Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän vaimon vartaloa - Itse olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
23.06.2018 |

Olemme molemmat päälle 30 v. Vaimo on 170/ 90 ja itse olen 190/85. Vaimolla on iso maha, isot rinnat ja tuohon päälle vielä selluliitti takapuoli. Ei kovin hyvältä kuulosta. Itse olen todella kovassa kunnossa..löytyy kunnon vatsalihakset, vahvat kädet yms. Käyn neljä kertaa viikossa salilla, uin, pyöräilen ja juoksen. Vaimolla on ollut aina todella huono kunto. Hän ei liiku yhtään. Hän on myös todella epävarma ja kyselee, että näyttääkö seksikkääktä ym. Jouduin aina valehtelemaan, että hän kelpaa, vaikka todellisuudessa ei todellakaan kelpaa ulkonäkönsä puolesta. Tosi harmillista joutua miehenä vakuuttelemaan ja valehtelemaan. Tietysti toivoisin, että löytäisin hyväkroppaisen naisen. Ajattelen niin, että hyväkroppainen nainen ansaitsee hyväkroppaisen miehen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Järkyttävä ylipaino tuolla naisella. En katselisi.

Tällaiset mielipiteet osoittavat järjen köyhyyttä: vain ulkonäkö merkkaa. 

Ihminen on kuitenkin kokonaisuus - itse olen hiemen lyhyempi nainen, kuin hän ja painan saman verran, mutta aina on laadukkaita miehiä riittänyt ja liikaakin!

Ilmeisesti siksi, koska olen räväkkä, nätti, iloinen ja täynnä elämää! :-D

Vierailija
22/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

InhoanPikkusieluisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Järkyttävä ylipaino tuolla naisella. En katselisi.

Tällaiset mielipiteet osoittavat järjen köyhyyttä: vain ulkonäkö merkkaa. 

Ihminen on kuitenkin kokonaisuus - itse olen hiemen lyhyempi nainen, kuin hän ja painan saman verran, mutta aina on laadukkaita miehiä riittänyt ja liikaakin!

Ilmeisesti siksi, koska olen räväkkä, nätti, iloinen ja täynnä elämää! :-D

Ylipaino on AINA merkki huonosta elämänhallinnasta. Minkä ihmeen takia miehen pitäisi kärsiä siitä, että vaimo on laiska laardikasa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sille urheilulliselle ja hyväkuntoiselle naiselle oikein on tapahtunut sen jälkeen, kun sinut tapasi? Ethän sä nyt läskisäkin kanssa ole naimisiin voinut mennä.

Vierailija
24/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lauseet ja miten on kotityöt ja vapaa-aika jaettu?

Vierailija
25/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida puolet kotitöistä, ota puolet vastuusta kaiken suhteen ja anna hyvää seksiä usein. Siinä helppo resepti saada hyvännäköinen ja hyväntuulinen nainen.

Vierailija
26/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta päivää.

kuka mies muka tietää vaimonsa painon..

Vierailija
27/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimollesi uusi mahdollisuus ja etsi itsellesi joku urheiluhullu tyhjäpää fitnessbabe tai hae thaikuista joku palvelualtis ilotyttö.

Vierailija
28/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

porvoosta päivää.

kuka mies muka tietää vaimonsa painon..

??? Aika monikin, esim. mun mies.

Vierailija
29/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on että aina ihminen joka ei urheile on heti laiska p@ska? Mä olen sairastunut vakavasti, mutta se ei näy ulospäin. Mutta en ole voinut urheilla yhtään nyt puoleentoista vuoteen. Mutta en ole yhtään lihonut, kun olen urheilun loppumisen huomioinut siinä miten paljon syön. Paino on tippunut reilut 5 kiloa, kun lihakset on surkastuneet, mutta samoissa rasvoissa olen kuin ennenkin. Ei sitä painoa hyvät ihmiset urheilulla pidetä kurissa vaan ruokavaliolla.

Töissäkin toinen joutui leikkaukseen ja sen takia ei voinut urheilla kahteen kuukauteen. Ja paino nousi 10 kiloa kuulemma sen takia kun ei päässyt lenkille. Voivotteli miten ihmeessä saa niitä pudotettua millään. En viitsinyt sanoa mitään, kun pitää töitä kuitenkin tehdä yhdessä.

