Naisten hyppykuvat. Miksi?
Miksi te naiset otatte niitä hyppykuvia esim. rannalla? Mikä niissä on se juttu? Mitä ne teille merkitsee? Mitä niillä halutaan kertoa? Mikä, miksi, mistä tää ilmiö on?
Joistain syystä itseäni (mies) nuo kyseiset hyppykuvat eivät yhtään kiinnosta. Mulla on myös tunne että useimmat miehet ovat kanssani samaa mieltä tästä asiasta. Mutta kysytään, Mitä te miehet ajattelette naisten hyppykuvista? Jos ette pidä niistä niin osaatteko kertoa miksi ne eivät viehätä?
Kommentit (39)
Kai niitten on tarkotus näyttää hauskoilta ja energisiltä.
Itse tykkään hyppykuvista ja olen lihava mies. näytän hauskalta kun kuva tulee alasottovaiheessa juuri ennen kun laskutelineet on maassa.
Vosut esittelee itseään ja ilmaisevat samalla olevansa energisia ja sitomattomia, oman elämänsä sankareita-hyppäävät ja eivät kysy mieheltä lupaa :)
Kai niistä hyötyy sen että näkee sen kropan vähissä vaatteissa niin ei tarvitse pettyä jos kroppakuvaa ei ole.
Olen nainen, ja arvelen, että on tarkoitus näyttää omaa elinvoimaisuutta, mitä se ikinä tarkoittaakin.
Hyppiminen kuuluu myös lapsuuteen, joten aikuinen, joka haluaa näyttää itsensä hyppimässä, liittää itseensä positiivisiksi kokemiaan merkityksiä lapsuudesta. "Olen vilpitön, avoin, leikkisä kuin lapsi."
"Jaksan ja haluan hyppiä eli, olen nuori/nuorekas, liikunnallinen ( kimmoisa, notkea), tai luonteeltani vauhdikas, innokas. Hypin ilosta, olen huumorintajuinen. En ota elämää haudanvakavasti."
Toistuvat hyppimiskuvat kertovat kuitenkin: "Olen myös lapsen tavoin haavoittuvainen, tarvitsen jonkun, joka hyväksyy minussa olevan pienen tai nuoren tytön. En halua myöntää sitä, että tahdon sinun näkevän minut iloisena reippaana Peppi Pitkätossuna, joka pitää hauskaa mutta haluan myös pitää option kiukutella, murjottaa, käyttäytyä lapsenomaisesti. Haluan että ihailet minua!"
Hyppykuvat on niin klisee. Melkein jokatoisella naisella on tinderissä hyppykuva! Ehkä siitä kuvasta saa voimaannuttavaa energiaa ja tuntee itsensä supernaiseksi 😁
Toimiiko hyppykuva miehellä? Nyt naiset mielipide kannattaako miesten pomppia kuvissa?
Ovat laumasieluja, kaikki pitää olla samanlaista kuin muilla. Ei ainoatakaan omaa ajatusta ole aivoista lähtenyt.
Luulen että noiden kuvien pointtina on esitellä vartalo ilman että sen tekisi alusvaatteissa vessan peilin edessä eli on ns hyväksytympi tapa näyttää että "hei minä muuten en ole läski"
Hyppykuvassa tissit on terhakat jos ajoitus on oikea 😉
Ihmisen energisyyden kyllä aistii ihan normaalistakin, ei hyppy, kuvasta. Liittyiskö tämä ilmiö myös johonkin tietoisuus- / "sosiaali" -tasoon?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko hyppykuva miehellä? Nyt naiset mielipide kannattaako miesten pomppia kuvissa?
Tämä on hyvä kysymys.
Onko nää sellaisia hassunhauskoja "tilannekuvia", jossa se tilanne joudutaan lavastamaan 31 krt ennen kuin tulee sopiva otos.
Miettikääpä joukko miehiä hyppäämässä ilmaan yhtä aikaa, kenties käsikädessä, naamallaan riemuidiootin hymy, #boypower #finnishboy #boysarestrong
Viime kesänä Kreikassa yksi nuori venäläispari rannalla nauratti. Muija hyppi hiekassa ja vedessä mitä ihmeellisimmissä asennoissa ja poika kuvasi. Ikää tais olla n. 16.
Ap, otan just sellaisia kuvia kuin halua, hypyllä tai ilman. Ei kiinnosta vähääkään mitä mieltä sinä tai mainitsemasi muut miehet ovat kuvistani.
Älä katso jos et tykkää.
Hyppykuvat näyttävät siltä, että emoalus haluaa noukkia maasta mammoja kokeisiinsa.
I allways wanted you to go, into space man...
Mikä ihme on hyppykuva? Joku niin suosittu asia, että on saanut jo klassikon maineen? kaikki tietää mikä se on, koska hyppykuva on ilmiö?
Minä en tiedä. Anteeksi.
Kommentaista päätellen miehet pitää naisten hyppykuvia myös humoristisina. Naisten hypäämisessä onkin samaa kömpelyyttä kuin naisten pallon heitossa - miesnäkökulmasta katsottuna. Miehet ovat yleensä näissä kahdessa asiassa selvästi naisia parempia. Jos nainen siis yrittää hyppykuvalla kertoa jotain vapaudestaan niin se tuntuu miehestä humoristiselta.
Rohkeutta. Ei suostu elämään patriarkaalisten normien mukaan enää!