Lähdenpä tästä rauhassa kauppaan ostoksille - ryytykää ja tapelkaa te siellä kylmässä, kosteassa mökissä :)))
Mutta mikäs minä olen arvostelemaan, antaa junteilla olla junttien huvit.
Kommentit (13)
Aika tylsä juhannus jos shoppailu on juhannuksen kohokohta. :))))
Inholla minäkin muistelen niitä menneiden vuosien kännivappuja, kun siskot alkoivat tapella ja sitten niiden miehet puolustaa naisiaan ja puolestaan tapella ym... noidankehä. Ja kaikki jossain vedettömässä, vessattomassa kosteassa mökissä hevon kuusessa lauttamatkan päässä punkkien keskellä.
Kävin muutama tunti sitten kaupassa ja vertaisin sitä puolimaratooniin. Välillä piti istua penkillä ja myös huilata kerrosten välillä rappusilla.
:)
Minä kävin jo.
Onneksi sain olla rauhassa tällä pääkaupungissa mennen tullen.
Ei ollut kassoilla jonoa, koska ydinsotaan varauduttiin jo torstaina.
Shoppailu on ihan perseestä. Naisten juttuja. Mielummin porukoitten kanssa mökillä järvellä kalassa, kuin jossain hikisessä kaupassa.
1. Alussa on kaikilla kivan odotukset, mutta vain viisaimmat muistavat ja aavistavat miten aina käy.
2. Laitetaan ruokaa, on olevinaan kivaa ja availlaan viinipulloja.
3. Sitten ensimmäinen sisarus (aina nainen) väläyttää jonkun sivalluksen toiselle, josta tämä suuttuu. Asiasta ei tässä vaiheessa vielä sen enemmän keskustella.
4. Miehet ovat ryypänneet todella paljon ja heillä menee kovaa. Tietysti säröä aiheuttaa porukassa oleva hiukan koulutetumpi ja järkevämpi äijä.
5. Nyt naisetkin ovat kovassa kännissä ja tappelu alkaa. Vanhat haavat revitään auki taas. Ne viisaat, jotka aavistivat että näin tulee käymään, katsovat sivusta ja ajattelevat "minä tiesin tämän".
6. Em. miehet alkavat puolustaa omia naisiaan ja koska ovat kovassa kännissä, myös tapella.
7. Joku miehistä alkaa mököttää ja lähtee yksin veneellä.
8. Naiset havatuvat kesken tappelujen että nyt se yksi on lähtenyt veneellä ja huolestuvat todella.
9. Kaikki sammuvat, aamulla se venellä lähtenyt palaa takaisin/on hukkunut/polttanut saunan.
10. Kaikilla morkkis ja usein poliisiakin tarvitaan.
Et vaikuta yhtään kateelliselta. :D
Ei juhannuspäivänä enää tapella, silloin mökötetään eilisen tappelujen takia. Mykkäkoulu kestää iltaan saakka, jolloin yleensä yritetään sovitella, mutta naisten pitkävihaisuus on mitä on...
Kävin myös kaupassa.
Ei ollut rauhassa käymisestä tietoakaan.
Kumma kun en tunnista tuosta yhtään tätä meidän mökkijussia. On mökki kaikilla mukavuuksilla, aurinko paistaa, 18 astetta. Minä laitoin meille aamupalaksi amerikkalaisia mustikkapannareita vaahterasiirapilla. Mies kokkaa illalla entrecotet, halloumisalaattia ja jälkkäriksi on pavlovaa pikareihin tehtynä. Juotu on, mutta riitelemättä, teinit pelasivat meidän kanssa pitkän session Monopolia ja nyt ottavat tuossa aurinkoa ja kuuntelevat musiikkia. Kohta taidan lämmittää saunan.
Jonnekin kosteaan ja kylmään sukukolhoosimökkiin en minäkään menisi, mutta onneksi ei tarvitse kun on oma mökki.
T. Stadilainen, kolmen vartin päässä kotoa mökillä
5/5, samaten rauhallista, raitista, tappeluvapaata kaupunkijuhannusta viettäen.