Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän tämän juhannuksen yksin kotona. Kysykää mitä vaan

Vierailija
22.06.2018 |

Joo, tylsää on. Pitäkää mulle seuraa ja kyselkää ihan mitä vaan!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksin?

Vierailija
2/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutui töihin :(

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa?

Vierailija
4/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko olevasi kovinkin poikkeuksellinen juhannuksen viettäjä?

Vierailija
5/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä soita? Vahaatko pimppikarvasi?

Vierailija
6/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies joten mitä sitten. Mun pitäis varmaan avata oma ketju meille sinkuille yksinäisille jussin viettäjille. Sulla on vaan poikkeustila, meillä pysyvämpi.

Vierailija
7/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ostanut korvalappustereoita kirpparilta viime vuoden keväällä kun palasin koulutansseista?

Vierailija
8/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä,ei kukaan ole edes kysynyt olisiko ollu halukkuutta minnekkään,ja kai sitä on jo ajautunut kaveriporukasta niin kauas koska yhteydenpito tuntui olevan vain minun vastuulla,jos en itse soitellu,ja kukaan ei soittanu takaisin. näin on menty jo muutama vuosi,sama joka viikonloppu ja juhlapyhä. ettäpä että...hyvää yksinäistä juhannusta meille kaikille.

M29

Vierailija
9/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Wouden kuolinsyy?

Vierailija
10/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko olevasi kovinkin poikkeuksellinen juhannuksen viettäjä?

- En. 

Mikset sä soita? Vahaatko pimppikarvasi?

- Soita mitä, tai kenelle? En vahaa, höylään ja epiloin

Vierailija
11/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vietän j yksin, muttei mulla ole tylsää olenhan maailman parhaassa ja rakkaimmassa seurassa...

Ai niin mun ystävätär on yhden varatun miehen kanssa, sen nainen luulee miehen päivystävään töissä... tuli vaan mieleen

Vierailija
12/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vain. Täällä M29 viettää yksin juhannusta. Eukko festareilla.

Vierailija
13/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitkä ovat rakenteelliset mittasi?

Vierailija
14/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö tehä meillä yksinäisillä treffit kajaanin peeveebaariin tänään :)

M29

Vierailija
15/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kyllä omasta halusta kotiin, ensin jätin menemättä mökille ja sit kaupunkibileisiin, kun sää on niin kurja ja oon käynyt treenaamassa, saunonut ja grillannut, Lukenut ja nyt kattelen TV:tä. Kävin kaupassa kumppareissa ja pitkässä sadetakissa ja tuuli niin, et meinasin lähteä lentoon...

Vierailija
16/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kerrostalossa? Onko hiljaista? Täällä ei ole hiljaista kun on niin perkeleesti ulkolaisia naapureina 😡

Vierailija
17/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies joten mitä sitten. Mun pitäis varmaan avata oma ketju meille sinkuille yksinäisille jussin viettäjille. Sulla on vaan poikkeustila, meillä pysyvämpi.

- No, mies on ollut koko viikon reissuhommissa, kuten yleensäkin viikot, ja tänään oltaisiin saatu viimein olla yhdessä.

Miksi en ostanut korvalappustereoita kirpparilta viime vuoden keväällä kun palasin koulutansseista?

- Koska earplugit on kätevämmät

sama täällä,ei kukaan ole edes kysynyt olisiko ollu halukkuutta minnekkään,ja kai sitä on jo ajautunut kaveriporukasta niin kauas koska yhteydenpito tuntui olevan vain minun vastuulla,jos en itse soitellu,ja kukaan ei soittanu takaisin. näin on menty jo muutama vuosi,sama joka viikonloppu ja juhlapyhä. ettäpä että...hyvää yksinäistä juhannusta meille kaikille.

M29

- Tää on niin tympeetä kun kaverit yksitellen vaan kaikkoaa

Mikä oli Wouden kuolinsyy?

- En tunne tapausta, mutta pikainen googlaus antoi vastaukseksi sairauskohtauksen

Vierailija
18/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi jotenkin harvinaisuus? Meitä yksin olevia on tuhansia. Ei tässä mitään erikoista ole.

Vierailija
19/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillain naisilla on heti tylsää, kun mies ei ole mukana. Etkö osaa nauttia omista jutuista???? En tajua

Vierailija
20/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko kerrostalossa? Onko hiljaista? Täällä ei ole hiljaista kun on niin perkeleesti ulkolaisia naapureina 😡

Mä asun. On tosi rauhallista muutenkin ja nyt oon varmaan ainoa ihminen tässä rapussa. En valita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi