Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

C-kupin rinnoille ei löydy sopivia bikineitä.

Vierailija
24.06.2018 |

Kaikki bikinit on tehty pienirintaisille. Kävin sovittelemassa ja bikinit olivat minulle lähinnä nännisuojat. Onko niin että kaikki isorintaiset ovat käyneet ensimmäisinä ostamassa bikinit itselleen eikä isoja kokoja enää Ole vai onko ne tarkoitettu vaan rinnattomille naisille. Todella turhauttavaa.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei tunnu ymmärtävän, miten rintaliivien kokoa indikoiva kirjain ei vielä kerro mitään itse kupin koosta. Esimerkiksi 80A rintaliivikoon kuppi on saman kokoinen, kuin 75B:n, 70C:n ja 65D:n kuppi! Edellä mainituissa kooissa kuppi on saman kokoinen, mutta ympärysmitta kuten numero indikoi.

Sen sijaan esimerkiksi C70, C75, C80 jne ovat täysin erikokoisia keskenään. Tämän sivun viimeinen punainen taulukko havainnoillistaa asian: https://www.jolingerie.fi/fi/sivu/kokotaulukko

Vierailija
22/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut C:stå, mutta se ei kerro yhtään mitään. Onko se 70C vai 120C, niin aika iso ero kupin koossa ja harvinaisuudessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen  kokoa A.Ei noita ogelmia.Sama koskee vaatteet, ostan S-kokoa.

Vierailija
24/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset? Puhuit c-kupista!

Vierailija
25/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on pienehkö koko. Löydän kyllä F-kupillisiakin.

Vierailija
27/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko kokeillut mitään muita kokoja kuin C? 

Vierailija
28/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa T- kupit !

Vierailija
29/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ei tunnu ymmärtävän, miten rintaliivien kokoa indikoiva kirjain ei vielä kerro mitään itse kupin koosta. Esimerkiksi 80A rintaliivikoon kuppi on saman kokoinen, kuin 75B:n, 70C:n ja 65D:n kuppi! Edellä mainituissa kooissa kuppi on saman kokoinen, mutta ympärysmitta kuten numero indikoi.

Sen sijaan esimerkiksi C70, C75, C80 jne ovat täysin erikokoisia keskenään. Tämän sivun viimeinen punainen taulukko havainnoillistaa asian: https://www.jolingerie.fi/fi/sivu/kokotaulukko

Mä luin joskus tieteellisen tutkimuksen/artikkelin, jossa mitattiin koehenkilöinä toimineiden naisten rintojen tilavuuksia upottamalla ne vesisäiliöön, jonka jälkeen yli vuotaneen veden tilavuus mitattiin. Tästä saatiin rinnan tilavuus laskettua, jota vertailtiin kuppikokoon ja ympärysmittaan. Suuremmilla ympärysmitoilla rinnan tilavuus oli suurempi verrattuna pienempiympärysmittaisiin vaikka kuppikoon kirjain olikin sama. Kääntäen, kuppikoon kirjainta piti suurentaa monen kirjaimen verran, että rinnan tilavuus oli sama kuin suurempiympärysmittaisella.

Vierailija
30/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isoja meijereissä tarvitse hävetä rannalla. Rohkeasti vaan ilman bikinien yläosaa rasvaamaan aurinkorasvalla! 

Vierailija
31/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mulla on H-kupit ja bikineitä löytyy. Lumingerieltä tilasin viimeksi Panache Swimwear merkkiset.

Vierailija
32/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän isoja meijereissä tarvitse hävetä rannalla. Rohkeasti vaan ilman bikinien yläosaa rasvaamaan aurinkorasvalla! 

Muuten kyllä mutta yleisillä rannoilla ei saa ottaa aurinkoa yläosattomissa. Voi tulla sakkoja.

Vierailija
33/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava provo. C kupille löytyy helpoiten biksut. 

Vierailija
34/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kupit on tosi pienet, nykyään kun ihmisillä on enemmän ylipainoa, jopa pienemmästä päästä aikuisten naisten rintoja, teinitytöillä sitten lähinnä sitä A:ta ja B:tä.

Vierailija
35/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin joskus tieteellisen tutkimuksen/artikkelin, jossa mitattiin koehenkilöinä toimineiden naisten rintojen tilavuuksia upottamalla ne vesisäiliöön, jonka jälkeen yli vuotaneen veden tilavuus mitattiin. Tästä saatiin rinnan tilavuus laskettua, jota vertailtiin kuppikokoon ja ympärysmittaan. Suuremmilla ympärysmitoilla rinnan tilavuus oli suurempi verrattuna pienempiympärysmittais

Totta kai, koska rinnat on paljon leveämmät pohjastaan kun ne on ison ympärysmitan ihmisessä kiinni, ja kuppikoko määräytyy taas lähinnä sen mukaan paljonko rinta ulkonee rintakehästä ulospäin. Tilavuuteen se leveys vaikuttaa erittäin paljonkin. 

Vierailija
36/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kuvaa niin voin auttaa varmasti, olen myyjänä uimapukuliikkeessä. 

Voit myös ottaa yksityisesti yhteyttä jos et tähän kehtaa kuvaa pistää. Sähköpostini on timo67@hotmail.com

T. Maiju

Kun luuseri on noin epätoivonen vässykkä

Vierailija
37/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...koitapa löytää kuppikoolla 80E niin menee vielä hankalammaksi. En voi jotain XL-kokoa ottaa kun pyörii päällä ja mihinkään ei nää lollot mahdu kunnolla

Vierailija
38/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien c-kuppi on ollut iso? Itselläni 70C ja tissejä hädin tuskin huomaa.

Ja tämä kommentti sai 42 yläpeukkua.

No, olisin tiettyt jo muutenkin palstan mammojen iän sekä trukilla siirreltävän elopainon jota ne yrittävät epätoivoisesti normalisoida.

Vierailija
39/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on iso?

Olin 25-vuotiaaksi asti A, mutta sen jälkeen tuli jokin ihmeen uusi murrosikä ja nykyään on C ja tuntuu, että nyt vasta on edes jotain. En ole ihan vakuuttunut, että aloittaja on C. Ylipäätään en ole ihan vakuuttunut nykyisistä kokosysteemeistä vaatteissa, koska tuntuu vaihtelevan. 

Vierailija
40/137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin joskus tieteellisen tutkimuksen/artikkelin, jossa mitattiin koehenkilöinä toimineiden naisten rintojen tilavuuksia upottamalla ne vesisäiliöön, jonka jälkeen yli vuotaneen veden tilavuus mitattiin. Tästä saatiin rinnan tilavuus laskettua, jota vertailtiin kuppikokoon ja ympärysmittaan. Suuremmilla ympärysmitoilla rinnan tila

Joo, suurin osa tilavuuksista oli jotain n. 0,3 L ja 1,5 L väliltä. Joitakin isompia oli myös, ja suurin yksittäinen mittaus oli n. 6 litran luokkaa.