Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi televisio-ohjelmissa aina miehet grillaavat?

Vierailija
22.06.2018 |

Onko oikeassa elämässä olemassa grillaavia naisia ollenkaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman huippukokit on miehiä.

Naiset sitten lämmittää eineksiä koulujen keittiöissä ja ABC:llä.

Ja tietenkin kotonaankin.

Ja mitä ihmeen ohjelmia edes tarkoitat?

Miksiköhän ne miehet ei sitten huolehdi kaikesta ruuanlaitosta, kun kerran ovat siinä niin hyviä? Miksi naisten on kuitenkin pakko aina ne ruuat tehdä, vaikka joka kodissa asustaa tuollainen miespuolinen mestarikokki?  Minun puolesta ainakin mies saisi tehdä ruuat aina, mutta eipä tee.  Miksi miehet heittävät kykynsä hukkaan, eivätkä see ruokaa, vaikka luonnostaan jo ovat niin hyviä kokkeja. Miksi naisten on pakko olla tekemässä niitä ruokia, kun kerran kuitenkin osaavat vain lämmittää eineksiä? Eikö meillä kaikilla olisi paljon perempi elämä, jos isät/ja miehet alkaisivat huolehtia 

kaikesta ruuanlaitosta, sekä perheissä, että muualla? Ja vapautettaisiin naiset kaikesta keittiöön liityvästä? Keittiö voisi olla täysin ja vain miehen valtkuntaa. Ja kaikki kiittäisi. Ainakin naiset.

Monet miehet huolehtivatkin. Sekä tykkäävät häärätä siellä keittiössä sen vaimokkeenkin kanssa. Mikä nyt ahdistaa? Pitäisikö sinun hommata ihmissuhde?

Vierailija
42/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasulla grillaa vaikka lapsi mutta sitten kun puulla tai hiilillä niin ei taida kuin harvoilta naisilta onnistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, miksi maailman huippukokeista miehiä on 99.999%?

Palstamammat ovat kädettömiä, kananmunan keittäminenkin on "raskas kotityö".

No miksei ne miehet sitten ala vastaamaan kaikesta ruuanlaitoista vaikkapa siellä kotona? Mikä estää? miehet saa olla vaikka 100% kokkeja, joka ikinen. Minä en vastusta,, vaan huokaisen helpotuksesta. Vihdoinkin pääsisi valmiiseen pöytää.  Kukaan nainen ei varmasti vastusta sitä, että mies valmistaa kaiken ruuan kotona ja muuallakin. Kunhan ruoka on hyvää ja monipuolista. Todella hyvä, jos kaikki miehet on parempia kokeja kuin naiset. Sittenpähän nykyajan tytöt saa kunnon miehiä, jotka osaa tehdä ruokaa. Hyvä juttu. Ei naisten sitten tarvitse osata ruokaa laittaakaan. Tehkööt miehet kun kerran osaavat.

Vierailija
44/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei ne miehet sitten ala vastaamaan kaikesta ruuanlaitoista vaikkapa siellä kotona? Mikä estää? miehet saa olla vaikka 100% kokkeja, joka ikinen. Minä en vastusta,, vaan huokaisen helpotuksesta. Vihdoinkin pääsisi valmiiseen pöytää.  Kukaan nainen ei varmasti vastusta sitä, että mies valmistaa kaiken ruuan kotona ja muuallakin. Kunhan ruoka on hyvää ja monipuolista. Todella hyvä, jos kaikki miehet on parempia kokeja kuin naiset. Sittenpähän nykyajan tytöt saa kunnon miehiä, jotka osaa tehdä ruokaa. Hyvä juttu. Ei naisten sitten tarvitse osata ruokaa laittaakaan. Tehkööt miehet kun kerran osaavat.

Tiesitkö että katkeruus mädättää mielen?

Vierailija
45/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman huippukokit on miehiä.

Naiset sitten lämmittää eineksiä koulujen keittiöissä ja ABC:llä.

Ja tietenkin kotonaankin.

Ja mitä ihmeen ohjelmia edes tarkoitat?

Miksiköhän ne miehet ei sitten huolehdi kaikesta ruuanlaitosta, kun kerran ovat siinä niin hyviä? Miksi naisten on kuitenkin pakko aina ne ruuat tehdä, vaikka joka kodissa asustaa tuollainen miespuolinen mestarikokki?  Minun puolesta ainakin mies saisi tehdä ruuat aina, mutta eipä tee.  Miksi miehet heittävät kykynsä hukkaan, eivätkä see ruokaa, vaikka luonnostaan jo ovat niin hyviä kokkeja. Miksi naisten on pakko olla tekemässä niitä ruokia, kun kerran kuitenkin osaavat vain lämmittää eineksiä? Eikö meillä kaikilla olisi paljon perempi elämä, jos isät/ja miehet alkaisivat huolehtia 

kaikesta ruuanlaitosta, sekä perheissä, että muualla? Ja vapautettaisiin naiset kaikesta keittiöön liityvästä? Keittiö voisi olla täysin ja vain miehen valtkuntaa. Ja kaikki kiittäisi. Ainakin naiset.

Monet miehet huolehtivatkin. Sekä tykkäävät häärätä siellä keittiössä sen vaimokkeenkin kanssa. Mikä nyt ahdistaa? Pitäisikö sinun hommata ihmissuhde?

No piru, sehän tässä ahdistaakin, kun on se ihmissuhde. Mutta mies ei osaa edes niitä kalapuikkoja lämmittää. Olispa nyt mullekin sattunut se mestarikokki. Itseasiassa en tunne yhtään miestä tässä ikäluokassa, joka tekisi ruokaa. Joka naapurissakin nainen huolehtii ruuanlaitosta. Jospa nuoripolvi olisi jo jalostuneempaa. Mikään ei ole parempaa kuin kokkaava mies. Joka siis tekee kunnon ruokaa, eikä vain grillaa sitä makkaraa. Ja siivoaa vielä keittiönkin.

Vierailija
46/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että katkeruus mädättää mielen?

Ja mitäköhän katkeraa tässä sitten oli? Jos mies kerran on parempi ruualaittaja, niin eikö se ole selviö, että  hän sitten tekee ne ruuat?

Vierailija
47/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, voiko kananmunia keittääkin????

T:palstamamma

Vierailija
48/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasulla grillaa vaikka lapsi mutta sitten kun puulla tai hiilillä niin ei taida kuin harvoilta naisilta onnistua?

Muista naisista en tiedä, mutta minä naisena osaan kyllä käyttää hiiligrilliä. Mies valitettavasti ei, mutta ei se kyllä osaa muutenkaan mitään ruokaa laittaa. Ei mies kyllä osaa grillata kaasullakaan, tai en tiedä, kun ei halua, että meille sellainen hankittaisiin.

Vierailija
49/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän tuo voi olla edes mahdollista sitten että tämän lähes viidenkymmenen vuoden aikana olen aina joutunut hoitamaan grillaamisen. Miehistä ei ole edes siihen.

Eikä savustamaan, tai mihinkään ruoanlaittohommiin. V••u kinkunkin leikkaan, paistettuani.

Onpa jännää , että kaltaisesi miesten vihaaja ei ole onnistunut suhteissaan.

Voi luoja. Kuvitteletko tosiaan, että nainen on miesvihaaja, jos sen ukko ei osaa tehdä ruokaa?  Ja luuletko, että suhde on epäonnistunut, jos ukko ei osaa kokata?  Kerronpa sinulle salaisuuden. Suurin osa yli 50-vuotiasta ukoista ei osaa tehdä minkään näköistä ruokaa. Ei edes lämmittää niitä eineitä.   Eikä se tee naisesta miesvihaajaa, jos se ukkeli ei tee ruokaa. Toki jokainen näistä naisista olisi iloinen, jos joskus saisi istua valmiiseen pöytään, mutta siitä voi vain haaveksia. Ja onko väärin/kiellettyä sanoa, että mies ei osaa tehdä ruokaa? Miksi sitä ei saa sanoa ?  Jos ei osaa, ei osaa. Ei meilläkään mies tee koskaan ruokaa. Ei osaa . Eikä se siitä suutu, eikä se käy sen kunnialle, vaikka minä sanon sen ääneen.  Ei tuon ikäluokan ukoista juuri kukaan tee ruokaa. Ihan normaalia.  Mutta onhan se kurjaa vastata yksin ja aina ruuanlaitosta. Jos sinä et tee ruokaa, sitä ei tee kukaan :(

ohis

Vierailija
50/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin grillaan ja usein teen ne makkaratkin ihan itse.

Mä oon vähä hifistelijä grillaaja vaikka nainen olenkin.

Mikä on optimimitta makkaralle? Oletko huomannut yhteneväisyyttä muiden asioiden kanssa? Jos tiedät mitä tarkoitan.

Mulle tolla mitalla ei oo väliä, kunhan maistuu hyvältä.

Vierailija
51/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huippukokin mitta? Se että esiintyy jonninjoutavissa tv-ohjelmissa?

Vierailija
52/52 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin miehet on kautta historian olleet ne jotka ovat teidät "voimaantuneet"  eines-naisetkin ruokkineet. Ilman miehiä sinäkin asuisit luolissa ja söisit juuria.

HV

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä