Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalat ylhäällä makoilu yhdynnän jälkeen

Vierailija
24.06.2018 |

Raskaaksitulotarkoituksessa aiheuttaa uskomuksia puolesta ja vastaan. Osa kehottanut täällä sitä tekemään ja osa sanoo, että ei auta mitään.

Me tehty sitä vuoden verran, mutta mietin pitääkö siinä maata vaakatasossa jalat rinnan päällä, vai vaakatasossa pieni tyyty takapuolen alla vai iso tyyny takapuolen alla ja jalat jyrkästi ylös seinälle?

Me on tehty tuota jälkimmäistä, siten että alapää on melkein taivasta kohti. Sivistäkää tyhmää...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me on siis maattu jalat melekein pystysuoraan seinällä, iso tyyny pepun alla ja kädet tukemassa kylkiä eli ns hartiaseisonta-asennossa, ja ei olla saatu raskautta alkuun.

Ap

Vierailija
2/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, ovatko Av-mammat saaneet itsensä kammettua hartiaseisontaan😂🙈 (Pahasti epäilen)

Ohis

Vierailija
4/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli me on siis maattu jalat melekein pystysuoraan seinällä, iso tyyny pepun alla ja kädet tukemassa kylkiä eli ns hartiaseisonta-asennossa, ja ei olla saatu raskautta alkuun.

Ap

Me? Ei sen miehen tarvitse maata jalat ylhäällä...

Vierailija
5/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis meidän yrityksessä maattu (minä)

Ap

Vierailija
6/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muttakun tämä on yhteinen projekti.

Vierailija
7/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja

Siis nämä on näitä Av-mammojen neuvoja, joita täältä on neuvottu isolla porukalla ja me nyt kokeillaan.

Kerro vaan sinäkin mielipiteesi rohkeasti, missä asennossa napsahti.

Ap

Vierailija
8/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän siemenet eivät valu ulos jalat taivasta kohti ;)

Vierailija
9/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen voit mennä jo lääkärille tutkimaan missä vika kun raskaus ei ala. Tsemppiä.

Vierailija
10/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te teette ihan väärin. Miehen kuuluu tulla sisään eikä naamalle.

Vierailija
11/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen voit mennä jo lääkärille tutkimaan missä vika kun raskaus ei ala. Tsemppiä.

Kiitos! Käytiin jo, ja mitään vikaa ei ole. Liian vähän yhdyntöjä kuulemma.

Alettu sitten harrastelemaan enemmän seksiä ja tätäkin pitää kokeilla saada takapuoli ylös.

Mutta miten se tehdään oikein?!

Ap

Vierailija
12/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja

Siis nämä on näitä Av-mammojen neuvoja, joita täältä on neuvottu isolla porukalla ja me nyt kokeillaan.

Kerro vaan sinäkin mielipiteesi rohkeasti, missä asennossa napsahti.

Ap

Ei sillä asennolla ole mitään merkitystä kunhan mies tulee sisään ovulaation aikaan.

Vierailija
13/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makailen välillä yhdynnän jälkeen jalat kattoa kohti. Vaimoni ei tahdo ymmärtää toimintaani.

Vierailija
14/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä makailen välillä yhdynnän jälkeen jalat kattoa kohti. Vaimoni ei tahdo ymmärtää toimintaani.

Huono

Vierailija
15/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartiaseisonnassa niinkuin ap ja miehensä?

Vierailija
16/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saa herkästi virtsiksen jos en mene heti yhdynnän jälkeen pesulle. Koska en viitsi riskejä tässä ottaa niin raskautta yrittäessä jatkoin ihan vanhaan malliin: pika pikaa pesulle ja pisulle. Kaksi lasta olen saanut ja raskaudet alkaneet eka kolmannella yrityskierrolla, tokan viidennellä.

Vierailija
17/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku vastata Apn kysymykseen😂

Vierailija
18/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että polvet rinnan päällä

Vierailija
19/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tehnyt aikaisemmin vauvaa tehdessämme aina niin, että mulla on se tyyny ollut pepun alla kohottamassa peppua jo miehen kanssa rakastellessa. Hänen lauettuaan ja vetäydyttyään ulos  olen sitte nostanut jalat seinälle tyynyn edelleen kohottaessa peppua hiukan ylös. Pitkään en silloin kyllä pystynyt koskaan tuota asentoa pitämään, koska yhdynnän jälkeen mulle tuli ja tulee vieläkin aina kamala pissahätä.

Kolme lasta meillä on ja jokaista raskautta jouduttiin yrittämään useampien kiertojen ajan vaikka tuo kika oli käyttössä. En tiedä olisiko jossain vaiheessa napannut ilman sitäkin.

Vierailija
20/22 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tehnyt aikaisemmin vauvaa tehdessämme aina niin, että mulla on se tyyny ollut pepun alla kohottamassa peppua jo miehen kanssa rakastellessa. Hänen lauettuaan ja vetäydyttyään ulos  olen sitte nostanut jalat seinälle tyynyn edelleen kohottaessa peppua hiukan ylös. Pitkään en silloin kyllä pystynyt koskaan tuota asentoa pitämään, koska yhdynnän jälkeen mulle tuli ja tulee vieläkin aina kamala pissahätä.

Kolme lasta meillä on ja jokaista raskautta jouduttiin yrittämään useampien kiertojen ajan vaikka tuo kika oli käyttössä. En tiedä olisiko jossain vaiheessa napannut ilman sitäkin.

Joo sama mulle, kauhea Wc hätä tulee vaikka ois just käynyt 🙈💩