Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän tämän juhannuksen yksin kotona. Kysykää mitä vaan

Vierailija
22.06.2018 |

Joo, tylsää on. Pitäkää mulle seuraa ja kyselkää ihan mitä vaan!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi huonompaa jussia olla:juuri eronneena pitkästä suhteesta (häiriintyneestä miehestä), ilman mitään tekemistä. Siivoamista ja sitten itken itseni uneen.

- Kerta mies on häiriintynyt, niin etkö ole onnellinen että päätit lopettaa suhteen? Ennen kuin itket, mieti kaksi kertaa onko mies sen arvoinen.

Hei S!

- Hei hei, t. L

Vierailija
42/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans yksin, ulkomailla, ulkona sataa vettä, jääkaappi on tyhjä ja työstressi huipussaan koska pahin viikko vuodesta menossa. Siemailen rommia ja katson jalkapalloa. Ei varmaan tarvi sanoa että olen myös sinkku... :D N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko Robinin Hula Hula napakasta ana alipan osta?

- Voihan se siitäkin kertoa, ei näistä nykynuorista tiedä mitä meinaavat

Minäkin yksin kotona. Koko rivitalossa ei ole muita kotona kuin minä.

En jaksanut mennä suvun mökille hälinään. Nautin hiljaisuudesta. Tuulesta huolimatta kävin pyöräilemässä, vähän sain ompelujakin aloitettua.

Osaatko nauttia yksinolosta vai onko se välttämätön paha?

- Hui, onpa jotenkin karmivaa, yksin koko rivarissa.. Mitä ompelet?

Toisinaan osaan, toisinaan taas pelkään olla yksin. Enemmän kyllä pidän seurasta, on jotenkin turvallisempi olo nukkua.

Vierailija
44/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans yksin, ulkomailla, ulkona sataa vettä, jääkaappi on tyhjä ja työstressi huipussaan koska pahin viikko vuodesta menossa. Siemailen rommia ja katson jalkapalloa. Ei varmaan tarvi sanoa että olen myös sinkku... :D N35

- No höh :( Mutta onneksi on rommia

Vierailija
45/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp jussista

Vierailija
46/46 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp jussista

- Jaa, pienenä tykkäsin koska sai (yrittää) valvoa myöhään katsoen kokkoa, mutta sitten eräänä juhannuksena tapahtui jotain joka vei fiilikset koko juhlasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi