Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Pitääkö puolisolta kysyä lupaa jos aikoo tilata 1000e subwooferin yhteiseen kotiin? t. Mies34v

Vierailija
24.06.2018 |

Kohta tekemässä tilausta. Tosin avovaimo ei vielä tiedä asiasta mitään. Pitääkö kysyä? Itse maksan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jokainen saa ostaa rahoillaan mitä tahtoo. Kalleimmista kandee ystävien ja vaimojen ja miesten kanssa neuvotella, jos sattuvat tietämään jonkin paremman tai edullisemman ostospaikan tai jollain kaverilla sattuu olemaan just samanlainen myynnissä.

Vierailija
22/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ton euroluokan ostoksista keskustellaan ja muka-päätetään yhdessä. Mutta meillä onkin velkaa ja lapsia ja talous sen verran tiukilla, että tonni on todella iso raha.

Jos puhutaan pelkästä subbarista, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan. Mukavampaahan se on kuunnella musiikkia ja leffoja television peruskajareita paremmalla setillä. Mutta sitten pitää itse kuunnellessaan huomioida sitä puolisoa, ettei hän ehkä aina ole jumputustuulella samaan aikaan. Töissä jos on meluinen työympäristö, ei sitä melua jaksa enää kotonaan kuunnella. Ehkä hyvät kuulokkeet olisivat parempi hankinta? Niistä ei kärsi toisen korvat, eivät mahdolliset naapurit eivätkä huoneen sisustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna käyttäisin tuon summan todella hyviin kuulokkeisiin. Näin suhteesi ehkä kestäisi hieman pitempään.

Vierailija
24/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies saa ostaa, mitä haluaa, koska omista rahoistaan ne maksaa. On meilläkin olkkarin nurkassa subbari. Karmean näköinen, kun sen päällä on paksu pölykerros. En ymmärrä, miksei mies pidä sitä puhtaana.

Vierailija
25/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoseen pitäis olla laki, joka vaatii sekä puolison, että myös naapurien hyväksynnän. Ellet sitten nyt asu jossain korvessa, jossa naapuriin on yli 500m.

Vierailija
26/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä. Ehkä vaimo ymmärtää että halpiksessa rahat menee hukkaan. Itse rakentamalla tonnilla saa melkein toimivan, kaupasta ei.

Vierailija
27/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ton euroluokan ostoksista keskustellaan ja muka-päätetään yhdessä. Mutta meillä onkin velkaa ja lapsia ja talous sen verran tiukilla, että tonni on todella iso raha.

Jos puhutaan pelkästä subbarista, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan. Mukavampaahan se on kuunnella musiikkia ja leffoja television peruskajareita paremmalla setillä. Mutta sitten pitää itse kuunnellessaan huomioida sitä puolisoa, ettei hän ehkä aina ole jumputustuulella samaan aikaan. Töissä jos on meluinen työympäristö, ei sitä melua jaksa enää kotonaan kuunnella. Ehkä hyvät kuulokkeet olisivat parempi hankinta? Niistä ei kärsi toisen korvat, eivät mahdolliset naapurit eivätkä huoneen sisustus.

Laitteistossa on paha vika jos se jumputtaa. Pyydä asiantuntija-apua.

Vierailija
28/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitteistossa on paha vika jos se jumputtaa. Pyydä asiantuntija-apua.

Ei se vika laitteissa ole vaan käyttäjässä. Tai tarkemmin käyttäjän musiikki/elokuvamieltymyksissä.

Vierailija
29/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset 1000W subbaria kotona? Jos mielessäsi on puolison nalkutuksen peittämiseen niin laita ensin lusikat jakoon ja hanki se sitten omaan kotiin, äläkä yritä peitellä äänellä suhteenne ongelmia. Jos vaan tykkäät kovasta äänestä ja jumputyksesta niin mietihän vielä yritätkö kompensoida sillä jo alkanutta kuulon heikkenemistä.

Onko käyttösi niin maltillista ja asunto niin iso, että puoliso pääsee halutessaan pois subbarin jumputuksen ulottuvilta ilman että joutuu "nalkuttamaan" sinulle että saisiko joskus edes rauhaa ja hiljaisuutta?

Jos haluat puolisoasi oikeasti ottaa huomioon älä tee asiasta lupakysymystä, vaan mieti asiaa hänen kantiltaan ja kanssaan. Luvan "kysymällä" siirrät vastuun ostoksesta kokonaan hänelle; jos antaa luvan voit jatkossa aina vedota äänihäiriökäyttösi syypääksi vaimon; jos ei anna on pirttihirmu. Puolisosi ei siis voi lupaa kysymällä voittaa mitenkään.

Vierailija
30/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kunhan sillä on korkea WAF.

Vierailija
31/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mitään subbaria kotiini huolisi mölisemään, hinnasta viis. Yhtä ärsyttävä on kotistudio ym mökälaitteet.

Siksipä sinulla ei ole miestäkään. Kukaan ei jaksaisi kuunnella mölinääsi.

Vierailija
32/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä ressukoita. Oikea subbari toistaa matalat taajuudet alle 16 hertsistä ylöspäin. Niitä ei monissa äänitteissä ole ja se expertin halpis ei niitä toista.

Eli ressukka kääntää bassonuppinsa kaakkoon muuntaen taajuudet 50-100 hertsiä musiikkiin kuulumattomaksi "jumputukseksi".

Eli normaalisti subbarista ei kuulu mitään, vasta sitten kuuluu jos äänitteessä on sitä subbarin ruokaa.

Vierailija
33/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap on laiskuri, joka haaveilee laittavansa jumputtimen sängyn alle niin, että itselle riittää yksi työntö ja subbari hoitaa loput?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi