Miesystäväni tykkää kainalokarvoista ja alapään karvoista
Olen 30v nainen ja mies on myös 30v. Olen "oppinut" siihen että kainalot ja alapää "pitää" ajella. Eilen miesystäväni kertoi että tykkää jos naisella on karvoitusta, eikä tarkoittanut että siisti karvoitus vaan luonnolliset karvat. Kerroin että mulla on todella tummat ja tuuheat karvat jos annan niiden kasvaa vapaasti ja siitäkö mies vasta innostuikin. On vähän vaikea suhtautua tälläiseen kun teini-iästä asti on sitä karvattomuutta joka paikassa ylistetty ja ruvennut itsekin ajattelemaan että karvattomuus on se "normaali" juttu. Rahaa ja aikaa tietysti säästyy jos annan karvojen kasvaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin yhtenä talvena kun asuin kaukana pohjoisessa kainalokarvoja 3 kk tai vähän yli 3 kk. Tuon ajassa karvat olivat ehtineet kasvaa reilusti ja näyttivät niin hurjilta, että oli pakko ajella. Ne oli ihan kuin jollain karvaisella miehellä... Säikähdin itsekin näkyä! 😵
News flash! Naisella on kainalo- ja häpykarvoja siinä missä miehelläkin. Oppikaa jo pois ajatuksesta, että ne olisivat miesten karvoja. Ne ovat naisellisia.
Aivan! Naiselle kasvaa naisen karvoitus, sellaiset mitä ei ole tytöillä. Miehelle kasvaa sitten miehen karvoitus.
Nainen ei ole lapsi.
Kuljetko kesällä hihattomissa julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi kaunista serkun kesähäissä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi kaunista serkun kesähäissä =)
Kauneus ei ole kainalokarvoista kiinni. Naisia on kauniita ja sitten vähemmän kauniita. Kainalokarvoitus kauniilla naisella ei tee hänestä millään tavalla rumaa.
T Mies
Miehesi voisi tulla pyörittelemään minun puskaani. Karvani ovat jopa 6cm pitkät;)
Karvat ne viimeisinä naista rumentavat. Ja ei siinä että karvanpoisto on ehkä työlästä ja kivuliasta, mutta kun myös lopputulos on ankean näköinen..ainakin näin miehen silmään...silokroppaa ja normiroppaa jos vertaa keskenään niin vähän ku vertaisi siilitukkanaista ja puolimetritukkaista
Vierailija kirjoitti:
Mulla luonnollisena:
- kainalokarvat n. 5 cm
- nännikarvat, vaihtelevat, yksittäiset voivat ylittää 10 cm
- navanaluskarvat n. 1 cm
- alapääkarvat n. 7 cm
- säärikarvat n. 1 cm
- viikset n. 0,5 cm, suurin osa vaaleita
- leukakarvoja yksittäisiä n. 0,5 cm + vaaleita laajemmin
- kulmakarvat nyppimättöminä muodottomat, ei kaarta eilä selkeää rajaa
- nenäkarvat näkyy
- lisäksi vähän joka puolella olevia vaaleita karvoja alle 1 cmOttajia? ;)
Jos oot nainen niin ottasin, ainakin karvojen takia.
Karvaton alapää ja karvattomat kainalot on vain lapsilla. Sitäkö miehet haluavat? Kunhan kysyn.
Kyllähän karvapimpuli aina kynityn broilerin voittaa. Harva kuitenkaan sokeroi. Mut kukin tyylillään
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin yhtenä talvena kun asuin kaukana pohjoisessa kainalokarvoja 3 kk tai vähän yli 3 kk. Tuon ajassa karvat olivat ehtineet kasvaa reilusti ja näyttivät niin hurjilta, että oli pakko ajella. Ne oli ihan kuin jollain karvaisella miehellä... Säikähdin itsekin
Anna kasvaa! Ihmetyttää nämä "oli kuin jollain miehellä" ym. -kommentit. Jos ne naisen kehossa kasvaa, niin silloin ne jo määritelmällisesti ovat naiselliset. Olet vain karvainen nainen, et "kuin jokin karvainen mies". Naisella on täysi potentiaali olla lähes yhtä karvainen kuin mieskin, mutta tämä vaihtelee yksilöllisesti todella paljon ihan jo geeneistä riippuen. Etnisyyskin voi vaikuttaa. Toisillakarvst ovst lähes näkymättömät, toisilla hyvinkin karkeat, joillain taas jotain siltä väliltä. Tulisi ymmärtää, ettei mikään näistä vaihtoehdoista ole yhtään sen enemmän tai vähemmän nainen kuin mikään muukaan. Kyse on luonnollisista yksilöllisistä eroisra. Kauneusihanteet ja kulttuuri ovat sitten asia erikseen.
News flash! Naisella on kainalo- ja häpykarvoja siinä missä miehelläkin. Oppikaa jo pois ajatuksesta, että ne olisivat miesten karvoja. Ne ovat naisellisia.