Mitkä biisit kaikista Vain elämää -kausista ovat mielestäsi jääneet elämään klassikoina?
8 kautta on mennyt ja uusin oli aikamoinen floppi: katsojamäärä alle 200 000 eli 5x vähemmän kuin keskimäärin aiemmilla kausilla. Mitkä biisit ovat jääneet elämään hitteinä kun kaikki kaudet katsotaan yhteensä? Nyt en tarkoita mistä biiseistä tykkäät vaan objektiivisesti suurimmat hitit. Itse sanoisin (satunnaisessa järjestyksessä):
Cheek - Tinakenkätyttö
Sillanpää - Liekeissä
Erin - Mitä tänne jää
Anna Abreu - Kylmästä lämpimään
Sanni - Timantit on ikuisia
Jenni Vartiainen - Keinu
Kommentit (51)
Olen onneksi välttänyt noista jokaikisen kun olen jättänyt märinät katsomatta ja kuuntelen lähinnä nostalgiakanavia.
Cheekin Puhelinlangat laulaa
Elastisen Naurava kulkuri
Tuiskun Pojat
Vesalan Pahempi toistaan
Vartiaisen Trampoliini
Vesa-Matti Loiri - Armo
Chisu - Jos menet pois
Vierailija kirjoitti:
Olen onneksi välttänyt noista jokaikisen kun olen jättänyt märinät katsomatta ja kuuntelen lähinnä nostalgiakanavia.
Tuotahan ei kysytty.
JVG ja Sanni - Lähtisitkö
Mikael Gabriel - Pauhaava sydän
Vierailija kirjoitti:
Vesa-Matti Loiri - Armo
Chisu - Jos menet pois
Tässä kysyttiin mistä biiseistä tuli HITTEJÄ, eikä näistä kummastakaan tullut mitään sinne päinkään.
Jenni Vartiainen - Keinu
Erin - Mitä tänne jää
Antti Tuisku - Sata salamaa
Jari Sillanpää - Liekeissä
Eiköhän tossa oo eniten radiosoittoa saaneet, jos sitä kysyttiin.
JVG ja Sanni Lähtisitkö. Sitä kuuntelen yhä uudelleen ja uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun radiokanavat. Häivy kun et kykene edes kysymykseen vastaamaan!
Toni Wirtasen Sata kesää, tuhat yötä oli kyllä uskomaton. Onneksi oltiin tallennettu se ohjelma, kuunneltiin se biisi kolme kertaa peräjälkeen. Harmikseni olen kuullut sen radiosta vain kerran.
Antti Tuiskun esittämä Elämän nälkä sai minut itkemään.
Toni Wirtasen vaimonsa kanssa esittämä Evakon laulu sai puolestaan miehen itkemään ihan kunnolla. Ei ihme, kun evakon lapsi itse on.
Cheek - Giving up
Erin - Mitä tänne jää
Sillanpää - Liekeissä
Katri Helena - Jonne Aaronin biisi (en muista nimeä, ihana tunnelma)
Jukka Poika - Lautalla
Cheek - Kaduilla tuulee
Chisu - Mestaripiirros
Robin - Rakkaus on lumivalkoinen
Sanni - Kelpaat kelle vaan
Kaija Koo - Tikapuut
Mikael Gabriel - Lumi teki enkelin eteiseen
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen - Keinu
Erin - Mitä tänne jää
Jari Sillanpää - Liekeissä
Eiköhän tossa oo eniten radiosoittoa saaneet, jos sitä kysyttiin.
Näitä kaikkia biisejä yhdistää uusi hieno sovitus aiemmasta kappaleesta sekä upea lauluesitys. Mielestäni näistä Abreun ja Vartiaisen esitykset ovat paljon parempia kuin alkuperäiset.
Keinu varmasti tällä hetkellä suurin hitti ja biisit.info tiesi kertoa, että pelkästään tänä vuonna soinut yli 1862 kertaa radiossa. Muita Abreun kylmästä lämpimään, Sannin ja VilleGallen lähtisitkö, Tuiskun Sata Salamaa ja Vesalan pahempi toistaan. Muitakin soinut, mutta nämä ehkä eniten vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Chisu - Mestaripiirros
Robin - Rakkaus on lumivalkoinen
Sanni - Kelpaat kelle vaan
Kaija Koo - Tikapuut
Mikael Gabriel - Lumi teki enkelin eteiseen
Ei kysytty sinun lemppareita vaan objektiivisia hittejä. Tästä listasta vain Sannin Kelpaat kelle vaan on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
JVG ja Sanni Lähtisitkö. Sitä kuuntelen yhä uudelleen ja uudelleen...
Please lukekaa kysymys! Tässä ei haluttu tietää mitä sinä soitat jatkuvasti vaan mitkä ovat oikeasti hittejä.
Onko toi eka kausi ostettavissa mistään? Muut oli ihan p*skoja, mutta se oli ikimuistoinen. Ainoa hyvä kausi, sit idea jo meni heti pilalle, kun artistit tajus, et kaikki tulee ulos, mitä ne paljastaa siellä. Seuraavilla kausilla kappaleita ei myöskään ole tuunattu yhtä paljon omannäköisiksi.
Dannyn Tavikset on hieno. Pidin myös Toni Wirtasen Brontosauruksen yöstä, mutta mitään hittiä siitä ei tullut kuten ei alkuperäisestäkään.