Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi miestä 43v. ja 46v. olla pari tuntia keskenään mökillä?

Vierailija
22.06.2018 |

Juu siis kysymys otsikossa. Kaupassa pitäisi käydä, mutta miehet eivät halua lähteä mukaan. Haluaisivat jäädä mökille.

Mietittiin kälyn kanssa, että uskaltaisiko ne jättää. Lähin paikkakunta kauppoineen on n. 20 km päässä.

Veljekset ovat ikäisekseen ihan fiksuja ja järkeviä. Vähän ovat krapulaisia, mutta eivät paljon. Mökki on järven rannalla eli vesi on tuossa lähellä.

Mitä luulette.

Kommentit (467)

Vierailija
101/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän ihan särkyy taas tätä ketjua lukiessa.Meitä on kuitenkin paljon naisia, jotka emme yrityksistä huolimatta miestä ole saaneet.Jos teistä ei ole miehistänne huolehtimaan, niin kyllä niille hyvä ja rakastava, turvallinen koti löytyy.Itse olen monesti terassilta löytänyt näitä hylättyjä miehiä jotka ihan oikeasti itkevät ikäväänsä.Kotiin olen niitä vienyt ja paijjannut ja pitänyt hyvänä, että säilyttäisivät vielä uskonsa naisiin.Harmi vaan kun nämä terassimiehet ovat kovin leimaantuneet vaimo-ihmisiinsä, ja yleensä viimeistään aamulla livahtavat etsimään omaa kotiaan.Ihan oma mies olisi kyllä toiveiden täyttymys, mutta haaveeksi taitaa jäädä jos ei tätä miehettömyys ongelmani syytä saada pian selvitettyä, ikäkin kun alkaa jo painaa.

Vierailija
102/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän ihan särkyy taas tätä ketjua lukiessa.Meitä on kuitenkin paljon naisia, jotka emme yrityksistä huolimatta miestä ole saaneet.Jos teistä ei ole miehistänne huolehtimaan, niin kyllä niille hyvä ja rakastava, turvallinen koti löytyy.Itse olen monesti terassilta löytänyt näitä hylättyjä miehiä jotka ihan oikeasti itkevät ikäväänsä.Kotiin olen niitä vienyt ja paijjannut ja pitänyt hyvänä, että säilyttäisivät vielä uskonsa naisiin.Harmi vaan kun nämä terassimiehet ovat kovin leimaantuneet vaimo-ihmisiinsä, ja yleensä viimeistään aamulla livahtavat etsimään omaa kotiaan.Ihan oma mies olisi kyllä toiveiden täyttymys, mutta haaveeksi taitaa jäädä jos ei tätä miehettömyys ongelmani syytä saada pian selvitettyä, ikäkin kun alkaa jo painaa.

0/5, t. oikea järkevä sinkkunainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmaan alapeukkua, mutta itse turvaudutaan joskus älylaitteisiin. (Omat miehet sen ikäisiä, että periaatteessa pärjäävät. Ongelmana hölmöt päähänpistot, jos ovat keskenään pidempään.)

Eli:

YLEAreenassa saatavana kaikki MM pelit, jos antaisitte IPadit eteen ja FIFA pyörimään? Voi laittaa nonstopille. Jokunen tunti hurahtaa miehillä huomaamattaan. Jättäkää pari olutta ja soittakaa vartin välein tarkistus puhelu. Veneestä tulppa piiloon ja työkaluvaja lukkoon.

Tiedän toki, ettei liika ruutuaika milloinkaan hyvästä, eikä suositeltavaa, mutta poikkeustilanteissa tärkeintä kai minimoida riskit? Ehditte kipaista kauppareissun, ennenkuin mitään sattuu.

Monessa perheessä turvaudutaan ajoittain älylaitteisiin miehenvahtina. Harva äiti sitä myöntää. Mutta inhimillistä ja joskus ymmärrettävää.

Vierailija
104/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että vielä löytyy tällaista hyväsydämisyyttä. Pidetään huolta muidenkin miehistä. Olisikohan meidän Seppokin ollut sinun hoidossasi joskus, kun usein eksyy viikonloppuisin pariksi päiväksi.

Vierailija
105/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä antaa kiitos anopille. Mieheni kasvuvuosina anoppi viisaana naisena ilmoitti poikansa partioon. Nyt ei ole huolta etteikö pärjäisi mökillä paria tuntia yksin. Usein on tikkupullataikina odottamassa kun tulen takaisin. Ja hiukan nuoremman serkkunsakin saa pidettyä rauhallisena. Kiitos anopille.

Vierailija
106/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä antaa kiitos anopille. Mieheni kasvuvuosina anoppi viisaana naisena ilmoitti poikansa partioon. Nyt ei ole huolta etteikö pärjäisi mökillä paria tuntia yksin. Usein on tikkupullataikina odottamassa kun tulen takaisin. Ja hiukan nuoremman serkkunsakin saa pidettyä rauhallisena. Kiitos anopille.

Hyvä pointti. Kannattaa katsoa millaiselta kasvattajalta miehen ottaa. Ei myöskään kannata ottaa ihan luovutusikäistä, vaan sellainen joka on jo asunut naisen kanssa ja sisäsiisti.

Vierailija
107/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Onneksi ei ole enää tuota riesaa. Koko ajan piti olla ruokkimassa miestä. Ja tälleen juhannuksena olivat veljensä kanssa aina karkailemassa terassille.

Vierailija
108/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvullemme kuuluvan vanhan huvilan vintillä on hieman kyseenalaisia lehtiä vuosien takaa. Saattaapa niissä hiukan povenkaarta näkyä ja reittä vilahtaa. Olisiko soveliasta antaa näitä viihdykkeeksi poissa olon ajaksi, vai villiintyykö mies polo liikaa ja karkaa takkahormin kautta vieden veljensäkin maailmalle ?

Vierailija
109/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmaan alapeukkua, mutta itse turvaudutaan joskus älylaitteisiin. (Omat miehet sen ikäisiä, että periaatteessa pärjäävät. Ongelmana hölmöt päähänpistot, jos ovat keskenään pidempään.)

Eli:

YLEAreenassa saatavana kaikki MM pelit, jos antaisitte IPadit eteen ja FIFA pyörimään? Voi laittaa nonstopille. Jokunen tunti hurahtaa miehillä huomaamattaan. (Jos olette rippeitä, palaatte alle 2 tunnissa. Normi ruutuaika per päivä lomalla?). Jättäkää olutta ja soittakaa vartin välein tarkistuspuhelu. Veneestä tulppa piiloon ja työkaluvaja lukkoon.

Tiedän toki, ettei liika ruutuaika milloinkaan hyvästä, eikä suositeltavaa, mutta poikkeustilanteissa tärkeintä kai minimoida riskit? Ehditte kipaista kauppareissun, ennenkuin mitään sattuu.

Monessa perheessä turvaudutaan ajoittain älylaitteisiin miehenvahtina. Harva sitä myöntää. Mutta joskus se on pienin paha. Viikolla olin kahdessa työpalaverissa illalla. Mies sai katsoa molempina iltoina pelin ja lämmitti itse ruokaa mikrossa. Olin kotona ennen nukkumaanmenoa.

Töissä pärjää hyvin, harrastaa urheilua ja kavereitakin on. Esimiehen kanssa ei ole vaimojenvartissa tullut esiin mitään huolenaiheita.

Vierailija
110/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa mulle "hoitoon", jos ovat komeita! 

Vierailija
111/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa taas typerä "keskustelu".

Vierailija
112/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarmo! Sun piti olla kännykkäkiellossa.

Veljesi jo kertoikin mitä siellä mökillä on käynyt. Ymmärrän että sinua harmittaa että kävi se kakkavahinko lattialle, mutta ei hätää. En ole vihainen. Ihan omaa vastuuttomuutta tämä oli kun jätettiin teidät miehet lukkojen taakse. Anteeksi.

T. Vaimo

Vierailija
113/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokaa mulle "hoitoon", jos ovat komeita! 

Toki. Vien hänet aina mieshoitolaan työmatkojen ajaksi.

Vierailija
114/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkin osa sitä :) Onko sinutkin jätetty mökille vai oletko vain hylätty kesämies?

Vierailija
115/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät niille lavan olutta niin pysyvät senaikaa aloillaan eivätkä tee tyhmyyksiä.

Vierailija
116/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voitte tuon ikäisenä jättää kauppareissun ajaksi! Meillä 80 -luvulla mökiltä kauppaan sama matka, pyörällä, ei kännyköitä. Ihan hyvin pärjäsivät, kun oli pakko. Eivät olisi krapulassa edes jaksaneet pyöräillä.

Tosin meillä oli ns. ydinperheet, eli lapsetkin olivat arjen kuvioissa mukana ja katsoivat joskus myös perään.

Reenaatte itsenäistä pärjäämistä pienin askelin: käytte rauhassa huusissa, vaikka ovat keskenään, joskus saunotte ilman miehiä jne. Teette karhunpalveluksen, ellette anna yrittää ja opetella!

Toki kipeänä ovat ikäistään "reppanampia" ja kaipaavat huolenpitoa. Mutta ilmeisesti jo kuitenkin osaavat huolehtia esim. työasioista, harrastuksistaan ja leluistaan? Nyt otatte reippaasti seuraavia askeleita!

Jos miehen lapsi on kuvioissa mukana, voisitteko yhdessä sopia jotain pelisääntöjä jatkossa?

Vierailija
117/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet aina yksin tai keskenään pärjäävät, mutta samaa ei voi sanoa teistä naisista. Te kun rikotte kaiken, mihin koskette ettekä osaa pitää huolta itsestänne mokomakin aikuisvauvat.

Vierailija
118/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko naapurimökillä joku teinityttö, joka voisi tulla 10€/h vahtimaan miehiä pariksi tunniksi etteivät tee keskenään typeryyksi. . Teini tulisi varmaan mielellään tienaamaan muutaman kympin.

Vierailija
119/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut taas kokevat tämänkin ketjun negatiivisena miehiä kohtaan? Sisältää toki kliseistä parodiaa miehistä piirteistä...

Mutta:

Enemmän taas kyse naisten keskinäisistä karikatyyreistä: äiti, vaimo, lemmikin omistaminen...

Me naiset nauramme meille, teemme pilaa itsestämme. Nauramme hyväntahtoisesti kliselle meistä ja tavoistamme.

Vierailija
120/467 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin viestin ja tein miessuojeluilmoituksen. 

Vähän hätiköityä, aloittajahan vasta mietti oikeaa toimintapaa ja tuli kysymään neuvoja.

Nyt tuokin ilmoitus on pakko tarkistaa ja se vie resursseja, tälläkin hetkellä ties kuinka moni miesraukka on hylättynä mökillä krapulassa ja etsii epätoivoisena viinajemmaa johon vaimo on juomat piilottanut keksittyään miehen omaperäisen puuvaja- piilon...

Kyllä tuommoisen harkitseminenkin on jo aika riskaabelia ja paheksuttavaa touhua, ja kyllähän painopisteen pitäisi olla ennaltaehkäisevässä toiminnassa. Ymmärrän kyllä, että resurssien ollessa mitä ne ovat, painopiste väkisinkin menee noiden pahimpien tapausten hoitamiseen, jos niihinkään. Kyllä olisi SOTE-miljardeille ollut tässäkin kohtaa niin paljon parempaa käyttöä. Toivottavasti asia on ratkennut parhain päin ja ennen kaikkea miehet ovat turvassa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi