Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi televisio-ohjelmissa aina miehet grillaavat?

Vierailija
22.06.2018 |

Onko oikeassa elämässä olemassa grillaavia naisia ollenkaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin min grillaan. MIes ei keskity hommaan, ja sen grillattavat palaa karrella AINA.

Vierailija
2/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varma ero jos mies ei grillaa, jos muita miehiä paikalla vaikka vaimo olisi kuinka moderni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset osaa grillata ja kädet ei kestä kuumuutta kun pitää makkaroita käännellä. Olis kyllä hyvä jos ruokaohjelmissa naiset grillais 👍

Vierailija
4/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman huippukokit on miehiä.

Naiset sitten lämmittää eineksiä koulujen keittiöissä ja ABC:llä.

Ja tietenkin kotonaankin.

Ja mitä ihmeen ohjelmia edes tarkoitat?

Vierailija
5/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä hoidan aina grillauksen ja olen nainen.

Vierailija
6/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vihanneksia ei voi grillata 😂

Vierailija
7/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset osaa grillata ja kädet ei kestä kuumuutta kun pitää makkaroita käännellä. Olis kyllä hyvä jos ruokaohjelmissa naiset grillais 👍

Kyllähän mts-Linnea grillaa. Viimeksi aamulla.

Vierailija
8/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kääntelee makkaroita paljain käsin? Sitä varten on pihdit.

Telkkariohjelmissa miehet grillaa, kun naisen tehtävänä on valmistaa salaatit ja muut lisukkeet. Nainen myös esivalmistelee lihat, hoitaa kattaukset ja tietenkin siivoaa jäljet grilliä myöten. Mies kääntelee pari pihviä, juo olutta ja on niin mestarikokkia.

Vierailija
9/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset hoitavat Kankkusta.

Vierailija
10/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset hoitavat Kankkusta.

Ai omaa vai hedoniksen?

Vierailija
11/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkariohjelmissa miehet grillaa, kun naisen tehtävänä on valmistaa salaatit ja muut lisukkeet. Nainen myös esivalmistelee lihat, hoitaa kattaukset ja tietenkin siivoaa jäljet grilliä myöten. Mies kääntelee pari pihviä, juo olutta ja on niin mestarikokkia.

Kuka voi olla niin neiti ettei pysty kääntelemään makkaroita paljain käsin

Vierailija
12/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen kunniaksi vaikka Juhaa.

Vierailija
13/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei kestä. Mitä nyt muori pesi päniköitä lapsuudessani. Kuumaa vettä padasta, pulveria perään ja juuriharjan tasaisella kuuraamaan.

Vierailija
14/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole grillannut koskaan, se on miehen hommia. Mikäs siinä, valmistan 9kk vuodessa muuten ruuat joten sopii hyvin.

Vierailija
15/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaaminen ei sovi naisen hektiselle luonteelle. Pitäisi vahtia grilliä rauhallisesti paikallaan ollen, pahimmillaan jossain sivummalla tapahtumien ytimestä.

Vierailija
16/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako sataa kertaa olet postannut tämän saman "oman totuutesi" palstalle?

Väsyneempää jankkaajaa saa hakea. Tai ehkä kuitenkin eri elintasot uusperheessä- ja naiset tekee kaikki kotityöt aina-jankkaajat ovat kanssasi samalla viivalla.

Vierailija
17/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena grillaan muutakin kuin makkaraa ja pihviä. Miehet ei keksi laajentaa tarjontaa yhtään. Grilli se laadun määrää. Kunnon kaasu-Weber ja ykkösluokan tarjottavat. EI mitään Extra, Rainbow, Atria-huttua. Olen innostunut myös savustamaan viime kesänä. Itse savustettu lohi on ihan parasta.

Vierailija
18/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole grillannut koskaan, se on miehen hommia. Mikäs siinä, valmistan 9kk vuodessa muuten ruuat joten sopii hyvin.

Eli kalapuikkoja, maksalaatikkoa, purkkihernaria ja makaronimössöä?

Eihän palstan naiset osaa edes vettä keittää ilman että se palaa pohjaan.

Vierailija
19/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillisti kirjoitti:

Itse naisena grillaan muutakin kuin makkaraa ja pihviä. Miehet ei keksi laajentaa tarjontaa yhtään. Grilli se laadun määrää. Kunnon kaasu-Weber ja ykkösluokan tarjottavat. EI mitään Extra, Rainbow, Atria-huttua. Olen innostunut myös savustamaan viime kesänä. Itse savustettu lohi on ihan parasta.

Lol, se on kaasu uuni, vain puulla voi grillata.

Vierailija
20/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaava nainen on ihanuus! Usein nuoret naiset vieroksuu makkaraa. Varmaan pelkäävät lihovansa parista käivärästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi