Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kyse

hämillään
22.06.2018 |

Moi kaikille. Työpaikallaleni tuli töihin viime vuoden loppupuolella ihana nuorehko nainen. Oli alkuun varattu, mutta myöhemmin single. Nyt on taas varattu tai ainakin tapailee jotakuta. Meillä kahdella on melko paljon ikäeroa,

Koko sen ajan kun olemme tunteneet, niin hän on luonut minuun katseita, niiden ollessa joskus lyhyitä ja joskus pidempiä. Salaakin hän on mua vilkuillut. Punastelee ihan aina seurassani, nauraa joillekin läpilleni ja ihan alkuun oli jopa paniikissa lähelläni, eli sekoili sanoissa tai ei kuullut mitä sanon tai jopa vapisi/tärisi lähelläni.

Hän voi punastua jopa pelkästä katseestani, silmiin katsomisesta, hymystäni tai siitä, että huomioin hänet väkijoukossa puhumalla vain hänelle tai jopa vaan siitä että tervehdin häntä. Tai jos vaikka kosken hänen käteensä niin punastuu. Kehuista punastuu myös. Usein hakeutuu myös paljon lähemmäksi minua kuin kukaan muu nainen ja silloinkin punottaa.

Pitääkö hän minusta ja jos pitää, niin miksi hän ei tee mitään aloitetta...Niin ja jos tuo kaikki on jotain kiinnostusta mua kohtaan, niin miksi pitää tapailla jo jotain uutta exän jälkeen....Vai onko kyse ikerosta ja siksi antaa olla mun kanssa homman vaan tolla asteella..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi kannattanut tehdä aloite jo kuukausia sitten. Nyt voi olla jo liian myöhäistä.

Vierailija
2/2 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi pitänyt. Kiinnostunut olin jo silloin alussa, mutta olin varattu. Tosin suhde oli menossa karikkoon jo silloin. Nyt olen single. Tuo etten ollut aiemmin single, oli yksi syy miksen tehnyt mitään.  Toinen syy oli se, etten voi mitenkään uskoa hänen pitävän minusta koska ikäeroa on meillä lähes 20v. En tiedä tietääkö hän minun olevan nyt sinkku, koska en sitä ole kellekään mainostanut. Kolmas syy oli se, etttä pelottaa itseni nolaaminen koska sama työpaikka ja siksi helvetin vaikeeta tunnustaa tykkäävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme