Vietän tämän juhannuksen yksin kotona. Kysykää mitä vaan
Joo, tylsää on. Pitäkää mulle seuraa ja kyselkää ihan mitä vaan!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli Wouden kuolinsyy?
Oisko ollut päihteet, viralliset sairauskohtaus.
t. se sinkku jussin viettäjä ei ap
Miten tapasit miehesti? Oliko se rakkkautta heti?
Asutko kerrostalossa? Onko hiljaista? Täällä ei ole hiljaista kun on niin perkeleesti ulkolaisia naapureina 😡
- Omakotitalossa, naapurin lapset kirkuu välillä kuin pistetyt siat ja teinit huudattaa mopojaan välillä. Voi mätä, se on kyllä rasittavaa!
Luuletko olevasi jotenkin harvinaisuus? Meitä yksin olevia on tuhansia. Ei tässä mitään erikoista ole.
- En. Minä vain satun olemaan yksi näistä tuhansista, joka haluaa jutella jollekulle.
Miten joillain naisilla on heti tylsää, kun mies ei ole mukana. Etkö osaa nauttia omista jutuista???? En tajua
- Niin, en tiedä mikä joitain naisia vaivaa. Kyllä mä yleensä osaan nauttia, mutta tälle illalle oli niin paljon odotuksia ja suunnitelmia että mieliala lässähti. Lisäksi olen ollut koko viikon jo yksin, alkaa olemaan idea pankki jo aika tyhjä.
Mulla on kolme hyvää kirjaa seurana, eipä tuu tylsää...
Miten tapasit miehesti? Oliko se rakkkautta heti?
- Koulussa, tuijoteltiin toisiamme luokan ikkunasta ja kuljettiin aina samalla bussilla. Mä olin kuolannut sen perään jo jonkun aikaa, mutten uskaltanut edetä. En olisi ikinä uskonut että tollanen mies voisi kiinostua musta, mutta yhtenä päivänä se tuli bussissa viereen istumaan ja alettiin höpöttelemään. Nyt 10 vuotta myöhemmin olen vieläkin vähän äimänä että meistä tuli oikeasti pari :D
Mulla on kolme hyvää kirjaa seurana, eipä tuu tylsää...
- Mitä luet?
Ap asutko oulussa?
- En asu
Lajitteletko ihmisiä eri kasteihin koulutuksen tai työn perusteella, ovatko paremmin palkatut ihmiset parempia ihmisiä?
Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Masturbointia ei lasketa.
Yks on dekkari ja kaks on trilogian ensimmäisiä osia... Elena Ferranten Loistava ystäväni on lukuvuorossa...
Lajitteletko ihmisiä eri kasteihin koulutuksen tai työn perusteella, ovatko paremmin palkatut ihmiset parempia ihmisiä?
Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Masturbointia ei lasketa.
- En lajittele noilla perusteilla, vaan käytöksen. Mielestäni ilkeät ja itsekkäät ihmiset ovat huonompia kuin reilut ja empaattiset ihmiset. Lähtökohtaisesti kaikki ihmiset on minulle samalla viivalla, siinä rahalla ei ole mitään väliä.
Viime viikonloppuna
Miksei sulla ole ketään, jos mies poissa, olet yksin?
Äläkä sano, "kaikki ystävät lähti jonnekin Juhannuksen viettoon"
Erittäin hyvin vastattu.
Onko mielestäsi 2,5kk pitkä aika parisuhteessa ilman seksiä?
Ei voisi huonompaa jussia olla:juuri eronneena pitkästä suhteesta (häiriintyneestä miehestä), ilman mitään tekemistä. Siivoamista ja sitten itken itseni uneen.
Miksei sulla ole ketään, jos mies poissa, olet yksin?
Äläkä sano, "kaikki ystävät lähti jonnekin Juhannuksen viettoon"
- Mulla ei ole enää muita kavereita kuin mun mies. Yksitellen ne alkoi muuttaa kauemmas ja viestittely harveni, kunnes lopulta loppui. Uusia en ole ehtinyt etsimään.
Onko mielestäsi 2,5kk pitkä aika parisuhteessa ilman seksiä?
-On :o
Kertooko Robinin Hula Hula napakasta ana alipan osta?
Minäkin yksin kotona. Koko rivitalossa ei ole muita kotona kuin minä.
En jaksanut mennä suvun mökille hälinään. Nautin hiljaisuudesta. Tuulesta huolimatta kävin pyöräilemässä, vähän sain ompelujakin aloitettua.
Osaatko nauttia yksinolosta vai onko se välttämätön paha?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mies joten mitä sitten. Mun pitäis varmaan avata oma ketju meille sinkuille yksinäisille jussin viettäjille. Sulla on vaan poikkeustila, meillä pysyvämpi.
Mä en jaksa näitä
Mäkin vietän j yksin, muttei mulla ole tylsää olenhan maailman parhaassa ja rakkaimmassa seurassa...
Ai niin mun ystävätär on yhden varatun miehen kanssa, sen nainen luulee miehen päivystävään töissä... tuli vaan mieleen
- Törkeetä
Ap mitkä ovat rakenteelliset mittasi?
- 163cm, 105cm 83cm 105cm
pitäskö tehä meillä yksinäisillä treffit kajaanin peeveebaariin tänään :)
M29
- Liian kaukana
Mä jäin kyllä omasta halusta kotiin, ensin jätin menemättä mökille ja sit kaupunkibileisiin, kun sää on niin kurja ja oon käynyt treenaamassa, saunonut ja grillannut, Lukenut ja nyt kattelen TV:tä. Kävin kaupassa kumppareissa ja pitkässä sadetakissa ja tuuli niin, et meinasin lähteä lentoon...
- Kuulostaa ihan kivalta. En mäkään mitään bileitä halua, olisi vain seuraa. On kyllä pirullinen tuuli!