Arrrgh tuota S-marketin mainosta!
Katson Remonttipiiskurin uusintaa ja kolmella mainoskatkolla putkeen on tullut tuo mainos, jossa psykoosimamma lässyttää suklaapatukkaa pyytäneelle pojalle sekavan tarinan kalapuikkomahan Rampelista ja muista mönkiäisistä. Ylipitkäkin tuo horina. Olenko ainoa, jota ärsyttää? Bonuksena vielä "mieliruokaa kaikille mahoille" - joo kiitos.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Animaatio on ihan hieno, mut en tajua yhtään miten se "tarina" liittyy yhtään mihinkään. Mitä siinä edes oikein mainostetaan?
Kuuntele ens kerralla tarkkaan, kyl se selviää.
Kävin katsomassa. Paljolta säästyn näköjään, kun en lainkaan katso mainoskanavia.
Ällöttävä mainos.
Miksi ihmisistä on tullut niin vastenmielisiä?
Mun tekee niin pahaa kun siitä suklaahahmosta valuu sitä ruskeaa mönjää. Ja sitten se parsakaali maistaa sitä, yöks!
Kyllä mä tajuan että sen on tarkoitus olla sulaa suklaata mutta se mielkeyhtymä joka siitä syntyy on ällöttävä!
Tuon mainoksen jälkeen pinaattikeittoa ja hapankorppuja saanut lapsi vänisee, että entäs mun jälkkärimaha, siellä jäi Pärttyli nyt ihan ilman : D
Harvinaisen hyvä mainos. Ottaisin heti tuon taktiikan käyttöön, jos olisi vielä pieniä lapsia. Juuri eilen tosin mietin, että mitähän siinä oikein mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee niin pahaa kun siitä suklaahahmosta valuu sitä ruskeaa mönjää. Ja sitten se parsakaali maistaa sitä, yöks!
Kyllä mä tajuan että sen on tarkoitus olla sulaa suklaata mutta se mielkeyhtymä joka siitä syntyy on ällöttävä!
Jos siis tarkoitus on mainostaa ruokakauppaa niin pieleen menee! Ei herätä ruokahalua.
Tuo mainoshan on hauska. En oo ennen nähnykkään sitä. 😁
Oikotien mainos jossa on tumma komea mies vaalean naisen kanssa on ihanin<3