Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko valmis taas uuteen lamaan?

Vierailija
24.06.2018 |

Jos Suomi eroaa EU :sta ja EMU:sta eläkeläisten innostuneiden markkahaaveiden takia, oletteko varautuneet seuraavaan megalamaan, 25-45 -vuotiaat?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen valmis. Velkaa on lähes miljoona. Antaa tulla vaan.

Vierailija
2/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Toivon mukaan nämä "markkamiehet" pitävät turpansa kiinni. Olen totaalisen kyllästynyt edellisen ikäpolven touhuihin. Nyt riittää jo. Olen 38, enkä todellakaan halua eroa EU:sta tai eurosta, sillä sitä pommia ei minun aikanani enää korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen? Eihän vanhastakaan lamasta olla vielä selvitty?

Vierailija
4/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan totaalisen kyllästynyt puupäisten trumpistien ja teis minkä hakkaraisten naurettaviin purukumipaikkauksiin. EU:ssa on ongelmia, sitä tuskin kukaan pystyy kieltämään. Mutta ratkaisu siihen on se, että Suomen on saatava lisää valtaa EU:ssa, ei mikään "markka takaisin,lol, ja eu ero, niinkuin rane tossa vasemmalla sano".

Tuota brittien brexit -hommaa on ollut aika järkyttäävää seurata. Mitään ratkaisua mihinkään ei oltu mietitty, päätettiin vaan ottaa "valta takaisin omiin käsiin, lol". Nyt sitten ollaan H. Moilasina, kun samanlaisia sopimuksia ei saada kuin EU:ssa. Senkin puupäät, sen EU:n koko pointti on pitää ne sopimukset EU:n sisällä. Miten edes populisti voi olla noin typerä?

Vierailija
5/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos eu-hajoaa, niin terroristit saivat aikaiseksi sen minkä halusivatkin.

Vierailija
6/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että britit kylvivät seuraavan sodan siemenet. Melkein 100 sodatonta vuotta olikin nähtävästi heille riittävä määrä. Kaipaavat siirtomaa-aikoja takaisin.

Vierailija
7/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian velkakorttitalo romahtaa ja lomien jälkeen alkaa eduskunnassa vatvominen Italian pelastamisesta.

Vierailija
8/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellisesti sitä mieltä, että yli 65-vuotiailta pitäisi ottaa äänioikeus pois. He kun eivät joudu elämään enää päätöstensä kanssa.

Vierailija
9/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian velkakorttitalo romahtaa ja lomien jälkeen alkaa eduskunnassa vatvominen Italian pelastamisesta.

Entäs sitten, kun Suomen korttitalo täytyy pelastaa? Meillä kun on tehty ihan kotimaalaisittain typeriä päätöksiä vuodesta toiseen.

Vierailija
10/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohtahan Ruotsissakin on nämä vouhkaavat 55-70 -vuotiaat äänessä, niin hyvä tulee...

Tyhmä. Tyhmempi. Populisti. Se joka äänestää populistia. 

Vierailija
11/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kohtahan Ruotsissakin on nämä vouhkaavat 55-70 -vuotiaat äänessä, niin hyvä tulee...

Tyhmä. Tyhmempi. Populisti. Se joka äänestää populistia. 

Siis mikä on populisti?

Vierailija
12/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU ei ole sama asia kuin Eurooppa. EU se ongelma nimenomaan on koska kyseessä on elitistinen hyvävelikerho joka on tukahduttanut liian kauan aiheellisen kritiikin.

Vahva Eurooppa = hyvä asia.

EU = epädemokraattinen ja heikko

Uusi normaali on vahvat kansallisvaltiot. Ja se on ihan normaalia kehitystä eli kehitys jossa ongelma korjautuu.

Vierailija
13/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rehellisesti sitä mieltä, että yli 65-vuotiailta pitäisi ottaa äänioikeus pois. He kun eivät joudu elämään enää päätöstensä kanssa.

Naisilta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Ne ei erota miljardia miljoonasta ja jos ne pääsee vielä päättämään niin niitten käsi on kaikkien taskussa. 

Vierailija
14/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lehdissä huomannut, että eläkeläiset haluaisivat pois EU:sta.

Vai onko tämä informaatio palstan sisäistä "tietoa"?

Vierailija
15/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Ne ei erota miljardia miljoonasta ja jos ne pääsee vielä päättämään niin niitten käsi on kaikkien taskussa. 

Pistä pappa luukku kiinni jo. Äläkä vain äänestä.

T: Nelikymppinen mies Turuust

Vierailija
16/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lehdissä huomannut, että eläkeläiset haluaisivat pois EU:sta.

Vai onko tämä informaatio palstan sisäistä "tietoa"?

Tutkimusten mukaan yli 55 -vuotiaat haluavat eniten eu-eroa. Alle 30-vuotiaat vähiten. Tuskin eroaa Suomessakaan mitenkään, kun täällä puhutaan "markan palauttamisesta", jota suuri osa kansasta ei ole koskaan livenä nähnytkään.

Vierailija
17/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on Saaatanan synagooga, pahuuden pimein ydin ja rikos ihmisyyttä ja ihmiskuntaa vastaan.

Ja kyllä, edellisen ymmärtämiseen tarvitaan ainoastaan rehellisyyttä ja hieman maalaisjärkeä.

Mutta kellä näitä ei ole, niin.....

Vierailija
18/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti esim. ilmastoasioista pitäisi päättää niiden, joita asia eniten koskee. Vaikkapa alle 30-vuotiaat. Mies 59v.

Vierailija
19/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäinen eurooppa on vahva eurooppa. Jos Eu hajoaa, tulee kymmenien (+) vuosia kestävä irtosuhdevaihe. Eli todellakaan suurin osa tällä hetkellä elossa olevista ei tule näkemään mitään "upeaa nousua". Pelkän EU:n kasaaminen vei kymmeniä vuosia.

Vierailija
20/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti esim. ilmastoasioista pitäisi päättää niiden, joita asia eniten koskee. Vaikkapa alle 30-vuotiaat. Mies 59v.

Jep. Olen samaa mieltä. Nostaisin tuon alle 40-vuotiaisiin, tosin.