Suomalaisen kateuden taustalla on heikko itsetunto, mutta miksi suomalaisilla on heikko itsetunto?
Mitä juontaa suomalaisten heikko itsetunto? Tämähän näkyy politiikassakin siinä, että Suomessa ei kautta historian ole uskallettu tehdä itsenäistä ulkopolitiikkaa vaan aina seurataan Ruotsia tai viime vuosina EU:n linjaa. Mistä heikkoluontoisuutemme juontaa? Tähän ei auta edes suomalainen sisu.
Kommentit (25)
Ei ole geeneistä kiinni, tai sitten olen yli-ihminen ja parempi suomalainen, sillä minä en ole huonoitsetuntoinen orja. Olkaa te muut vain sitä ja syyttäkää geenejänne.
Mulla on myös itsetunto kohdallaan, joten en ole niin perisuomalainen. Ilmankos veri vetää ulkomaille.
itse en ole kateellinen juuri mistään, paitsi jos jollakin on kaunis vaimo ja tiedän hänen harrastavan seksiä puolisonsa kanssa päivittäin.
Itsellä on vähän hiljaista ollut :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös itsetunto kohdallaan, joten en ole niin perisuomalainen. Ilmankos veri vetää ulkomaille.
Silti jotenkin muutamalla tälläisella kommentoijalla tulee pieni lyttäys fiilis rivien välistä - olen parempi kuin te ja kuulun parempaan seuraan.
Oletteko huomanneet, että ikinä ei julkaista kommentteja hyväksynnän jälkeen. Ei ikinä.