Ei nainen halua, että oma mies ihailee hänen vartaloaan
Itsenäinen ja vahva nainen pärjää kyllä ilman kehuja ja "palvontaa".
Kommentit (5)
Kyllä minä toivon, että mieheni sanoo, että mulla on hyvä pylly ja ihanat tissit. En mä turhaan salilla hikoile :-)
Tosin ei se hirveän usein sano enää. Pitää jotenkin itsestään selvänä. Alussa kehui minua kauniiksi ja haluttavaksi. Nyt ei edes jaksa panna kuin puolen vuoden välein ja sekin hirveän vikittelyn tuloksena.
N42
Otsikko pitää ikävä kyllä suurimman osan kohdalla kun puhutaan suomalaisista naisista. Minusta on aina ollut kiva kehua kauniita naisiani, mutta vasta nykyinen filippiiniläinen osaa ottaa sen vastaan vilpittömästi ja oikealla tavalla.
Kestä muutama vuosi, niin voit valittaa kun (yksikään) mies ei kiinnitä ollenkaan huomiota.
Vaikka miellänkin oman kumppanin vahvana ja itsenäisenä, niin en ymmärrä miksi minun tämän vuoksi pitäisi ummistaa silmäni ja tai olla osoittamatta ihailuani häntä kohtaan. Kohdistui tämä ihaliuni sitten mille tahansa "osa-alueelle" jossa hän on ta on ollut mukana, tai kuten nyt vaikka siihen, että on kaiken muun ohella onnistunut pitämään kroppansa ns. kondiksessa.
Ok