Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi miestä 43v. ja 46v. olla pari tuntia keskenään mökillä?

Vierailija
22.06.2018 |

Juu siis kysymys otsikossa. Kaupassa pitäisi käydä, mutta miehet eivät halua lähteä mukaan. Haluaisivat jäädä mökille.

Mietittiin kälyn kanssa, että uskaltaisiko ne jättää. Lähin paikkakunta kauppoineen on n. 20 km päässä.

Veljekset ovat ikäisekseen ihan fiksuja ja järkeviä. Vähän ovat krapulaisia, mutta eivät paljon. Mökki on järven rannalla eli vesi on tuossa lähellä.

Mitä luulette.

Kommentit (467)

Vierailija
121/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko naapurimökillä joku teinityttö, joka voisi tulla 10€/h vahtimaan miehiä pariksi tunniksi etteivät tee keskenään typeryyksi. . Teini tulisi varmaan mielellään tienaamaan muutaman kympin.

Ei kyllä varmasti tulisi :D Setämiesten kesävahti, hrr.

Vierailija
122/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut taas kokevat tämänkin ketjun negatiivisena miehiä kohtaan? Sisältää toki kliseistä parodiaa miehistä piirteistä...

Mutta:

Enemmän taas kyse naisten keskinäisistä karikatyyreistä: äiti, vaimo, lemmikin omistaminen...

Me naiset nauramme meille, teemme pilaa itsestämme. Nauramme hyväntahtoisesti kliselle meistä ja tavoistamme.

Koska sitä tämä on, jälleen hyvä esimerkki siitä miten vihamielisiä suomalaiset naiset ovat miehiä kohtaan.

Ok. Jännä että mun mies nauraa tuossa vieressä kun luen sille parhaita paloja tästä ketjusta, johon itsekin olen aiemmin jo kommentoinut. Ai juu, mutta sillä onkin huumorintajua eikä edes vihaa tai pelkää naisia. Suosittelen sinuakin kokeilemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinejä tai muitakaan naisia vahtimaan! Ettei vaan käy mitään, krhm, vahinkoa.

Ihana ketju :D

Vierailija
124/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut taas kokevat tämänkin ketjun negatiivisena miehiä kohtaan? Sisältää toki kliseistä parodiaa miehistä piirteistä...

Mutta:

Enemmän taas kyse naisten keskinäisistä karikatyyreistä: äiti, vaimo, lemmikin omistaminen...

Me naiset nauramme meille, teemme pilaa itsestämme. Nauramme hyväntahtoisesti kliselle meistä ja tavoistamme.

Koska sitä tämä on, jälleen hyvä esimerkki siitä miten vihamielisiä suomalaiset naiset ovat miehiä kohtaan.

Ok. Jännä että mun mies nauraa tuossa vieressä kun luen sille parhaita paloja tästä ketjusta, johon itsekin olen aiemmin jo kommentoinut. Ai juu, mutta sillä onkin huumorintajua eikä edes vihaa tai pelkää naisia. Suosittelen sinuakin kokeilemaan. 

Joko miehesi yhtä todellinen kuin joulupukki, tai surullisempaa....miehesi on täysin tossun alla, eikä uskalla sanoa mitä ajattelee.

Ah, koska en pidä miestä väheksymistä hauskana, niin minulla ei ole huumorintajua?

Vierailija
125/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko naapurimökillä joku teinityttö, joka voisi tulla 10€/h vahtimaan miehiä pariksi tunniksi etteivät tee keskenään typeryyksi. . Teini tulisi varmaan mielellään tienaamaan muutaman kympin.

Ootko hullu? Oma miehesi ja et olisi tuon enempää valmis maksamaan laadukkaasta virikkeellisestä hoidosta.

Vierailija
126/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia on aika pitkä aika..mä oon jättänyt yleensä tunniksi keskenään. Eivät oikeastaan oo huomannutkaan kun oon käynyt jossain, kun antaa molemmille omat i-padit, joissa on mukavia ralliohjelmia tai -pelejä.

Pari kertaa oon jättänyt 1,30min..just siksi aikaa, kun joku mielenkiintoinen elokuva kestää!

Vierailija
127/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota kirves.

Vierailija
128/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele jättämään. Kerran jätettiin kaverin kanssa miehet keskenään mökille kun käytiin pikapikaa kaupassa. Toinen oli itkeskellyt ja toinen kostopissannut matolle. Molemmat olivat viikon itkuisia ja takertuvia tapahtuman jälkeen.

Vierailija
129/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50-vuotiaita miehiä ei kyllä kannata jättää yksinään varsinkaan mökille ja silloin kun heidät jättää yksin, niin alussa kannattaa jättää vain vähäksi aikaa kerrallaan. Kahta tai useampaa miestä ei erityisesti kannata jättää keskenään ilman valvontaa, koska joukossa tyhmyys tiivistyy. Minä kerran erehdyin jättämään mieheni 46-vuotiaan mieheni 48 ja 45 vuotiaiden kavereiden kanssa vain vartiksi yksin kotiin ja kun tulin takaisin, niin he olivat tehneet vaikka mitä tihutöitä, kuten työntäneet kissan akvaarioon, tukkineet vessanpöntön niin että vessan lattia tulvi vettä, levittäneet löytämänsä jauhot lattialla olevaan veteen ja sotkeneet juuri pesemäni pyykit kaatamalla niiden päälle kaakaojauhetta ja tiskiainetta.

