kestohousuvaippoja.. ?
Onko semmoisia? Harsoilla ei enää pärjätä, pitäisi olla 6-8 kättä ja salamannopea että paketin ehtii kasata juoksevalle tenavalle.
t ex-kestoäiti
Kommentit (7)
Eli meillä on, olen kylläkin itse tehnyt. On pirun kätevää tosiaan, kun lapsi rimpuilee niin saa nopeesti päälle. Tosin villahousut aiheuttaa sit huudon joka tapauksessa, niissä kun on narut jotka pitää saada rusettiin vielä...
Lounis ja tyttö (pian 11kk)
VOisin kokeilla ite ommella jos löytyis hyvät kaavat
sit laitoin vaan eteenkin kumpparin vaakaan ja vähän lyhensin niitä siipiä ja niihin nepparit.
kaavoja mm. www.kestovaippainfo.fi
..käytössä Nunnukan kestohousuvaipat ja ollaan oltu todella tyytyväisiä!!
Näissä siis ei ole mitään neppareita eikä mitään vaan siis todella ovat housuvaippa.
http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php?action=tiedot&id=635
siinä osoite mistä löydät arvosteluita kyseisestä vaipasta, meiltä ainakin saavat pelkkää plussaa!!
MUTTA miten onnistuu teillä Riinu se kakkavaipan poisotto??
Mun oli pakko tehdä sellasia mitkä saa auki sivusta (kuten kertishousuvaippa), jotta saan kakkavaipan pois ilman että se tavara on ihan joka paikassa..! Mutta tää on varmaan aika paljon kiinni myös lapsesta ja vaipan vaihtajasta tietty. Meillä on hyperaktiivinen lapsi ja esikoistaan hoitavat vanhemmat:-P Että tekniikassakin on varmaan vielä kehittämisen varaa,haha.
Eihän sitä suositellakaan maitokakkavaiheessa vielä ollenkaan, on vasta vähän isomman lapsen vaippa. Ja saa kyllä ihan hyvin pois kakkoineen kaikkineen, jos kakka pysyy vaan kasassa.
On niitä paljonkin.
Oma suosillini on Igu*leen valmistama CuddlePants.
Eri hyvät.