Minulla on perversio, jota häpeän
Minulla on perversio, jota häpeän. Minulla on nimittäin tapana pitää saunan ikkunaa auki, kun saunon talvisin taloyhtiön saunavuorolla. Ei, en pidä ikkunaa auki sen tähden, että joku ohikulkija näkisi minut alastomana saunassa - sauna on kellarikerroksessa, kapea ikkuna puoli metriä maan pinnan yläpuolella, eikä ikkuna anna kadulle päin, vaan nurmikolle.
Kutsun tätä perversioksi sen tähden, että en tunne ketään muuta, jonka mielestä olisi kivaa pitää saunan ikkunaa auki talvella, kun ulkona on -15 astetta pakkasta. Minun mielestäni taas se on aivan ihanaa, kun toiselta puolelta tulee sisään kylmää, happirikasta ilmaa, ja toiselta puolelta tulee kuumaa löylyä. Saunakin täyttyy samalla kokonaan harmaasta höyrystä.
Pidätkö sinä saunan ikkunaa auki pakkasilla?
Kommentit (11)
Joo, joskus pidin mut sitten huoltomies sulki meidän saunan ikkunan pysyvästi. Menee kuulemma kiukaan termostaatti sekaisin eikä osaa lämmittää kiuasta oikein. Että tällaista haittaa huoltofirmalta, kiusa se on pienikin kiuas.
Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus pidin mut sitten huoltomies sulki meidän saunan ikkunan pysyvästi. Menee kuulemma kiukaan termostaatti sekaisin eikä osaa lämmittää kiuasta oikein. Että tällaista haittaa huoltofirmalta, kiusa se on pienikin kiuas.
Sori, korjaan kirjoitusvirheeni: Kiusa se on pienikin kiusa.
Sama kuin laittaisi pään kuumaan leivinuuniin ja jalat pakastimeen.
Perversio? Eli saat siitä jotain seksuaalista tyydytystä?
Minulla on sellainen perversio, että vihaan tylsiä ihmisiä joiden elämän kiinnostavuudet liikkuvat typerissä aloituksissa.
Minulla on aina ollut sellainen ongelma, että tuntuu kuin saunassa ollessa loppuisi raitis ilma. Samalla tapaa jos huoneessa on tunkkainen ilma, tai esim savuisessa grillikodassa. Pakko ryysätä ulos happea saamaan.
Ikkunan avaaminen voisi auttaa. Nautin muuten suunnattomasti kylpylässä, jossa on lämmin ulkoallas. Varsinkin pakkasella. Ihanaa kun saa hengittää raikasta ilmaa ja pulikoida lämpimässä vedessä.
Perversioksi en luokittelisi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen perversio, että vihaan tylsiä ihmisiä joiden elämän kiinnostavuudet liikkuvat typerissä aloituksissa.
Kuulostat ihmiseltä jonka saa iloa muille ilkeillessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihmiseltä jonka saa iloa muille ilkeillessään.
Vihaaja vihaa, pelkurit ilkeilee.
En pidä eikä saunassa ole ikkunaa. Sen sijaan tuon siirrettävän ilmastointilaitteen saunan alalauteelle.