Ja nainen siis olen itse.

Vierailija
30/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prpvohan tää on, mutta jos olisi totta. Ota ero. Kenenkään ei ole pakko olla parisuhteessa. Ihme ulinaa.

Vierailija
31/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinainen aasiasta pyllistämään kaksupyllyllä!

Vierailija
32/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat päälle 30 v. Vaimo on 170/ 90 ja itse olen 190/85. Vaimolla on iso maha, isot rinnat ja tuohon päälle vielä selluliitti takapuoli. Ei kovin hyvältä kuulosta. Itse olen todella kovassa kunnossa..löytyy kunnon vatsalihakset, vahvat kädet yms. Käyn neljä kertaa viikossa salilla, uin, pyöräilen ja juoksen. Vaimolla on ollut aina todella huono kunto. Hän ei liiku yhtään. Hän on myös todella epävarma ja kyselee, että näyttääkö seksikkääktä ym. Jouduin aina valehtelemaan, että hän kelpaa, vaikka todellisuudessa ei todellakaan kelpaa ulkonäkönsä puolesta. Tosi harmillista joutua miehenä vakuuttelemaan ja valehtelemaan. Tietysti toivoisin, että löytäisin hyväkroppaisen naisen. Ajattelen niin, että hyväkroppainen nainen ansaitsee hyväkroppaisen miehen.

Montako kertaa viikossa annat vaimollesi mahdollisuuden harrastaa liikuntaa? Hoidatko sinä lapset ja kodin, että vaimo pääsisi edes kävelylenkille? Toki sitä kyllästymiseensäkin syö, kun mies on joka ilta menoissaan ja itse vaimo on kiinni kotitöissä ja lasten hoidossa.

33/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, raskauden ja lapset eivät ole syynä lihomiseen. Raskausaikana ei liho, jos syö kohtuudella ja terveellisesti. Se olisi vatsassa kehittyvän lapsenkin etu. Lastenkin kanssa pystyy liikkumaan tietyllä tapaa, varsinkin yhden lapsen kanssa todella erinomaisesti. Jos joku lapsista on isompi, hän voi pyöräillä ja pienemmät ovat rattaissa. Ja jos isä antaa vielä mahdollisuuden kuntoilulle, ei ole mitään ongelmia pysyä hoikkana. Joku vaimosi psyykeä kuitenkin nyt vaivaa, kun hän ei saa otettua itseään niskasta kiinni. Varmaankin juuri se huono itsetunto, joka muuten sekin saattaisi korjaantua erinomaisesti, jos alkaisi harrastamaan liikuntaa. Tämän olen itse kokenut, kun en ollut innostunut liikunnasta parikymppisenä, mutta kun löysin kolmikymppisenä erään lajin, johon ihastuin, huomasin kilojen katoamisen myötä muutoksia itsetunnossa ja minäkuvassa.

Lasten kanssa touhuaminenhan on mitä parasta arkiliikuntaa. Kun söisi terveellisesti ja kohtuudella, ei pitäisi olla mitään ongelmia.

Pienten lasten kanssa liikunnasta pitävällä ihmisellä ainoastaan univaje voi vähentää intoa lähteä rääkkiliikuntaa harrastamaan. Oletko auttanut lasten yövalvomisissa ym. tämäntyyppisissä kuormittavissa asioissa?

Tulee mieleeni, että pariterapia voisi teille olla oikea ratkaisu ja sille tielle pääsee, kun puhut rehellisesti asioista vaimosi kanssa.

Mihin tässä nyt pariterapiaa tarvitaan? Ei se terapeutti mahda mitään sille, että ap:lla ja vaimollaan on ihan erilaiset arvot. Ap arvostaa hyvää ulkonäköä, joka tarkoittaa hänelle hoikkuutta, vaimo jotain muuta. Hieman vastenmielisen asetelman tästä tekee se, että ap näyttää roikottavan vaimoaan mukana samalla kun etsii "hyväkroppaista naista", myös ap:lle toivotan selkärankaa!

