Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisen kateuden taustalla on heikko itsetunto, mutta miksi suomalaisilla on heikko itsetunto?

Vierailija
21.06.2018 |

Mitä juontaa suomalaisten heikko itsetunto? Tämähän näkyy politiikassakin siinä, että Suomessa ei kautta historian ole uskallettu tehdä itsenäistä ulkopolitiikkaa vaan aina seurataan Ruotsia tai viime vuosina EU:n linjaa. Mistä heikkoluontoisuutemme juontaa? Tähän ei auta edes suomalainen sisu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että ikinä ei julkaista kommentteja hyväksynnän jälkeen. Ei ikinä. 

Vierailija
22/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole geeneistä kiinni, tai sitten olen yli-ihminen ja parempi suomalainen, sillä minä en ole huonoitsetuntoinen orja. Olkaa te muut vain sitä ja syyttäkää geenejänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös itsetunto kohdallaan, joten en ole niin perisuomalainen. Ilmankos veri vetää ulkomaille.

Vierailija
24/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole kateellinen juuri mistään, paitsi jos jollakin on kaunis vaimo ja tiedän hänen harrastavan seksiä puolisonsa kanssa päivittäin.

Itsellä on vähän hiljaista ollut :(

Vierailija
25/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös itsetunto kohdallaan, joten en ole niin perisuomalainen. Ilmankos veri vetää ulkomaille.

Silti jotenkin muutamalla tälläisella kommentoijalla tulee pieni lyttäys fiilis rivien välistä - olen parempi kuin te ja kuulun parempaan seuraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi