Parisuhteessa olevien vinkit sinkuille, huh
Parisuhteessa olevat eivät kyllä tosiaan enää muista millaista on olla sinkku. Neuvoksi tarjotaan "kun vähiten odotat se tapahtuu" "etsimällä ei löydä" "mene baariin" yms. yms. Siis 40-50-vuotiaatkin sanovat näin. Miksi ihmisestä tulee tuollainen parisuhteessa ollessaan?
Kommentit (30)
Jos näkee sivusta kaverin toistavan jatkuvasti samoja virheitä niin ei siitäkään varmaan saa sanoa edes rakentavasti?
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee sivusta kaverin toistavan jatkuvasti samoja virheitä niin ei siitäkään varmaan saa sanoa edes rakentavasti?
Mulle ainakin saisi sanoa, olisi hyvä kuulla mitä tekee väärin jonkun ulkopuolisen silmissä. Paljon parempi kuin nämä tylsät latteudet.
Ei parisuhteessa olevat ymmärrä sinkun tilannetta ennenkuin itse eroavat, nähty on.
Kyllä sen parisuhteen saa todella helpostikin, jos vain haluaa.
Monet elävät paskoissa suhteissa, kun eivät osaa olla yksin. Toinen lähtee pettämään, kun ei osaa päättää mitä haluaa. Joillekin on kivaa saada määräillä toista, piestä, käyttää tavalla tao toisella hyväksi.
Ei varmaankaan kuulosta houkuttelevalta? Ite siis olen sinkku. Saan seuraa todella helposti, koska olen kiltti ja avoin. Monet tosiaan kuvittelevat että olen sopiva kynnysmatoksi, koska olen kiltti. Monille tulee yllätyksenä se että osaan myös pitää puoleni, enkä ole vietävissä. Niin ja ihmiset jotka kuvailevat itseään kiltiksi, kannattaa kiertää kaukaa 😂 ja ne jotka eivät anna itsestään paljoa mitään.
Ja ne jotka antavat liikaakin.
Joillain käy vaan tuuri, tai ehkä ovat jotenkin parempia ihmisiä. Toiset elävät niissä paskoissa suhteissa ja jotkut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa sanoa, jos oikeasti osaa tehdä sen rakentavasti ja kyseessä on sellainen asia jolle oikeasti voi jotain tehdä.
Juuri vähän aikaa sitten sain näitä ihania neuvoja naiselta, joka oli ollut sinkkuna peräti 9 kuukautta, minä aikana oli miettinyt syvällisesti elämäänsä ja lopettanut miehen etsimisen. Sitten kun hän oli löytänyt itsensä, yks kaks olikin monta jonossa ja hän valitsi niistä ihanimman. Että kannattais sunkin kokeilla.
Ilmeeni oli varmaan paljon puhuva. Olen ollut sinkkuna 12 vuotta ja aivan kaikki mahdolliset vaiheet on tässä käyty läpi. Viimeiset kolme vuotta olen kuitenkin oikeasti ollut välittämättä koko asiasta - ja mitä olen löytänyt? En yhtään mitään. Koska jos et etsi, et mitään löydäkään. Näin niinku normaalien ihmisten elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri vähän aikaa sitten sain näitä ihania neuvoja naiselta, joka oli ollut sinkkuna peräti 9 kuukautta, minä aikana oli miettinyt syvällisesti elämäänsä ja lopettanut miehen etsimisen. Sitten kun hän oli löytänyt itsensä, yks kaks olikin monta jonossa ja hän valitsi niistä ihanimman. Että kannattais sunkin kokeilla.
Ilmeeni oli varmaan paljon puhuva. Olen ollut sinkkuna 12 vuotta ja aivan kaikki mahdolliset vaiheet on tässä käyty läpi. Viimeiset kolme vuotta olen kuitenkin oikeasti ollut välittämättä koko asiasta - ja mitä olen löytänyt? En yhtään mitään. Koska jos et etsi, et mitään löydäkään. Näin niinku normaalien ihmisten elämässä.
Näin se on, että asiat pitää ajatella omalta kannalta. Se mikä toimii itsellä, ei toimi kaikilla muilla. Jos itsellä ei kumppaniehdokkaita tule itsestään ovelle kolkuttelemaan, niin parempi keskittyä niiden etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, että asiat pitää ajatella omalta kannalta. Se mikä toimii itsellä, ei toimi kaikilla muilla. Jos itsellä ei kumppaniehdokkaita tule itsestään ovelle kolkuttelemaan, niin parempi keskittyä niiden etsimiseen.
Niinpä. Toki mun kohdalla ei toiminut se aktiivisesti etsiminenkään :).
Ei kannata kysyä mitään neuvoja parisuhteessa vuosikymmeniä olleilta, korkeintaan sellaisilta joilla on pitkä kokemus deittailusta. Muut eivät tiedä nykymenosta mitään ja luulevat että "kaveria" etsitään jostain lavatansseista tai lehti-ilmoittelulla tai kissFM:n chatista.
Vähän nastya työkavereitten kanssa...Ei vaan pysty.