Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli kaks sossun tätiä yhtäkkiä kylään. Olivat saaneet ilmoituksen naapurilta...

Vierailija
27.04.2006 |

Mä olen edelleen ihan puulla päähän lyötynä... luulin tätejä ensin jehovantodistajiksi. Kyselivät alkoholinkäytöstä ym. aineiden käytöstä, lapsen päivärytmistä ym. Huvittavinta on, että olen absolutisti, enkä polta edes tupakkaa. Katselivat välillä toisiaan kummallisen näköisinä.

Mä olin niin ihmeissäni ja sekaisin, etten ymmärtänyt yhtään mistä on kysymys. Lopulta sitten selittivät, että olivat saaneet ilmoituksen meidän naapurilta, että meidän lasta kohdellaan kaltoin ja meillä juhlitaan aamusta iltaan. Nytkin piti olla täys meno päällä.

Mä en ymmärtänyt edes kysyä niiltä mitään papereita varmistaakseni, että olivat " oikeita" . Olin ihan varma, että kyseessä on piilokamera. Ennen lähtöään ne toivotti mukavaa kevättä ja lähtivät.

Mä en ymmärrä edelleenkään, että mitä mun pitäis tehdä. Voiko toisten kotiin tosiaan tulla tuolla tavalla ja mistä voin varmistaa, että olivat keitä väittivät. Tai siis en mä todellakaan muista, mitkä niiden nimet oli. Plääh, kun oon idiootti...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne koetaan vaaralliseksi niin yleensä on ollut poliisit mukana.

Näin ainakin meidän pihalla.

Vierailija
42/54 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisit tuollaisen ukon perään pitäisi kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän väitti, että tällaisissa tilanteissa jää tosiaan jollekin mustalle listalle. Heidän naapurissaan kuulemma oli vastaava tilanne ja sosiaalitoimi teki vielä muutaman kuukauden jälkeen tarkastuskäynnin. Voiko olla totta?

Vierailija
44/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää toisten rahojen ja ajan tuhlaamista kun on perheitä jotka oikeasti tarvitsevat apua. Ihan vihaksi pistää kun ajattelee mokomaa ääliötä..

Vierailija
45/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lääkäreiden kotiin noin vain ilmoittamatta. Tiedän, että olen varmaan väärässä, mutta kyllähän ne vanhempien ammatit jotain kertoo perheestä.

Vierailija
46/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. lääkäreiden kotiin noin vain ilmoittamatta. Tiedän, että olen varmaan väärässä, mutta kyllähän ne vanhempien ammatit jotain kertoo perheestä.

Vierailija
47/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en olekaan sossun täti :). Mä haluun tietää, onko ap joku siivooja ja mies putkimies...

Vierailija
48/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että sairaanhoitaja ja insinööri.

Vierailija
49/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaskuntaa ei valita todellakaan perheen vanhempien ammatin mukaan. Yhtäpaljon niitä pahantekijöitä on rikkaissa kuin köyhissäkin perheissä.

Vierailija:

Noh, en olekaan sossun täti :). Mä haluun tietää, onko ap joku siivooja ja mies putkimies...

Vierailija
50/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jotekin epäilyttävinä" ammatteina. Ja että lääkärit ja juristit ovat hyviä ihmisiä? En jaksa tuollaisia

Vierailija
51/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikeesti, yritä nyt edes hävetä... noin idiootti...

Vierailija
52/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelusossut tulivat käymään, mutta ilmoittivat etukäteen. Ei se ammattia kysy.

Vierailija
53/54 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella, siis _todella_ tyhmä ja (en edes löydä tarpeeksi kuvaavaa sanaa!!! Arghhh!) henkilö luokittelee ihmiset ammattien perusteella tuolla tavoin!

Kirjoituksesi tosin varmaankin oli provo.

Vierailija
54/54 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen saa ylipäätään kulkea vapaalla jalalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi