Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaannun aina juhlapyhistä :(

Vierailija
21.06.2018 |

Nytkin ahdistaa. Mulla ei oikeastaan perhettä kun olen niin etäällä vanhemmistani ja sisaruksista joten kavereiden kanssa menee aina pyhät. Jotenkin tosi irrallinen olo muusta maailmasta ja koen olevani yksin täällä. Kaverit vaan aina ryyppäävät ja ovat jotenkin tosi iloisen oloisia, itse taas roikun oman maailmani laidalla.

Ja kun katson ulkomaailmaa niin tuntuu että muilla on vaikka mitä hienoa ja itse olen onneton.

Tulee mieleen lapsuuden ja teini-iän pyhät kun oltiin usein sisarusten kanssa keskenään kotona kun vanhemmat oli ties missä...

Tekis aina vaan mieli paeta jonnekin kun tulee joulut ja juhannukset jne :/

Mitä te muut "onnettomat" teette pyhinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetamme itsesäälissä kieriskelyn ja teemme asialle jotakin.

Vierailija
2/4 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sinulla on huonoja muistoja pyhistä lapsuusajoilta. Ikävät kokemukset aktivoituvat sinulla pyhinä. Voi sinua <3. Minkä ikäinen olet? Onko ketään sukulaisia joiden luona voisit vaikka vierailla? Tai sitten voit päättää että pyhä on kuin mikä tahansa viikonloppu. Hemmottelet itseäsi ja nautiskelet kotona omista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kotona olemisesta...

Vierailija
4/4 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että sinulla on huonoja muistoja pyhistä lapsuusajoilta. Ikävät kokemukset aktivoituvat sinulla pyhinä. Voi sinua <3. Minkä ikäinen olet? Onko ketään sukulaisia joiden luona voisit vaikka vierailla? Tai sitten voit päättää että pyhä on kuin mikä tahansa viikonloppu. Hemmottelet itseäsi ja nautiskelet kotona omista.

20...

Ei oikeastaan oo ketään kun ovat jääneet niin vieraiksi. Kavereita vaan /:

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi