C-kupin rinnoille ei löydy sopivia bikineitä.
Kaikki bikinit on tehty pienirintaisille. Kävin sovittelemassa ja bikinit olivat minulle lähinnä nännisuojat. Onko niin että kaikki isorintaiset ovat käyneet ensimmäisinä ostamassa bikinit itselleen eikä isoja kokoja enää Ole vai onko ne tarkoitettu vaan rinnattomille naisille. Todella turhauttavaa.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien c-kuppi on ollut iso? Itselläni 70C ja tissejä hädin tuskin huomaa.
Ja tämä kommentti sai 42 yläpeukkua.
No, olisin tiettyt jo muutenkin palstan mammojen iän sekä trukilla siirreltävän elopainon jota ne yrittävät epätoivoisesti normalisoida.
Luulet että normaalipainoisella ei voi olla isoja rintoja?
Molemmat väitteet ovat oikeassa. C-kupit ovat sekä todella suuret että hädintuskin erottuvat.
Kuppikoko on määritelty älyttömästi: hoikalla urheilijatytöllä C-kuppi tarkoittaa sitä että rintojen päältä mitattu ympärysmitta on kolmanneksen (33%) suurempi kuin alta.
Sporttisen hoikalla C-kupit näyttävät ja ovat vartaloon suhteutettuna todella suuret. Tuossa iässä ne ovat sitä liivittäkin kun heiluvat vielä pystyssä.
Keskimääräisen av-mamman painoisella ja ikäisellä C-kupit edustavat enää 9% eroa "rintojen" alta mitattuun ympärysmittaan silloinkin kun ne on saatu tuettua heavy-duty liiveihin ja nämä todella katoavat näkymättömiin läskien sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet että normaalipainoisella ei voi olla isoja rintoja?
Yksikään normaalipainoinen ei yläpeukuta väitettä jonka mukaan C-kupin rinnat ovat niin pienet ettei niitä edes huomaa koska normaalipainoisella se ovat vähintäänkin keskikokoiset.
C-kupin rinnat katoavat muiden poimujen sekaan vain niillä av-mammoilla joiden kanssa Hannibal tuli Alppien yli.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä mutta yleisillä rannoilla ei saa ottaa aurinkoa yläosattomissa. Voi tulla sakkoja.
Tämän foorumin mammoille on paljon suurempi riski tulla valellelluksi sankoketjun avulla samalla kun vapaaehtoiset yrittävät vierittää niitä takaisin mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tunnu ymmärtävän, miten rintaliivien kokoa indikoiva kirjain ei vielä kerro mitään itse kupin koosta. Esimerkiksi 80A rintaliivikoon kuppi on saman kokoinen, kuin 75B:n, 70C:n ja 65D:n kuppi! Edellä mainituissa kooissa kuppi on saman kokoinen, mutta ympärysmitta kuten numero indikoi.
Sen sijaan esimerkiksi C70, C75, C80 jne ovat täysin erikokoisia keskenään. Tämän sivun viimeinen punainen taulukko havainnoillistaa asian: https://www.jolingerie.fi/fi/sivu/kokotaulukko
Mä luin joskus tieteellisen tutkimuksen/artikkelin, jossa mitattiin koehenkilöinä toimineiden naisten rintojen tilavuuksia upottamalla ne vesisäiliöön, jonka jälkeen yli vuotaneen veden tilavuus mitattiin. Tästä saatiin rinnan tilavuus laskettua, jota vertailtiin kuppikokoon ja ympä
Muistinkin väärin nuo tilavuudet. Jos kiinnostaa niin tuo tutkimus on vapaasti saatavilla:
https://www.researchgate.net/publication/233594050_Breast_volume_and_br…
Vierailija kirjoitti:
Molemmat väitteet ovat oikeassa. C-kupit ovat sekä todella suuret että hädintuskin erottuvat.
Kuppikoko on määritelty älyttömästi: hoikalla urheilijatytöllä C-kuppi tarkoittaa sitä että rintojen päältä mitattu ympärysmitta on kolmanneksen (33%) suurempi kuin alta.
Sporttisen hoikalla C-kupit näyttävät ja ovat vartaloon suhteutettuna todella suuret. Tuossa iässä ne ovat sitä liivittäkin kun heiluvat vielä pystyssä.
Keskimääräisen av-mamman painoisella ja ikäisellä C-kupit edustavat enää 9% eroa "rintojen" alta mitattuun ympärysmittaan silloinkin kun ne on saatu tuettua heavy-duty liiveihin ja nämä todella katoavat näkymättömiin läskien sekaan.
Mutta silti mainitsemistasi kärjistetyistä esimerkeistä jälkimmäisessä rinnat ovat suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo kuppikoko sitten lasketaan? Miten päädytään kokoon c?
Ap:lla on aivan väärä käsitys rintojen koosta, jos hänellä on mielestään isot rinnat ja kuitenkin vain C-kuppi. Jos ongelmana olisi valtava ympärysmitta, niin kai ap olisi sanonut, että huonosti löytyy bikineitä 150-kiloiselle.
Itse olen kokoa 70C ja peruskokoisissa (esim. 36 tai S) bikineissä ongelmana on ennemminkin liian suuret kupit.
C-kuppi oli iso joskus ysärillä. Nyt on kuppikokoja h-kuppiin asti.
Vierailija kirjoitti:
No etsikäähän E ja F kupilla olevia bikineitä...
Löytyy kyllä erikoisliikkeistä, mutta hintakin on erikoinen👍
Tiedoksi vaan että ainakin ennen oli bikineitä myynnissä siten että ala- ja yläosat saattoi ostaa erikseen. Menkää sellaiseen kauppaan. Sieltä saat sopivan alaosan ja sit 75C-kuppiset. (Oletko käynyt katselemassa bikineitä jollekin synttärilahjaksi vai mitä?) Se on nykyään uimapukulinja suuren arven vuoksi, ei mikään bikiniarpi niin kuin keisarileikkauksessa). Uimapukujakin kannattaa katsoa mutta ne ovat aika hankalia kun kuvioihin tulee myös selän pituus ja ihmiset niin eri mittaisia.
Arvaa onko bikinivaihtoehtoja AA-kupille :)
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuvaa niin voin auttaa varmasti, olen myyjänä uimapukuliikkeessä.
Voit myös ottaa yksityisesti yhteyttä jos et tähän kehtaa kuvaa pistää. Sähköpostini on timo67@hotmail.com
T. Maiju
Vaikuttaa vilpittömältä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten puolelta ostaa
C-kuppihan on pieni? Niitä kokoja on paljon, itse ostin juuri pitkästä aikaa parit rintaliivit ja olivat kokoa 70F.
En ole isorintainen, mutta en pienirintainenkaan. Sellaiset sopusuhtaiset perustissit vartalooni, kun olen 175cm ja vartalomalli joku X ja Y välimaasto? Vaatteet päällä helposti Y:n näköinen ja ilman vaatteita eli juurikin vaikkapa bikineissä X.
En ole ostanut kupillisia bikineitä, käytän ns. lappubikineitä pelkästään.
Täällä on taas AV-mammat 60Ö tissiensä kanssa. Mikähän on totuus..?
Liivien erikoisliikkeistä/netistä löytyy. Itse koen että 70 c kokoiset rintani kaipaisivat enemmän tukea, mitä yleensä halppis bikineissä/rintsikoissa on tarjolla. Ihme rimpuloita kaupat täynnä. Joten ap on mielestäni oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten puolelta ostaa
En ole lapsen kokoinen tai tyylinen.
C ei kerro mitään ilman ympärysmittaa. Esim. 65c on aika pieni. Mulla on 65G ja todella vaikeaa löytää bikineitä tai mitään muitakaan yläosia. Esim. Kauluspaita koossa s ei mene tiskien kohdalta kunnolla kiinni. Tissit tarvitsisi xl koon, vaikka muun kroppa on xs/s. Ei ole hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mmm, sporttisen hoikat mimmit C-kupeilla
Marie Jolla on esimerkiksi bikineitä liivikoon mukaan. Ostan sieltä aina. Muillakin valmistajilla varmaan on.