Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö fb-viestejä tekstarityyppisesti?

Vierailija
21.06.2018 |

Laitatko fb:n kautta sellaisia viestejä, jotka on tarkoitettu pian luettavaksi. Tyyliin "olen kohta perillä" tai "soitan kohta". Minulle tulee jonkin verran tuollaisia, ja useimmiten ne eivät tavoita minua ajoissa. Ei toki mitään vakavia asioita, mutta ihmetyttää, että miksi eivät laita tekstarilla, niin viesti tulisi perillekin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Samaan puhelimeen ne tulee.

Tosi harvoin tulee nykyään keneltämään tekstareita, lähinnä vaan jotain viranomaistoedotteita ja hammaslääkärimuistutuksia. Kaikki muut käyttävät Whatsappia tai Facebook-viestejä.

Vierailija
2/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai messengeriäkö tarkoitat? Joidenkin kanssa käytän sitä, joidenkin kanssa whatsappia, tekstareita aniharvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis messengerhän ajaa ihan saman asian kuin whatsappkin. Molemmat pimahtavat minulle puhelimen näytölle. On oikeastaan sattumaa, kumpiko kenenkin kaverin kanssa on vakiintunut viestittelyyn. 

Vierailija
4/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on messengerin äänet vaiennettu. Joskus menee viikkokin etten lue sieltä viestejä.

Jos jollain on oikeesti tärkeetä tai kiireellistä asiaa, hän uskaltaa soittaa.

Vierailija
5/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä viestejä ne sitten on, mutta fb:ssä ne ovat. Ja ei mulla tule niistä äänimerkkiä, kun en ole osannut sellaista saada niihin. Ja fb-kuvakkeeseen tulee kyllä näkyviin uusi viesti -merkki, mutta valtaosa niistä on jotain päivitysmuistutuksia tai fb:n omia mainosviestejä, joten ei niitä tule avattua kuin kerran päivässä, kun muuten turhauttaa vaan (ai taas yksi mainos). Joten ei mulle ole lähellekään ihan sama mitä kautta viesti tulee. Tekstari ja whatsapp toimivat samalla tavalla molemmat, joten ne ovat samanarvoisia. Mutta fb ei ole lähellekään se ja sama.

Ap

Vierailija
6/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkkiä, ehkä silloin jos on jo muutenkin juttelemassa siellä.

Vierailija
7/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä facea lainkaan.

Vierailija
8/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole fb sovellusta eikä siis messengeriäkään, joten puhelimeen ei tule mitään.

Käyn facessa vain tietokoneella tai puhelimen selaimella ja todellakin menee viestit ohi jos joku niitä laittaa, koska pitäisi ladata messenger että viestit saa puhelimella auki.

Vierailija
9/9 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan tule aina ilmoitusta. Sitten kun menen messengeriin se läväyttää kymmenen päivän viestit kerralla naamalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi