Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroja on kuulokkeilla? Mitkä ovat hyvät musiikin kuunteluun?

Vierailija
24.06.2018 |

Ihan tajuttoman hintaisia kuulokkeita löytyy, kun yritin etsiä netistä. Tähän mennessä olen käyttänyt noin 10e nappikuulokkeita. Nyt haluaisin kuitenkin paremmat. Vain äänen laadulla on väliä, ja sillä, että kuulokkeet pysyvät korvissa. En myöskään halua langattomia kuulokkeita. Kuuntelen musiikkia lähinnä urheillessa ja kävelyillä. Voisitteko antaa vinkkejä? Hinta saisi olla max 100-150e.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeita on niin loputon määrä että testejä vaan luet netistä. 150:llä saat taatusti riittävän hybät kuulokkeet.

Vierailija
22/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta applen earpodit, ne samat mitä tulee iphonen mukana, maksaa n. 30-40e ja langaton malli 150-200. Paras hinta-laatusuhde johdollisisssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Phillips-merkkiset. Mutta nyt kun googlasin, en heti löytänyt ko. mallia. Ne ovat myös langattomat, mutta itse käytän piuhan kanssa, kun on vanha soitin.

2

Vierailija
24/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kuulokkeet/AF180BL/audiofly-…

Sijoita vähän enemmän ja osta kerralla kunnolliset.

Vierailija
25/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kuulokkeet/AF180BL/audiofly-…

Sijoita vähän enemmän ja osta kerralla kunnolliset.

Kukaan järkevä ei maksa noin paljon kuulokkeista... Niin kuin ei puhelimestakaan.

Vierailija
26/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sonyt. Ei varmasti ole parhaat, mutta valikoimaa löytyy jokaisen lompakolle ja äänen laatu on aina vähintään kelvollinen. Lisäksi ovat kestävät. Jos tarttet juoksukuulokkeita niin harkitse sellaisia missä on sellainen korvalehden taakse tuleva renkula tai niskan taakse menevä sanka.

Vierailija
27/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta sellaisia pötkylöitä, joiden pitäisi sellaisenaan pysyä korvissa. Minulla ainakaan ei pysy yhdetkään. Nykyään on vaikeaa löytää sellaisia vanhan mallisia, edullisia kuulokkeita. Tuollaiset, joissa menee kaari korvan taakse, niin ne näyttävät kuitenkin hyviltä.

Vierailija
28/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hifistelijä, ja kämppä täynnä 100+ maksaneita kuulokkeita. On nappimallia, on ear-mallia, langattomia, langallisia ja siltä väliltä. "Peritään" siis teinien kanssa häneltä usein vanhoja kamoja. Merkeistä itse olen tykännyt Sonyistä, ei kalleimmasta päästä, mutta kaikissa on ollut kelvollinen äänenlaatu, kuten tuossa ylempänä jo joku mainostikin.

Nappikuulokkeista meille ei oikein käy sama malli, ja aikani kirottuani miehen suosimia (Apple-tyylisiä) nappeja joita meiltä enimmäkseen löytyy ja jotka eivät pysy minulla kunnolla korvissa, kävin ostamassa itselleni alta 10 maksaneet JBL:n langalliset napit (mallia T110) lenkkeilyä varten. Suureksi ihmeekseni äänenlaatu oli tosi hyvä, ja jopa mieheni kehui hinta-laatusuhdetta. Itse tykkään bassopainoitteisesta soundista, ja nämä toteuttaa sen tosi hyvin, tekemättä kuitenkaan äänestä "puuroutunutta".

Sittemmin hankin näihin Kiinasta parilla eurolla memory foam-tulppia, jotka paransivat kuulokkeita ja käyttömukavuutta entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi