Ihana aamu meillä päihteettömillä
Kommentit (56)
Täs on otettu kolme päivää kulhoo ja olo on ihan timanttinen. Pikku panot ja sit korkataan päivä numero neljä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans juhannus meni juomatta pisaraakaan alkoholia. Jääkaapissa on kyllä olutta ja kuoharia mutta eipä tullut avattua niitäkään. Kohta lähdössä vaimon kanssa metsälenkin kautta kuntosalille ja sitten lounastamaan. Kaupunkijuhannus
Eilen oli juhannusaatto, tänään juhannuspäivä.
Ehdit vielä vetää juhannuskännit vaikka unohtaaksesi sen hävetyksen, että olet noin yksinkertainen.
Otin kolme siideriä. Se on sopiva määrä. Enempää ei tee edes mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans juhannus meni juomatta pisaraakaan alkoholia. Jääkaapissa on kyllä olutta ja kuoharia mutta eipä tullut avattua niitäkään. Kohta lähdössä vaimon kanssa metsälenkin kautta kuntosalille ja sitten lounastamaan. Kaupunkijuhannus
Ehdit vielä vetää juhannuskännit vaikka unohtaaksesi sen hävetyksen, että olet noin yksinkertainen.
Siellä joku katkera alkoholistinalku tilittää kun ei uni maita enää krapulapäissään ja naisetkin juoksi eilen karkuun vai veditkö vaan kalsarikännit yksin ja masentaa ?
Kävin eilen kaivarissa katselemassa menoa.
Kyllä toisaalta sääliksi kävi ihmisten ”juhlinta”.
Lapsista vanhuksiin iso osa oli alkoholitörppö kourassa ja käytös törppöä myös..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa Silminnäkijän dokkari Viinan viemää (ainakin Youtubesta löytyy ). Sitten voi olla vielä tyytyväisempi ettei päihteet ole ongelma. Siellä ne entiset "hauskanpitäjät" istuu pyörätuolissa psykogeriatrisella osastolla kasikymppisten kanssa.
Eikö todellakaan ole mitään välimuotoja, on joko nollalinja tai tämä?
Ei tällä palstalla, joko olet raivoraitis tai horkassa tutiseva rapajuoppo.
Miten päihteettömyys liittyy asiaan?
Eilen nautin viiniä ja tänään olen jo ehtinyt käydä ulkona juoksemassa 6km.
No mulla on valvomisesta migreeni :-( Onneks ei kuitenkaan krapula.
Mulla ei päihteettömänä - join n.30 vuotta päivittäin känät - ole mitään tekemistä - en kato edes TV:tä - mutta ei ole väliksikään: ei huvita yhtään mikään.
No luen kyllä koko ajan.
Join pullon kuoharia aattona saunomisen yhteydessä. Olo on ihana ja nautin aurinkoisesta aamusta.Kaupunki on hiljainen ja samoin koko meidän taloyhtiö.Juhannus kaupungissa <3 Klo 13 iltavuoroon töihin <3
Join 6 light-lonkeroa mutta menin aikaisin nukkumaan ja söin hyvin. Kävin jo kuudelta Kaaren Prismassa alennusmyynneissä. Nyt kissojen kanssa puutarhatöissä.
Mun ihana päihteetön aamuni alkoi tallaamalla karvakasaan, jonka kissani oli kaikessa ihanuudessaan oksentanut suoraan sänkyni viereen, siinä sitten pompin varpaat ihanasti yrjössä vessaan. :)
Ihanaa aamua teille kaikille!
Mulle ei tule krapulaa vaikka miten paljon kotona tissuttelen. Raikas aamu on ollut, ulkona istuin sateen jälkiä haistelemassa.
Ei tässä päihteellisenäkään valitettavaa ole. Toki herätessä oli aika huono olo, mutta poltin pienet hitit ja jatkoin kaljan juomista joten nyt on jo hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Otin kolme siideriä. Se on sopiva määrä. Enempää ei tee edes mieli.
Aika paljon. Paljonko sitten eilen joit. Joidenkin arvioiden mukaan korjaussarja on aina noin kymmenys.
Huuaha nyt hetki. Toi on pelkkää väsyä. Sitten uppoaa taas varmaan ihan normisti ja oot kivaa seuraa siellä missä ootkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule krapulaa vaikka miten paljon kotona tissuttelen. Raikas aamu on ollut, ulkona istuin sateen jälkiä haistelemassa.
Krapula kuuluukin amatööreille, ei ammattilaisille.
Haimatulehdus myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdit vielä vetää juhannuskännit vaikka unohtaaksesi sen hävetyksen, että olet noin yksinkertainen.Siellä joku katkera alkoholistinalku tilittää kun ei uni maita enää krapulapäissään ja naisetkin juoksi eilen karkuun vai veditkö vaan kalsarikännit yksin ja masentaa ?
Taasko joku katkeroitunut (no pun intented) päihteetön tilittää?
Poltin yhden jointin eilen kaverin kanssa. Ei siis ollut päihteetön aatto, mutta silti on ihana aamu. <3 :)
No ei mulla ainakaan päihteettömyys tehnyt aamusta yhtään parempaa. :D Eilen oli tylsää yksin, allergiat vaivasi tavallista enempi ja molemmat näyttäis jatkuvan tänäänkin. Ei siis mitään normaaliarjesta poikkeavaa.