Ihana aamu meillä päihteettömillä
Kommentit (56)
Ihana aamu pienen iltatissuttelun jälkeen. Oli rentoa ja hauskaa illalla ja kummasti pieniä estoja purkaa muutama viinilasillinen. Ja aamupanetuksen määrä on selvästi jotenkin verrannollinen illalla nautittuihin annoksiin: Harvoin selvän illan jälkeisenä aamuna on yhtä kiimainen olo kuin pienen huppelin jälkimainingeissa.
Onneksi ei ole mitään ehdottomuutta tuon alkoholin suhteen. Saa juoda jos siltä tuntuu, muttei mikään pakko ole.
Olisi tehny mieli kännätä, mutta keli oli niin surkea että ei jaksanu juopotella . Joten toistaiseksi on ollu tipaton
Vedin eilen piriä, pilvee ja bissee. Aattelin jatkaa.
Ihana aamu?Eroaako viime lauantaiaamusta muuten, kuin ilman suhteen? Muita, joilla tylsä elämä?
Oli kyllä ihana ilta meillä päihteellisillä ja tänään uusiksi!
Vierailija kirjoitti:
Poltin yhden jointin eilen kaverin kanssa. Ei siis ollut päihteetön aatto, mutta silti on ihana aamu. <3 :)
Savut on ainoa päihde mikä enää kiinostaa. Sillä kun ei tule inhottavia krapuloita. Nyt ei niitäkään vaan selvä ja tylsä juhannus.
Kovin päihteellinen oli eilisiltani ja yöni. Tuli nukuttua huonosti ja vieläkin on promilleja. Mutta ei se mitään. Kun seksikaverini tulee kohta luokseni, niin nautinto tulee olemaan uskomattoman täydellinen.
Muuten ihana aamu, mutta naapuri päätti aloittaa keittiöremontin, ja aamuseitsemältä alkoi hillitön poraaminen ja vasarointi.
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelin vähän pitkin päivää kun laitettiin ruokaa yms. Olutta ja ruuan kanssa viiniä. Sellainen pieni iloinen hiprakka oli maksimissaan. En ottanut enää seiskan jälkeen muuta kuin vissyä. Aamulla heräsin ilmaan krapulaa. Ei se alkoholin käyttö kaikille tarkoita räkäkännejä.
Ei kaikille, mutta suurimmalle osalle valitettavasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihana aamu, mutta naapuri päätti aloittaa keittiöremontin, ja aamuseitsemältä alkoi hillitön poraaminen ja vasarointi.
Anna naapurille peppua, josko hän siitä rauhoittuisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo uitu ja naitu ;-)
Voin kuule kertoa ettei se lasillinen kuoharia mitenkään estänyt meitä tekemästä samaa. Turhaan koitat päteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelin vähän pitkin päivää kun laitettiin ruokaa yms. Olutta ja ruuan kanssa viiniä. Sellainen pieni iloinen hiprakka oli maksimissaan. En ottanut enää seiskan jälkeen muuta kuin vissyä. Aamulla heräsin ilmaan krapulaa. Ei se alkoholin käyttö kaikille tarkoita räkäkännejä.
Ei kaikille, mutta suurimmalle osalle valitettavasti tarkoittaa.
Joo mulle tarkoittaa. Ihan hirveä kankkunen, joka jatkunee pari päivää. Ei muuta kuin hyvää jussia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuule kertoa ettei se lasillinen kuoharia mitenkään estänyt meitä tekemästä samaa. Turhaan koitat päteä.
Mä en jaksa millään uskoa, että ap sua sillain pähteelliseksi lukisikaan, kun et sitä siinä mielessä nyt ollutkaan. Miksi halutaan lukea niin kirjaimellisesti aina?
No joo, mun aamussa ei ole kyllä mitään ihanaa ollut, vaikka päihteetön olenkin. Ennen kun join, ei mulla silloinkaan mitään krapulaa ollut, joten ei tässä mitään eroa sinällään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa millään uskoa, että ap sua sillain pähteelliseksi lukisikaan, kun et sitä siinä mielessä nyt ollutkaan. Miksi halutaan lukea niin kirjaimellisesti aina?
No joo, mun aamussa ei ole kyllä mitään ihanaa ollut, vaikka päihteetön olenkin. Ennen kun join, ei mulla silloinkaan mitään krapulaa ollut, joten ei tässä mitään eroa sinällään ole.
Joko olit silloin ennen tosi nuori tai et juonut paljoa. Tässä maailmassa ei ole yhtäkään 30-40-vuotiasta ihmistä, jolle ei tule krapulaa esim kymmenen kaljatuopillisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olit silloin ennen tosi nuori tai et juonut paljoa. Tässä maailmassa ei ole yhtäkään 30-40-vuotiasta ihmistä, jolle ei tule krapulaa esim kymmenen kaljatuopillisen jälkeen.
Krapulat on syvältä ja päihteettömyys on tylsää. Taas pitkä päivä edessä, huoh. Livenä tuollaisella valehtelijalla olikin krapula.
Kun on päässyt kierteestä pois, ei voi melkein uskoa todeksi jokaista aamua, johon saa nousta raittiina. Syvästi kiitollisena. Se juomisen hauskuus oli ollut poissa jo vuosikaudet. Ei mitään pientä hilpeää juhlintaa, vaan syvissä vesissä myös juoneena. Sinne ei ole totta vie ikävä!