Vierailija
34/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä vikinää aikuiselta mieheltä. Vain itseään voi muuttaa, joten vaihtoehdot ovat sopeutuminen tai ero.

Vierailija
35/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei lihota sinänsä. Kuuden lapsen äitinä puhun kokemuksesta.

Tietysti saa lisäkiloja mässäilystä niinkuin ilman raskauttakin.

Vierailija
36/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsinainen aasiasta pyllistämään kaksupyllyllä!

Tämä!

Vierailija
37/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida puolet kotitöistä, ota puolet vastuusta kaiken suhteen ja anna hyvää seksiä usein. Siinä helppo resepti saada hyvännäköinen ja hyväntuulinen nainen.

Tässä on juurikin se avainsana. Niin moni nainen tyytyy huonoon seksiin, eikä edes tiedä paremmasta. Tämä heijastuu masennuksena, tunnepitoisena syömisenä ja itsetunnon alentumisena. Miksi miehet eivät halua tarjota laadukasta seksiä vaimoilleen tai naisille ylipäätään? Lyhytjännitteisyys ja itsekkyys seksissä tuhoaa lopulta jokaisen parisuhteen. Jos seksi on laadukasta, niin kukaan nainen ei eroa ja intohimon liekki roihuaa ja parisuhde kukoistaa.

Vierailija
38/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on juurikin se avainsana. Niin moni nainen tyytyy huonoon seksiin, eikä edes tiedä paremmasta. Tämä heijastuu masennuksena, tunnepitoisena syömisenä ja itsetunnon alentumisena. Miksi miehet eivät halua tarjota laadukasta seksiä vaimoilleen tai naisille ylipäätään? Lyhytjännitteisyys ja itsekkyys seksissä tuhoaa lopulta jokaisen parisuhteen. Jos seksi on laadukasta, niin kukaan nainen ei eroa ja intohimon liekki roihuaa ja parisuhde kukoistaa.

Juuri tuolla toisessa ketjussa todettiin, että kaivataan kunnon nuolentaa ja monipuolista sänkyelämää. Pitkät esileikit, jälkilämmöt, koko huoliteltu paketti. Ei kukaan itseään kuosaa ”panijan” takia. Panijat ovat todella turn off.

Vierailija
39/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on varmaan aikaa ja mahdollisuus käydä salilla yhtä usein, kuin sinulla?

Teette tietenkin yhtä paljon kotitöitä, hoidatte yhtä paljon lapsia jne. - kuten kaikissa muissa parisuhteissa. HAHHAHHAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vierailija
40/50 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi vaimosi on lihonut? Tehnyt lapsia, ollut masentunut? Minkä kokoinen hän oli, kun aloitte seurustelemaan? Meinaan jos vaatimuksesi on naisen suhteen ollut aina sama, voisi kuvitella, että vaimosi on aiemmin ollut hoikempi. Vai onko "nälkä kasvanut syödessä" eli vaimosi on aina ollut "pyöreä", mutta nyt se on jostakin syystä alkanut sinua häiritsemään? Heittelen tässä kysymyksiä sen vuoksi, että tilanteenne kartoittuisi paremmin.

On lapsia joiden jälkeen on lihonut 30 kg. Selittelee, että ei kerkeä liikkumaan, vaikka todellisuudessa ei tahdo. Olen monta kertaa antanut mahdollisuuden liikuntaan, mutta sitten kun ois mahis, niin kieltäytyy. Eli keksii aina tekosyitä. Sitten, jos katson jonkun hoikan naisen perään, niin tulee Kauheen huuto ettei kelpaa..

AP.

Ap tyhmeliini, ei se liikunnasta ole kiinni vaan ruokavaliosta ja annoskoosta.Kuka tahansa nainen lannistuu jos miehenä on kaltaisesti itseään peilistä rakastava riikinkukko joka laiminlyö  täysin puolison emotionaaliset tarpeet ja jättää puolison yksin huolehtimaan kodista ja lapsista. Ennen seuraavaa trollia suosittelen sua perehtymään näihin asioihin paremmin ettet ois noin epäuskottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä