vängätä asiasta ja lopulta haukkuu. P*skapää on aikaa yleinen termi hänen teksteissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMielikuvituksesi tekee taas tepposet. Sinä et tiedä täällä kenestäkään mitään
Kyllä tiedän, että idiooteilla, jotka eivät kykene edes lannistettua tukemaan (tai jättämään rauhaan) on vain kansakoulun käyneet vanhemmat.
ap
Mielikuvituksesi tekee tepposet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSääntö 1
Jos et pidä p*skasta kasvoillasi, niin miksi käyt makuulle eteiseen? Oletko säkin lannistettu, etkä kykene huolehtimaan omista oikeuksistasi, jos annat muiden tehdä sinulle, mitä heitä sattuu huvittamaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vängätä tämän ihmisen kanssa. Hän tekee uusia aloituksia päivittäin koskien milloin mitäkin asiaa ja kuluttaa aikansa vääntämiseen asian kanssa. Ei ole pahemmin muuta elämää ihmisellä joten provoilee päivät pitkät.
Idea ei ole että oikeesti näitä ongelmia edes on tällä ihmisellä vaan se että pääsee pätemään asioilla. Apua ei tarvitse, haluaa vain vängätä asiasta ja lopulta haukkuu. P*skapää on aikaa yleinen termi hänen teksteissään.
Minua on lannistettu, en mä sun neuvojasi kaipaa, saaatanan apina!!!!!! Ei kyse ole mistääään tiedonpuutteesta, senkin idiootti!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap😁😁😁😁😁😁
Tulihan se julki mikä olet.
Ai, mikä?
ap
Eli annat miehelle elatudmaksuna sen 500. Mies sitten miettii mihin sen laittaa