Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana aamu meillä päihteettömillä

Vierailija
23.06.2018 |

Meillä on jo uitu ja naitu ;-)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtava aamu, kysymys on onkin siitä kuinka enää nauttia enemmän. No se ei lisää nautintoa ainakaan kun näkee muitakin silti kärsimässä tässä täydellisessä maailmassa.

Vierailija
2/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä nukuin huonosti eikä mulla ole kenen kanssa uida ja naida. Mutta eipä oo krapula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen itseni pikkukrapulassa ja se hirveä masennus, joka hiipisi mieltä kalvamaan... huh, ei enää ikinä. Mikään alkoholin aiheuttama hetkellinen hauskuus ei voita sitä masennuksentunnetta jälkeenpäin. Elämä päihteettömänä on ihanaa.

Vierailija
4/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päihteetön, mutta ei mulla kyllä krapulaakaan ole. Olisin halunnut nukkua pitempään, mutta se ei onnistunut, koska lapsi pissasi aamulla sänkyyn.

Vierailija
5/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös meillä, jotka osaavat käyttää alkoholia normaalisti.

Krapulaa ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
6/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 3 siideriä eilen. Ihana aamu!

Vierailija
7/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana aamu meillä päihteettömillä" = "toipuvaa" alkoholistia vituttaa kuin pientä oravaa.

Vierailija
8/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamu joo, ilta taisi olla tooodella tylsä.

Vierailija
9/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa Silminnäkijän dokkari Viinan viemää (ainakin Youtubesta löytyy ). Sitten voi olla vielä tyytyväisempi ettei päihteet ole ongelma. Siellä ne entiset "hauskanpitäjät" istuu pyörätuolissa psykogeriatrisella osastolla kasikymppisten kanssa.

Vierailija
10/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin myös meillä, jotka osaavat käyttää alkoholia normaalisti.

Krapulaa ei ole ollut vuosiin.

Tulin kirjoittamaan samaa. Itse join lasin viiniä ruoan kanssa ja pienen lonkeron saunan jälkeen. Ei krapulaa, vaikken päihteetön olekaan. Ja ajatelkaa lapset oli paikalla koko ajan

Vierailija
11/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole ihana aamu, nukuin koko yön jossain ihmeellisessä solmussa ja aamulla heräsin niska jumissa ja pää kipeänä. Krapulaa ei tosin ole.

Vierailija
12/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten juhlapyhät ahdistivat juovana aikana. Tuntui ettei ollut muuta tekemistä kuin juoda itseltään taju pois. Ja se pelko siitä, että juomiset loppuvat kesken. En todellakaan kaipaa sitä aikaa. Ja kummasti tekemistä riittää, jos ei muuta niin mietiskelyä ja luonnosta nauttimista.

Vierailija
13/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kateellinen niille, joilla on päihteettömät juhlat. Mieluummin tylsä kuin ikävä, ahdistavat ja pelottavat juhannus.

Vierailija
14/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu on hyvä, vaikka ryypättiin pitkälle yöhön. Lapset nukkuvat kun valvoivat myös, eli hiljaista on. Kohta vois ottaa lisää kaljaa.

Vierailija
15/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelin vähän pitkin päivää kun laitettiin ruokaa yms. Olutta ja ruuan kanssa viiniä. Sellainen pieni iloinen hiprakka oli maksimissaan. En ottanut enää seiskan jälkeen muuta kuin vissyä. Aamulla heräsin ilmaan krapulaa. Ei se alkoholin käyttö kaikille tarkoita räkäkännejä.

Vierailija
16/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole rapula. Jurri päälle heti aamusta ja naimista on todella riittäny. Eikä sen tutun tu ssun päällä, vaan ehtaa vierasta. Rai, rai...!

Vierailija
17/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen otin ystävieni kanssa yhden lasin skumppaa ja olin ennen puoltayötä nukkumassa. Tänään 7:30 aamusmoothie ja kohta lenkille viileänraikkaaseen ilmaan, kun lapsikin heräilee.

Muutama tunti ja alkaa muut kaverit heräillä ja itkeä krapulaansa, mutta meillä on ihanaa! Ja hauskaa oli illallakin <3

Vierailija
18/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Silminnäkijän dokkari Viinan viemää (ainakin Youtubesta löytyy ). Sitten voi olla vielä tyytyväisempi ettei päihteet ole ongelma. Siellä ne entiset "hauskanpitäjät" istuu pyörätuolissa psykogeriatrisella osastolla kasikymppisten kanssa.

Eikö todellakaan ole mitään välimuotoja, on joko nollalinja tai tämä?

Vierailija
19/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n 0/5 illan kruunaa tämä 0/5 avaus

Vierailija
20/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kaksin kotona, molemmat selvin päin, mä otin lasin viiniä ruoan kanssa. Miehellä työvuorot rullaavat läpi juhannuksen, joten tällä hetkellä olen yksin kotona, kun hän lähti töihin. Aikuisttuneet lapset omissa karkeloissaan, nuorin joka asuu vielä kotona, kömpii vasta huomenna kotiin. Ihana rauha tänään, mies tosiaan lähti 24h vuoroonsa aamulla ;)