Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa taas itkettyä eilen silmät päästäni

Vierailija
23.06.2018 |

Kolmisen vuotta sitten aloitettiin masennukseen lääkitys ja viime vuonna itkin kolme kertaa. Tänä vuonna eilen nyt toinen kerta tänä vuonna. Tuntuu että haluaisin itkeä ja tiedän että ilman lääkitystä itkisinkin lähes koko ajan mutta nyt lääkkeen ollessa käytössä itken todella harvoin mutta auta armias sitten kun se itku tulee, se myös tulee! Jo torstaina masensi ja ahdisti tämä tuleva juhannus ja sen myötä tuleva yksinäisyys, eilen sitten tuli romahdus. Itkin ja itkin kunnes tuntui ettei henki elää kulje. Kävin läpi päässäni kaiken sen p*skan mitä olen elämäni aikana kokenut. Jotkut jopa vuosikausia vanhoja asioita joista en vaan osaa päästää irti. Miksi juuri minä, mitä niin hirveää olen tehnyt ansaitakseni tällaisen elämän.

Anteeksi avautuminen, ihan sama lukeeko kukaan tätä edes, oli vaan pakko saada oksentaa kaikki ulos.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku puhdistaa. 

Jos ei muuta niin kyynelkanavat. 

Vierailija
2/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun olet oksentanut niin kannattaa eheytyä ja ryhtyä elämään normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hätänä, pystynkö auttamaan?

Vierailija
4/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itkin yöllä aika paljon.

Olen myös yksin!

Vierailija
5/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hätänä, pystynkö auttamaan?

Tuntuu ettei mua pysty auttamaan enää kukaan. Paitsi kuolema. Käyn terapiassa ja syön lääkkeitä. Terapiassa on ihana käydä sillä saan siellä puhuttua asioita joita en esim vanhemmilleni uskalla puhua sillä en halua huolestuttaa heitä kaikkein synkimmillä ajatuksillani. He luulevat että voin nyt ihan hyvin mutta totuus on että voin mielestäni nyt huonommin kuin koskaan. Esitän heille reipasta sillä olen aina joutunut olemaan reipas eikä mistään saanut valittaa. Joskus sitä vaan lopulta romahtaa.

Vierailija
6/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lääkitys, tai vaihdatuta se edes toiseen. Enkä missään nimessä suosittelekaan puhumaan vanhemmillesi sun olosta, mitä se niille kuuluukaan. Onneksi sulla on tuo terapeutti, vielä jonain päivänä ehkä suostut päästämään menneistä irti, sen jälkeen kyllä helpottaa, ihan ilman lääkkeitäkin. Niin kauan kuin rimpuilet vastaan, ei elämä etene kuin väkisin.

Vierailija
7/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität vanhemmillesi reipasta? Mitä menetät jos heille avaudut kaikesta? Jotenkin tuntuu tyhmältä että ennemmin kuolet kuin keskustelet asiasta vanhempiesi kanssa. Sinulla on langat käsissäsi joten tee asialle jotain. Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
8/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta lääkitys, tai vaihdatuta se edes toiseen. Enkä missään nimessä suosittelekaan puhumaan vanhemmillesi sun olosta, mitä se niille kuuluukaan. Onneksi sulla on tuo terapeutti, vielä jonain päivänä ehkä suostut päästämään menneistä irti, sen jälkeen kyllä helpottaa, ihan ilman lääkkeitäkin. Niin kauan kuin rimpuilet vastaan, ei elämä etene kuin väkisin.

Lääkitykseen tulossa muutos ensi kuussa onneksi. Tällä nykyisellä olen lihonutkin yli 20 kg ja sekin vetää mieltä ja itsevarmuutta alemmas (mikäli sekään on enää edes mahdollista). Ennen olin ruma mutta kroppa oli kaunis. Nyt mulla ei ole enää edes sitä kroppaa kun lääkitys pilannut senkin.

Vierailija
9/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ei tapa, se vituttaa.

Vierailija
10/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esität vanhemmillesi reipasta? Mitä menetät jos heille avaudut kaikesta? Jotenkin tuntuu tyhmältä että ennemmin kuolet kuin keskustelet asiasta vanhempiesi kanssa. Sinulla on langat käsissäsi joten tee asialle jotain. Tsemppiä jatkoon.

Äitini mielestä masennus on oma syyni koska en dokaa. Kyllä, hänen mielestään dokaaminen=hauskan pitoa ja hauskan pito=ei masennusta. Hän ei ymmärrä sairauttani ollenkaan. Alkoholi vain pahentaa oloani, olen kyllä testannut tuotakin. Isäni kyllä ymmärtää mutta vähättelee masennustani, ”et sä enää oo masentunu” aina jos vähääkään otan sairauteni puheeksi. Hän ei ymmärrä että tulen luultavasti elämään sairauteni kanssa loppuelämäni.

Vierailija
11/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomuodot on hyvin suhteellinen käsite. Ja katsojan silmässä.

Vierailija
12/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitykseen tulossa muutos ensi kuussa onneksi. Tällä nykyisellä olen lihonutkin yli 20 kg ja sekin vetää mieltä ja itsevarmuutta alemmas (mikäli sekään on enää edes mahdollista). Ennen olin ruma mutta kroppa oli kaunis. Nyt mulla ei ole enää edes sitä kroppaa kun lääkitys pilannut senkin.

Kaikista idiooteinta on tuo lääkkeiden syöminen.

Vierailija
14/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tuli triplakommentit

Vierailija
16/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista idiooteinta on tuo lääkkeiden syöminen.

Miksi? Ilman lääkitystä yrittäisin taatusti uudestaan itsemurhaa kuten tein ennen lääkitystä. Lääkitys auttaa myös pahimpaan ahdistukseen ja sos tilanteiden pelkoon sekä jännittämiseen.

Vierailija
17/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt sitten sokea?

Vierailija
18/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokea? En ole.

Vierailija
19/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokea? En ole.

No mutta, ethän sinä sitten itkenyt silmiä päästäsi. Eikö silmiä käytetä näkemiseen?

Vierailija
20/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokea? En ole.

No mutta, ethän sinä sitten itkenyt silmiä päästäsi. Eikö silmiä käytetä näkemiseen?

Jotenkin arvasin että tästäkin tulee sanomista. Oletko kuullut että tuo on sanonta; "itkeä silmät päästään". Mutta kiva että sulla on niin helppo elämä että voit aukoa päätäsi tällaisestakin asiasta. Ole onnellinen. Masennus voi puhjeta kenelle tahansa, myös sinulle.