Hulppeet neliöt ja järjettömän pienet makkarit
Kiva talo olisi muuten
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/lemp%C3%A4%C3%A4l%C3%A4/146…
Kommentit (30)
Minua ei häiritse pienet makkarit jos talo muuten on iso ja tilava. Makkarissa on kuitenkin tarkoitus vain nukkua.
Vaatehuonekin on isompi kuin makuuhuoneet. Rahalla ei tosiaan saa tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
1,2 milliä talosta Lempäälässä?
Tämän Glikin kohteet on aina tämmöisiä "vähän parempia" ja hinnassa on reilusti ilmaa. Tavallisia laminaattikämppiä stailataan jollain lampaantaljoilla ja hilataan hintaa muutama tonni ylöspäin.
Upea talo. Ei tarvitse lähteä kesämökille päästäkseen veden äärälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vietä aikaani makuuhuoneessa kuin sängyssä. Minusta on turha tuhlata neliöitä tilaan, joka ei ole käytössä. Kun olen ostanut asuntoja, katson ettei ole ns. hukkaneliöitä. Saa olla iso ruokailutila ja avointa tilaa paljon, tarpeeksi tilava eteinen muttei siinäkään hukkatilaa, makuuhuoneet mahdollisimman pieniä ja isoin niistä annetaan lapselle, jolla on siellä leluja, koulupöytä ym.
Ihmettelen aina näitä jenkkien masterbedroomeja, viettääkö ne siellä aikaa istuen nojatuolissa takkaa tuijottaen?
Jenkeissä makuuhuone on oikeastaan se mikä meillä on olohuone tai takkahuone. Olohuoneet ovat enemmän ns. edustustiloja, joissa ollaan vieraiden kanssa tai sitten koko perheen kanssa. Sitten kun ollaan yksin tai kahdestaan puolison kanssa, löhöillään makkarissa telkkaria katsellessa. Myös parhaiden ystävien kanssa aikaa voidaan viettää siellä makuuhuoneessa rupatellen, mutta pääasiassa se on se oma tila jossa rentoudutaan.
Usassa kyllä yleensä isommissa taloissa on erikseen living room ja family room, joista living room on se edustustila. Makuuhuoneet ovat hyvin yksityisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui. Miten onkaan onnistuttu noin loistavan hyvin keräämään ihan kaikki sisustustrendit saman katon alle täydelliseen sekasotkuun? Päätä huimaa.
Mulla on muuten tuollainen (kuvassa makkarin seinässä) täysin samanlainen ruskea ja puinen, "itämainen peili", missä nuo avautuvat luukut. Ajattelin myydä sen. Mitä vois pyytää? Pikkuliimauksen jouduin tekemään, mutta ei näy.
Less is more taitaa olla sisustajalle täysin tuntematon käsite.
No siltä näyttää. Sinänsä vahinko, kun useimmat esineet ovat ainakin mun silmään kivoja ja hyvällä maullakin jopa suurimmaksi osaksi valittuja (nuo sarvet sun muut ei iske), mutta tarvittaisiin kolme tuollaista taloa, että ne tulisivat oikeuksiinsa tarkoin mietityissä asetelmissa. Sekavaa on. Ja rahaakin on, sen huomaa. On ostettu näköjään ihan ex tempore, kun on tullut vastaan jotain kivaa. Ja ah, niin intensiivisesti selailtu sisustuslehtiä.
Missä tuossa on kuusi makuuhuonetta? Minä löysin vain neljä. Kolme ylhäällä plus vierashuone.
Huono tuo käytävä yläkerrassa. Olisi kiinni edes jompi kumpi laita katosta, niin yläkerta olisi ollut parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten just sen näköinen talo, missä jenkkisarjoissa aina asuu joku pilalle hemmoteltu rich boy joka järjestää isoja bileitä kun vanhemmat on työmatkalla :D
Tuli mieleen Dallas sarjan Southfork Ranch😂
Hah, hevostallit vaan puuttuu, JR viskilasin kans patiolle, pikkuruinen Lucy porealtaassa, ylikiltti Bobby itkeä tuhertamassa ja Pamsu nyrpistelemässä nenäänsä.
Puhumattakaan siitä että tehdään makkareita joihin ei mahdu edes normaali 160cm leveä sänky koska aina on joku ovi tai kaappi tiellä. Se taas rajoittaa sitä miten huoneet voi jakaa henkilöiden kesken eli vaikka vanhemmille kävisi se pienin huone niin ei voi sitä ottaa kun edes parisänky ei mahdu.