Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka lapsena kauniina pitämäsi julkisuuden henkilö ei ollutkaan sinusta sittenkään niin kaunis, kun itse kasvoit aikuiseksi?

Vierailija
23.06.2018 |

Vähän hassusti muotoiltu otsikko, mutta pointti kai selviää.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu Toljanterin ihastus, se lääkäri Lettu, oli minusta niin mahdottoman kaunis. Muistin hänet pitkästä aikaa (olen nyt 26v) ja katsoin netistä pari pätkää ja näin hänet ihan uusin silmin. Olihan hän kaunis, mutta ei kirkkaalla tavalla, kuin mitä lapsuudesta muistan.

Vierailija
2/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Paul McCartney. Muistan että valitsin hänet Beatlesin komeimmaksi isän levyn kannesta. Aikuisena en ole tajunnut valintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko, Katri-Helena. Miehistä komea oli mielestäni Tapani Kansa :D

Lisäksi taviksista muuan sukulainen, joka oli muodikkaasti pukeutunut, mutta todella huonoihoinen.

Vierailija
4/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen.

Vierailija
5/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt. En ymmärrä mitä näin hänessä lapsena, nykyään ei hetkauta yhtään.

Vierailija
6/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny. Kurt Russel.

Vierailija
7/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modern Talkingin Thomas

Vierailija
8/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut kenestäkään julkisuuden henkilöstä niin. En ole katsos pakkomielteinen. Olen jollain tapaa järkevä.

Pakkomielteiset on sitten erikseen.

Seinäjoella on se helluntaiseurakunta niin se on niitä täynnä.

Vierailija
9/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailin ala-asteella Britney Spearsia ja hän oli mielestäni maailman kaunein nainen. Minulla oli hänestä juliste seinällä ja toivoin, että olisin itse aikuisena sitten yhtä kaunis D: Minusta myös Salkkareiden Jenni oli hyvin kaunis ja on vanhoissa jaksoissa edelleen. Ehkä se ysärityyli ei kuitenkaan tehnyt hänelle kunniaa.

Vierailija
10/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny minullakin

Vierailija
11/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen täälläkin. Ja Kikka.

Vierailija
12/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt. En ymmärrä mitä näin hänessä lapsena, nykyään ei hetkauta yhtään.

Mua ärsytti kun se Tanhupallo ihaili Brad Pittiä. Kyllähän Pitt keski-ikäisten naisten idoliksi käy, mutta pikkutytöillä on ihan muut idolit kuin ukkinsa ikäiset vanhat gubbet.

Vierailija
13/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Timberlake. Hyi yök se tukka.

Vierailija
14/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka oli mielestäni tosi ihana. Aikuisena ihmettelin kun sen tapasin että kuinka lyhyt ja isopäinen se todellisuudessa oli.

Vierailija
15/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansan ja Oivan Ansa. 

Vierailija
16/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batmanin kaveri Robin

Vierailija
17/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Phoebe Cates oli mielestäni lumoavan kaunis elokuvassa Gremlins. Nyt pidän häntä aika tavallisen näköisenä söpönä tyttösenä. https://mocholand.files.wordpress.com/2016/05/phoebe_cates_photo_81.jpg…

Vierailija
18/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että monet sellaiset filmitähdet, jotka lapsena ollessani näyttivät täydellisen kauniilta, eivät enää näytä aivan niin täydellisiltä. Tosin kauniita ovat silti. On vaikea nimetä ketään, joka näyttäisi nyt oleellisesti rumemmalta kuin ennen. Siis jos ajatellaan vain sitä, minkä näköisiä olivat nuorina.

Vierailija
19/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikko, Katri-Helena. Miehistä komea oli mielestäni Tapani Kansa :D

Lisäksi taviksista muuan sukulainen, joka oli muodikkaasti pukeutunut, mutta todella huonoihoinen.

Onko joku kaunis fyysisesti ja jopa henkisesti?

Itseni on yllättänyt negatiivisesti K H vanhemmiten, kun antanut useita äitiään mollaavia haastatteluja tietäen ettei äitinsä voi mitenkään puolustautua. Noin ei pidä toimia. K H kertoi telkussa, ettei hyväksy lemmikkieläimen kuolemasta johtuvaa suremista, kun lemmikki ei ole ihminen. Paheksun suuresti.

Ihailu karsisi jos sitä joskus oli.

Vierailija
20/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SALKKAREIDEN MIIA! Hän oli aikoinaan "mun lempi tyttö", kuten asian ilmaisin, mutta nyt kun katsoin Pihlajasatua, en enää ole samaa mieltä. Toki ikääntyminen ja tyylin muuttuminen vaikuttaa, mutta en tykkää yhtään hänen kasvonpiirteistä.