Vierailija
130/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan eivät mene grillaamaan omin päin tai pilkkomaan puita. Suosittelen laittamaan sekä kirveen että grillin lukkojen taakse siksi aikaa. Annatte niille pari Jallua, tai Tekniikan maailmaa tai perhokalastuslehteä, niin ovat kiltitsti. Myös perämoottori kannattaa laittaa piiloon, etteivät lähde järvelle. Pari kaljaa voi jättää, se ei ole noin isoille miehille vaarallista, mutta ei koko mäyräkoiraa tai koria näkösälle. Muuten juovat ne kaikki, kokemuksesta tiedän, etteivät osaa hillitä sitten jos on liikaa nannaa näkösällä. Makkarat jos syövät kylmänä, siitä ei ole haittaa. Yksi paketti per mies on kuitenkin tarpeeksi.

Ja tikkataulun tikat piiloon siksi aikaa, kun olette poissa!

Vierailija
131/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävintä pitkästä aikaa! Ollaan miehen kanssa yhdessä naureskeltu näitä. 😄😄😄😄

Se onkin hyvä että luette näitä yhdessä. Mies jos yksinään lukisi, voisi tulla painajaisia uniin yksinjätetyistä miehistä. Olet huolehtiva ja rakastava vaimo.

Vierailija
132/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies samaa ikäluokkaa, enkä ole jättänyt yksin edes kotona. Mies tosin väittää, että naapurin Jari 38 v. saa olla yksin. Vähän vaikea uskoa, ja olen miehelle sanonutkin, että Jari saattaa puhua ihan omiaan. Ei siitä kauan ole, kun Jari tuli sunnuntai-iltana hakemaan miestä baariin, vaikka seuraavana päivänä oli työpäivä. En tietenkään päästänyt eikä aikaakaan, kun Jarin vaimo huhuili häntä hädissään pihalla. Selvisi, että Jari oli karannut eikä todellakaan ollut lupaa lähteä baariin. Pointtini on siis, että älkää uskoko, jos miehet väittävät, että kaveritkin saavat jäädä yksin kotiin/mökille.

Vierailija
133/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä uskaltaisi jättää. Jos eroahdistus iskee voivat saada erittäin pahaa jälkeä aikaiseksi. Käykää kysymässä jos naapurustossa olisi joku opiskelija joka pientä korvausta vastaan tulisi katsomaan poikien perään. Jos ei hoitajaa löydy ottaisin pojat kaupoille mukaan ja istuttaisin johonkin terassille juomaa muutaman tuopillisen niin saisitte rauhassa hoitaa ostokset.

Vierailija
134/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokaa mulle "hoitoon", jos ovat komeita! 

Toki. Vien hänet aina mieshoitolaan työmatkojen ajaksi.

Pitäisiköhän perustaa tällanen mieshoitola ja lyhyemmän hoidon tarpeessa oleville miesparkki? Mitä olisitte vaimot valmiita maksamaan hoidosta?

Vierailija
135/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäävät. Jätätte valmiiksi tehtyjä voileipiä, joissa päällä paljon leikkeleitä ja miesten lempiherkkua majoneesia. Juomaksi kaljaa. Kirjoitatte valmiiksi tussilla nimet pulloihin, ettei tule pojille riitaa keskenään. Ja vessaan huolehditte useamman rullan vessapaperia, ettei tartte poikien sitä itsekseen etsiskellä. Vaihtovaatteet tuolille valmiiksi katsottuna, ja uimahousut ja pyyhe, eivät kuitenkaan itse löydä. Kännykät lataukseen, ettei miehiltä lopu akut kesken.

Vierailija
136/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy todeta, että oikein hauska ketju:) Vaan auta armias, jos tekisi vastaavan ketjun naisista, eli että voiko kahta naista jättää hetkeksi keskenään, niin tuloksena olisi apokalyptisiin mittasuhteisiin yltävä lynkkaus:)

Vierailija
137/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kyse mun miehestä ja hänen veljestään, niin missään nimessä heitä ei voisi jättää keskenään pariksi tunniksi. Ryhtyisivät kuitenkin kinaamaan jostakin pikkkuasiasta, vetäisivät herneen tai uuden perunan nenäänsä ja pitäisivät mykkäkoulua koko loppukesän.

Vierailija
138/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy todeta, että oikein hauska ketju:) Vaan auta armias, jos tekisi vastaavan ketjun naisista, eli että voiko kahta naista jättää hetkeksi keskenään, niin tuloksena olisi apokalyptisiin mittasuhteisiin yltävä lynkkaus:)

Yritä.

Vierailija
139/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ois saumaa perustaa Mieshoitola. Olen jo parhaat vuoteni nähnyt ja elänyt, joten ei huolta, että söisin kuormasta. Näytän puolalaiselta kuulamörssäriltä ja painan 137 kiloa. Täyttä lihasta ;D Auktoriteettia löytyy, joten kurinpidollisia ongelmia ei ole. Osaan toki myös askarrella ja lukea satuja.

Voisimme yhdessä vaikka grillailla, pelailla, veneillä jne. ja miesten päikkärien aikaan voisin saunoa ja uida. Pissiksien häätäminen on mun bravuuri.

Vierailija
140/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi niitä miehiä... Nehän on vain isoja lapsia, eihän ne mihinkään pysty. Sotkevat vaan, niin naiset saa taas pistää asiat kuntoon...

Mistä tämä miesviha oikein kumpuaa? Eikö isä kenties rakastanut sinua, vai rakastiko hieman liikaakin?

Voi sua, kompastuit provoon :)   ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi