Vietän tämän juhannuksen yksin kotona. Kysykää mitä vaan
Joo, tylsää on. Pitäkää mulle seuraa ja kyselkää ihan mitä vaan!
Kommentit (46)
Mä oon kans yksin, ulkomailla, ulkona sataa vettä, jääkaappi on tyhjä ja työstressi huipussaan koska pahin viikko vuodesta menossa. Siemailen rommia ja katson jalkapalloa. Ei varmaan tarvi sanoa että olen myös sinkku... :D N35
Kertooko Robinin Hula Hula napakasta ana alipan osta?
- Voihan se siitäkin kertoa, ei näistä nykynuorista tiedä mitä meinaavat
Minäkin yksin kotona. Koko rivitalossa ei ole muita kotona kuin minä.
En jaksanut mennä suvun mökille hälinään. Nautin hiljaisuudesta. Tuulesta huolimatta kävin pyöräilemässä, vähän sain ompelujakin aloitettua.
Osaatko nauttia yksinolosta vai onko se välttämätön paha?
- Hui, onpa jotenkin karmivaa, yksin koko rivarissa.. Mitä ompelet?
Toisinaan osaan, toisinaan taas pelkään olla yksin. Enemmän kyllä pidän seurasta, on jotenkin turvallisempi olo nukkua.
Mä oon kans yksin, ulkomailla, ulkona sataa vettä, jääkaappi on tyhjä ja työstressi huipussaan koska pahin viikko vuodesta menossa. Siemailen rommia ja katson jalkapalloa. Ei varmaan tarvi sanoa että olen myös sinkku... :D N35
- No höh :( Mutta onneksi on rommia
Mp jussista
- Jaa, pienenä tykkäsin koska sai (yrittää) valvoa myöhään katsoen kokkoa, mutta sitten eräänä juhannuksena tapahtui jotain joka vei fiilikset koko juhlasta.
Ei voisi huonompaa jussia olla:juuri eronneena pitkästä suhteesta (häiriintyneestä miehestä), ilman mitään tekemistä. Siivoamista ja sitten itken itseni uneen.
- Kerta mies on häiriintynyt, niin etkö ole onnellinen että päätit lopettaa suhteen? Ennen kuin itket, mieti kaksi kertaa onko mies sen arvoinen.
Hei S!
- Hei hei, t. L