Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistetaanko Iittala-tarrat vai ei? Vastaus on saatu

Vierailija
21.06.2018 |

”Jos joku nimittäin on oikea taho määrit­telemään, pide­täänkö Iittalan astioissa i-tarrat vai rapsute­taanko ne irti ennen käyttöön­ottoa, se on Sarpa­nevan perhe. Timo Sarpaneva suunnitteli Iittalan veren­punaisen logon vuonna 1956.

Paljastus: Sarpanevojen astiastossa ei tarroja näy.

Marjatta Sarpaneva nauraa kysymykselle. ”Me raaputimme ne heti pois, ei siitä koskaan edes keskusteltu.”

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005727602.html?utm_campaign=tf-HS&u…

Mammojen ikuisuusaiheeseen on vastattu, ja tiedämme nyt että myös hesarin toimittajat lukevat AV:tä😁

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Iittalassa lasitehtaan kupeessa. Mulle tulee tarroista muistoja. Tunneasioita siis. Annan tarrojen olla kiinni astioissa, niin kauan kun pysyvät. Ovat niin pieniä, etteivät häiritse, ja etten viitsi lähteä erikseen raaputtelemaan pois.

Mä taas veikkaan, tuotesuunnittelijan koulutuksellakin, että tulevaisuudessa printtavaat punaisen i-logon pysyvästi tuotteisiinsa. Hyvä brändi ja logo.

Mä en kyllä usko. Suurin osa näistä on todella hienon näköisiä ilman printtiä. Ok, lautasissa lukee pohjassa jo Iittala, näkyvä logo muuttaisi designia aika paljon alkuperäisestä. Kaiverrus on joidenkin lasien pohjassa, sellainen saattaa yleistyä.

Vierailija
42/44 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekin on tarra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ota tarraa pois. Irrotatteko te toopet logot vaatteistannekin?

Asiahan on ihan sama, jos ottaisin AMG -Mersustani keulasta tähden pois...!

Ai sekin on tarra?

Vierailija
44/44 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa jätän paitaan aina hintalapun näkyville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan