Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unen tulkitsijaa paikalla?

Vierailija
23.06.2018 |

Kiitos jos joku unen tulkitsija voisi tätä valaista.

Näin tosi erikoisen unen juuri äsken. Tapahtui juuri tässä paikassa missä nyt vietän juhannusta perheeni kanssa. Kaikki täällä olevat oli unessa myös paikalla.
Huomasin pienen söpön hillerin tms eteisessä. Kuitenkin pelkäsin sitä ihan kamalasti ja juoksin pois. Pamautin oven perässä kiinni. Mieheni meni katsomaan ja samalla se eläin pääsi eteisestä tälle puolelle ja oli yhtäkkiä tosi agressiivinen minulle ja alkoi jahdata ja yritti repiä terävillä kynsillä silmäni päästä. Se ei enää näyttänyt tavalliselta hilleriltä vaan paljon isommalta ja vihaiselta. Lopussa selvisi hänen kantavan henkilökohtaista kaunaa minua kohtaan mutta en koskaan tiennyt mitä ennenkuin heräsin. Mitä tämä voisi tarkoittaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet unessa viittaavat unennäkijän vietteihin ja vaistoihin. Sillä alueella jotain mitä pelkäät tai et koe voivasi hallita? (Tämä on melko yleistä.)

Vierailija
2/2 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien symboliikka on aika pitkälle henkilökohtaista, joten eniten omista onistaan saa irti, kun lukee muutaman edes suht luotettavan oloisen unientulkinta-oppaan, ja niiden periaatteiden mukaan alkaa tulkita omia uniaan. Esimerkiksi piano unessa voi olla merkitykseltään hyvin erilainen ihmisille. Esimerkkinä vaikka erään ihmisen edesmennyt äiti soitti usein pianoa, toinen inhosi pianotunteja ja pelkäsi opettajaansa, kolmannelle piano on sinällään yhdentekevä esine esineiden joukossa, jne. Jollekin kohti kävelevä kissa unessa on positiivinen asia, toiselle negatiivinen, koska hän inhoaa kissoja. Enteitä en itse unistani etsi, minusta se on hömppää, mutta olen välillä huomannut unieni kuvaavan minua, elämääni, tilannettani, ihmissuhteitani yms. Tuo uusia näkökulmia erilaisiin haasteisiin ja muihin pohdintoihin, selkiyttää ajatuksia.

Mutta tosiaan, eläimet edustavat yleensä viettielämää. Eläimen käyttäytyminen ja eläimen terveydentilakin (onko rähjäinen vai hyvinvoivan näköinen) merkittävää.

Sekin on merkittävää, että mikä se paikka on missä nyt vietät Juhannusta ja mihin unesikin sijoittuu. Mikä on sen historia sinulle. Ja samaten ne seurassasi olevat ihmiset, mihin elämänvaiheeseen liittyvät kiinteimmin, historiasi heidän kanssa jne.

Mielestäni tällainen ulkopuolinen ja sinua tuntematon voi antaa lähinnä höpöhöpö-tulkintoja unestasi tuon kuvauksesi perusteella. Eniten saat irti, jos pikkaisen tutustut unien tulkintaan, ja samalla opit mieltämään mitä eri asiat symboloivat sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi