Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Ensimmäinen raskaus on käyntikortti seuraaviin.." Onko pitänyt paikkansa?

Vierailija
27.04.2006 |

Mulle neuvolalääkäri sanoi jossain vaiheessa, että yleensä seuraavat raskaudet noudattavat pitkälti samaa kaavaa, kuin eka. Mun esikoinen esim. syntyi vkoilla 39+1, joten lääkäri arveli, ettei toinenkaan varmaan yli mene... Nyt sitten tietysti malttamattomana täällä odottelen milloin pääsis tositoimiin, kun la lähestyy. Toki tiedän, että kaikki raskaudet on erilaisia ja täähän voi mennä vaikka 2 viikkoa yli, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin miten teillä muilla, joilla on useampi lapsi, on mennyt. Onko lapset syntyneet suunnilleen samoilla viikoilla, vai ei sinne päinkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lapsivedet sitten syntyivät 38 + 6 viikoilla molemmat. Toisen synnytys vaan huomattavasti helpompi. Tosin nää on niin yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
2/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ollut mitään muuta yhteistä, kuin se että molemmissa raskauksissa oli sama äiti ja sama isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka 41+5.

Kolmas 41+1

Neljäs ja viides (kaksoset) 38+4.

Vierailija
4/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen lapsi tärppäsi luomusti heti ekasta kierrosta, nyt esikoinen täyttää 5v. ja ei ole toista lasta kuulunut.....

että ei ole meillä ainakaan mennyt " entiseen malliin"

Vierailija
5/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonenkin vielä 41+2...

Vierailija
6/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus ei noudattanut mitään kaavaa...kaikki meni normaalista poikkeavasti. Odotan että saisin toisen lapsen, josko kaikki menisikin normaalisti..mutta viime raskaus meni kesken. Ettei paljo huonommaksi voi tilanne enää mennä. Olkaa onnellisia te jotka saatte heti lapsen kun sitä haluatte!

mama

Vierailija
7/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko surullinen tilanteesta? Mä oon itkeny ihan hirveästi ettei toista jo kuulu vaikka esikoinen on vasta 2,5v...

t.mama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän