Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion mennä nenäleikkaukseen heti kun olen säästänyt 10 000 euroa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.06.2018 |

Sana on vapaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan leikkauta Tampereella. Kaverini pilasi koko elämänsä. Koko nenä romahti, oli vaikea hengittää. Liikaa rustoa poistivat sierainten välistä.

Vierailija
2/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan leikkauta Tampereella. Kaverini pilasi koko elämänsä. Koko nenä romahti, oli vaikea hengittää. Liikaa rustoa poistivat sierainten välistä.

Mun mielestä mullaki on osa naamasta romahtanut jonku poskiontelo/tulehduksen seurauksena. Näkee jos osaa kattoa.

Vierailija
4/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen nenä sulla on mielessä? Vähän sääli jos leikkaat ison nenän veke, ne on musta hienoja.

Vierailija
5/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vakavasti harkinnut, aiemmin. Nenäni on huomattavan iso.

Nyt vanhemmiten kuitenkin, lähentyessäni 40 ikävuotta, olen alkanut miettiä, miksi uhraisin niin paljon rahaa ja ottaisin leikkauksen riskit... miellyttääkseni tuntemattomia ihmisiä?

Lähimmät ihmiset rakastavat minua juuri tällaisena kuin olen, nenäni ei varmasti häiritse heitä. Miksi sen pitäisi periaatteessa haitata minuakaan, hommansa hoitaa moitteettomasti. Eikä se oikeasti rajoita minua mitenkään, paitsi huonoina päivinä peiliintuijotellessani. Ja miksi tuijottelisin peiliin? Ihminen voi tehdä miljoonaa mukavampaakin asiaa.

Miksi yrittäisin miellyttää tuntemattomia? Hehän ovat oikeastaan ainoat, joihin nenäleikkaukseni jotenkin ehkä vaikuttaisi.

Vierailija
6/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kympillä siideriä, ja mene ravintolaan riitaa haastamaan. Tunnissa nenäsi on muotoiltu.

Vierailija
7/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kärsää vaivaa?

Vierailija
8/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan pörssiosakkeita heti kun on 10000 säästössä. Nenäni on iso ja vainuaa rahan.

Vierailija
9/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tavoite 😂😂 nyt säästössä 3000 euroa.

Vierailija
10/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päättänyt jo lääkärin? Kosmeettista nenäleikkausta en ainakaan itse tekisi Suomessa, täällä on liian vähän kokemusta ja esteettistä silmää onnistuneeseen muutokseen.

Vierailija
11/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus haaveilin nenäleikkauksesta sillä oma nenäni on iso enkä ole koskaan pitänyt siitä. Kuitenkin pelko leikkauksen epäonnistumisesta on liian suuri ja pelko siitä, että lopputulos olisi mahdollisesti pahempi kuin lähtötilanne. Kannattaa harkita tarkkaan sillä jos leikkaus epäonnistuu niin voipi olla, että joutuu aikamoisen kalliiseen leikkauskierteeseen. Omasta pussista ne menee maksettavaksi jos et ole tyytyväinen lopputulokseen.

Vierailija
12/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei näköjään jaksakaan vastailla kysymyksiin.

Vierailija
13/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.

Vierailija
14/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kymppitonnia maksa.

Vierailija
15/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin nenäni n. 10 vuotta sitten. Olen edelleen tyytyväinen. Kyllä kannatti.

Vierailija
16/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kymppitonnia maksa.

Suomessa taitaa olla halvimmillaan lähemmäs 8000 jos tehdään muuta kuin vähän muotoillaan nenänpäätä. Joitain vuosia sitten kosmeettisen kirurgian hintoihin lisättiin 24 % alv joka ajoi ison osan asiakkaista muualle Eurooppaan jossa hinnat ovat kohtuullisempia ja kokemusta löytyy reilusti enemmän.

Vierailija
17/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän tai paljonkin liian iso nenä kuin vähän liian pieni nenä. Liian pieni nenä saa ihmisen kasvot aina näyttämään jotenkin sairailta. Katsokaa "rhinoplasty before and after" kuvia ja huomaatte, että alkuperäinen nenä on lähes aina parempi kuin leikattu.

Vierailija
18/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu ohjelmaa pieleenmenneistä kosmeettisista leikkauksista, niin kyllä se kirurgin valinta on tosi isossa osassa. Kiva ku moni käytännössä mennyt tuhoamaan koko nenän.

Vierailija
19/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymyksiä, mutta sanon vaa että pidä huoli että meet kunnon ammattilaiselle.

Vierailija
20/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä, mutta mielestäni tyhmää käyttää niin paljon rahaa nenään, kun voit keskittyä tärkeämpiinkin asioihin elämässäsi. Esimerkiksi uuden taidon tai harrastuksen hankkimiseen. Saat samalla rahalla moneksi vuodeksi esim. tanssitunteja tai pianotunteja ja näistä on paljon enemmän iloa kuin uudesta nenästä, jonka viehätys luultavasti loppuu neljän viikon päästä leikkauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan