Ihana aamu meillä päihteettömillä
Kommentit (56)
Jaa, mä nukuin huonosti eikä mulla ole kenen kanssa uida ja naida. Mutta eipä oo krapula.
Kuvittelen itseni pikkukrapulassa ja se hirveä masennus, joka hiipisi mieltä kalvamaan... huh, ei enää ikinä. Mikään alkoholin aiheuttama hetkellinen hauskuus ei voita sitä masennuksentunnetta jälkeenpäin. Elämä päihteettömänä on ihanaa.
En ole päihteetön, mutta ei mulla kyllä krapulaakaan ole. Olisin halunnut nukkua pitempään, mutta se ei onnistunut, koska lapsi pissasi aamulla sänkyyn.
Niin myös meillä, jotka osaavat käyttää alkoholia normaalisti.
Krapulaa ei ole ollut vuosiin.
Otin 3 siideriä eilen. Ihana aamu!
"Ihana aamu meillä päihteettömillä" = "toipuvaa" alkoholistia vituttaa kuin pientä oravaa.
Ihana aamu joo, ilta taisi olla tooodella tylsä.
Kattokaa Silminnäkijän dokkari Viinan viemää (ainakin Youtubesta löytyy ). Sitten voi olla vielä tyytyväisempi ettei päihteet ole ongelma. Siellä ne entiset "hauskanpitäjät" istuu pyörätuolissa psykogeriatrisella osastolla kasikymppisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin myös meillä, jotka osaavat käyttää alkoholia normaalisti.
Krapulaa ei ole ollut vuosiin.
Tulin kirjoittamaan samaa. Itse join lasin viiniä ruoan kanssa ja pienen lonkeron saunan jälkeen. Ei krapulaa, vaikken päihteetön olekaan. Ja ajatelkaa lapset oli paikalla koko ajan
Ei mulla ainakaan ole ihana aamu, nukuin koko yön jossain ihmeellisessä solmussa ja aamulla heräsin niska jumissa ja pää kipeänä. Krapulaa ei tosin ole.
Muistan miten juhlapyhät ahdistivat juovana aikana. Tuntui ettei ollut muuta tekemistä kuin juoda itseltään taju pois. Ja se pelko siitä, että juomiset loppuvat kesken. En todellakaan kaipaa sitä aikaa. Ja kummasti tekemistä riittää, jos ei muuta niin mietiskelyä ja luonnosta nauttimista.
Moni on kateellinen niille, joilla on päihteettömät juhlat. Mieluummin tylsä kuin ikävä, ahdistavat ja pelottavat juhannus.
Aamu on hyvä, vaikka ryypättiin pitkälle yöhön. Lapset nukkuvat kun valvoivat myös, eli hiljaista on. Kohta vois ottaa lisää kaljaa.
Tissuttelin vähän pitkin päivää kun laitettiin ruokaa yms. Olutta ja ruuan kanssa viiniä. Sellainen pieni iloinen hiprakka oli maksimissaan. En ottanut enää seiskan jälkeen muuta kuin vissyä. Aamulla heräsin ilmaan krapulaa. Ei se alkoholin käyttö kaikille tarkoita räkäkännejä.
Juu ei ole rapula. Jurri päälle heti aamusta ja naimista on todella riittäny. Eikä sen tutun tu ssun päällä, vaan ehtaa vierasta. Rai, rai...!
Eilen otin ystävieni kanssa yhden lasin skumppaa ja olin ennen puoltayötä nukkumassa. Tänään 7:30 aamusmoothie ja kohta lenkille viileänraikkaaseen ilmaan, kun lapsikin heräilee.
Muutama tunti ja alkaa muut kaverit heräillä ja itkeä krapulaansa, mutta meillä on ihanaa! Ja hauskaa oli illallakin <3
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa Silminnäkijän dokkari Viinan viemää (ainakin Youtubesta löytyy ). Sitten voi olla vielä tyytyväisempi ettei päihteet ole ongelma. Siellä ne entiset "hauskanpitäjät" istuu pyörätuolissa psykogeriatrisella osastolla kasikymppisten kanssa.
Eikö todellakaan ole mitään välimuotoja, on joko nollalinja tai tämä?
Ap:n 0/5 illan kruunaa tämä 0/5 avaus
Miehen kanssa kaksin kotona, molemmat selvin päin, mä otin lasin viiniä ruoan kanssa. Miehellä työvuorot rullaavat läpi juhannuksen, joten tällä hetkellä olen yksin kotona, kun hän lähti töihin. Aikuisttuneet lapset omissa karkeloissaan, nuorin joka asuu vielä kotona, kömpii vasta huomenna kotiin. Ihana rauha tänään, mies tosiaan lähti 24h vuoroonsa aamulla ;)
Tosi mahtava aamu, kysymys on onkin siitä kuinka enää nauttia enemmän. No se ei lisää nautintoa ainakaan kun näkee muitakin silti kärsimässä tässä täydellisessä maailmassa.