Miksi kovistyttö haluaa aina kovispojan?
Haluaisin tuhman ja tatuoidun tyttöystävän, jolla voisi olla esim. mustat tai hopeanväriset hiukset ja musta bomber-takki, mutta muhun ihastuu vain kiltit pehmotytöt. Miksi!!??
Kommentit (14)
Tekeekö hiusten väri ja tatuoinnit ihmisestä "koviksen"?
Voisin oikeastaan vastakysymyksenä kysyä, miksei SINULLE kelpaa "kiltti pehmotyttö"? Ehkäpä samankaltaisista syistä ei jollekin tytölle kelpaa "kiltti pehmopoika".
Miksi sua kiinnostaa wt, jos et ole itse wt?
Olin kovistyvaemaann mieelsta kkovistyttkuieelstakaytin aina nahkatakkia xDD
Voiko ihminen muuttua?haha
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö hiusten väri ja tatuoinnit ihmisestä "koviksen"?
Voisin oikeastaan vastakysymyksenä kysyä, miksei SINULLE kelpaa "kiltti pehmotyttö"? Ehkäpä samankaltaisista syistä ei jollekin tytölle kelpaa "kiltti pehmopoika".
Tuossahan se aiemmin tuli: Koska kiltti pehmotyttö on liian tylsä. Mutta mä en ole tylsä pehmopoika, vaikka ulkoisesti ehkä jonkun mielestä vaikutan siltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa wt, jos et ole itse wt?
Jännityksenhakuisuus ehkä? Ap
Laita ilmoitus nettideittiin: äärettömän kunnollinen ja tunnollinen mies etsii tatuoitua ja hurjaa tyttöystävää.
Toivotaan, että nappaa.
Ddksskdkdck kirjoitti:
Olin kovistyvaemaann mieelsta kkovistyttkuieelstakaytin aina nahkatakkia xDD
Voiko ihminen muuttua?haha
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Oot liian tylsä.
En todellakaan ole tylsä. En vaan ole mikään tappelija. Ap
Ehkä ne ”kovistytyt” kuvittelee, että ne tarvii vierelleen jonkun suojelijan. Niille tulee sisäisessä turvattomuudessaan turvallisempi olo.
Nahkatakki suojaa veitsitappelussa. Veitsi ei viillä helposti nahkan läpi. Farkkutakki auttaa myös. Myöskään rikottu viinapullo ei helposti läpäise nahkatakkia.
Molemmissa ongelmana on se että niistä voi saada tukevan pidon jolloin vastapalloon hakkaaminen mahdollistuu. Toisaalta jos toinen osaa lähikamppailua niin raiveleista otettu ote voi kääntyä ikävään rannelukkoon tai judoheittoon siten että paiskautuu ikävässä asennossa katuun.
Molemmissa on puolensa. Nopealle voi pelkkä t-paita riittää, mutta se ei suojaa.
Näitä asioita käsitellään Lahessa. Lahtelaiset tietää vaatteiden hyödyt tappeluissa.
Jos kerran olet sisäiset kovis, näytä se ulkoisestikin. Eiköhän sillä asia korjaannu.
Ei bomber ole nahkaa vaan hyvin usein ns pilottitakki
Miksi ne haluu aina jonkun hemmetin tappelijan? Ap